KimS Posted July 31, 2014 Posted July 31, 2014 Hallo iedereen!Na een paar weken meegelezen te hebben op dit forum, heb ik besloten me ook aan te melden! Mijn naam is Kim, ik ben 18 jaar en studente Voeding en Dietetiek. Ik ben dus nog maar 18 jaar, maar ik wil al heel lang een borstvergroting. Mijn borsten zijn veel kleiner geworden nadat ik veel ben afgevallen, heb nu een kleine 85B. Het probleem is oa dat mijn borsten niet echt in verhouding zijn met de rest van mijn lichaam en daarnaast heb ik bijna geen decollete omdat mijn borsten van de bovenkant heel plat zijn(weet niet zo goed hoe ik dat uit moet leggen, maar jullie snappen me vast wel!). Ik lees veel van jullie verhalen en hierdoor lijkt het bijna alsof mijn eigen bv al gepland staat, helaas heb ik maar een magere rekening en zal het dus nog wel even duren. Alsnog vind ik het leuk om de ervaringen van anderen te lezen en zien. Nou dit was het! Xx Kim
Kz87 Posted July 31, 2014 Posted July 31, 2014 Hoi naamgenoot Denk dat ik wel weet wat je bedoeld! Balen is dat he als je het graag wilt en nog niet kan betalen het is ook ni goedkoop een borstvergroting maar als je het echt wilt komt t er zker! grtzz x
Guest Jennifer120884 Posted July 31, 2014 Posted July 31, 2014 Welkom!!! Ik was ook nog maar 18 bij mijn eerste borstvergroting hoor.. Je zou altijd alvast opzoek kunnen gaan naar een voor jou geschikte chirurg of gaan nadenken over wat je precies zou willen. Misschien dat je dan nog gemotiveerder wordt om te gaan sparen! Al ben ik zelf geen spaargenie haha.