KimS Posted July 31, 2014 Posted July 31, 2014 Hallo iedereen!Na een paar weken meegelezen te hebben op dit forum, heb ik besloten me ook aan te melden! Mijn naam is Kim, ik ben 18 jaar en studente Voeding en Dietetiek. Ik ben dus nog maar 18 jaar, maar ik wil al heel lang een borstvergroting. Mijn borsten zijn veel kleiner geworden nadat ik veel ben afgevallen, heb nu een kleine 85B. Het probleem is oa dat mijn borsten niet echt in verhouding zijn met de rest van mijn lichaam en daarnaast heb ik bijna geen decollete omdat mijn borsten van de bovenkant heel plat zijn(weet niet zo goed hoe ik dat uit moet leggen, maar jullie snappen me vast wel!). Ik lees veel van jullie verhalen en hierdoor lijkt het bijna alsof mijn eigen bv al gepland staat, helaas heb ik maar een magere rekening en zal het dus nog wel even duren. Alsnog vind ik het leuk om de ervaringen van anderen te lezen en zien. Nou dit was het! Xx Kim
Kz87 Posted July 31, 2014 Posted July 31, 2014 Hoi naamgenoot Denk dat ik wel weet wat je bedoeld! Balen is dat he als je het graag wilt en nog niet kan betalen het is ook ni goedkoop een borstvergroting maar als je het echt wilt komt t er zker! grtzz x
Guest Jennifer120884 Posted July 31, 2014 Posted July 31, 2014 Welkom!!! Ik was ook nog maar 18 bij mijn eerste borstvergroting hoor.. Je zou altijd alvast opzoek kunnen gaan naar een voor jou geschikte chirurg of gaan nadenken over wat je precies zou willen. Misschien dat je dan nog gemotiveerder wordt om te gaan sparen! Al ben ik zelf geen spaargenie haha.
KimS Posted July 31, 2014 Author Posted July 31, 2014 Welkom!!! Ik was ook nog maar 18 bij mijn eerste borstvergroting hoor.. Je zou altijd alvast opzoek kunnen gaan naar een voor jou geschikte chirurg of gaan nadenken over wat je precies zou willen. Misschien dat je dan nog gemotiveerder wordt om te gaan sparen! Al ben ik zelf geen spaargenie haha.Oh echt? Hoe stonden je ouders hier toen in? Ik heb het er nog niet met mijn ouders op een serieuze manier over gehad, maar ik denk niet dat zij mij zouden steunen als ik het nu zo laten doen... helaas. Hoe heb jij het geld bij elkaar gekregen(als ik vragen mag)? Misschien heb ik daar nog wat aan.
Guest Jennifer120884 Posted July 31, 2014 Posted July 31, 2014 Oh echt? Hoe stonden je ouders hier toen in?Ik heb het er nog niet met mijn ouders op een serieuze manier over gehad, maar ik denk niet dat zij mij zouden steunen als ik het nu zo laten doen... helaas.Hoe heb jij het geld bij elkaar gekregen(als ik vragen mag)? Misschien heb ik daar nog wat aan.Mijn moeder begreep het heel goed, want zij had zelf ook niets op die leeftijd. Mijn ouders hebben dan ook mijn eerste operatie betaald.Ik ga binnenkort voor een wissel, en hiervoor heb ik een lening aangevraagd (welke is goedgekeurd).
KimS Posted July 31, 2014 Author Posted July 31, 2014 Mijn moeder begreep het heel goed, want zij had zelf ook niets op die leeftijd. Mijn ouders hebben dan ook mijn eerste operatie betaald. Ik ga binnenkort voor een wissel, en hiervoor heb ik een lening aangevraagd (welke is goedgekeurd). Oh dat is echt heel aardig van ze! Hadden ze niet zoiets van: wacht nog maar een paar jaar? Mijn ouders zouden zoiets pas goedkeuren op m'n 25e ofzo.
Guest Jennifer120884 Posted July 31, 2014 Posted July 31, 2014 Oh dat is echt heel aardig van ze! Hadden ze niet zoiets van: wacht nog maar een paar jaar? Mijn ouders zouden zoiets pas goedkeuren op m'n 25e ofzo. Neuh, want je mag officieel een borstvergroting wanneer je achtien bent en men er dan vanuit kan gaan dat je eigen borsten niet echt meer groeien. Ik zou in eerste instantie je kennis verbreden voordat je met je ouders in gesprek gaat, zodat ze kunnen merken dat je weet waar je het over hebt en dat je er serieus mee bent. Ik ging in iedergeval ook niet meer zwemmen etc. En ondanks dat mijn ouders best van de oude stempel zijn, stonden ze absoluut achter mij. Nu met de wissel iets minder hihi.. Maar alsnog mijn eigen keus.
KimS Posted July 31, 2014 Author Posted July 31, 2014 Neuh, want je mag officieel een borstvergroting wanneer je achtien bent en men er dan vanuit kan gaan dat je eigen borsten niet echt meer groeien. Ik zou in eerste instantie je kennis verbreden voordat je met je ouders in gesprek gaat, zodat ze kunnen merken dat je weet waar je het over hebt en dat je er serieus mee bent. Ik ging in iedergeval ook niet meer zwemmen etc. En ondanks dat mijn ouders best van de oude stempel zijn, stonden ze absoluut achter mij. Nu met de wissel iets minder hihi.. Maar alsnog mijn eigen keus.Wat fijn dat ze zo achter je stonden! Ja ik lees hier al een tijdje mee, dus ik denk dat ik de meest algemene dingen wel weet. Ik heb trouwens al nagedacht over een chirurg, als ik de verhalen van anderen lees komen Dr plovier en dr Nio er het beste uit. Bij hen zal ik dan ook graag over een tijdje op consult willen. Ook wil ik graag uitkomen op een E cup (als dat mogelijk is), dat zal iets van 450cc zijn denk ik?
Guest Jennifer120884 Posted July 31, 2014 Posted July 31, 2014 Wat fijn dat ze zo achter je stonden! Ja ik lees hier al een tijdje mee, dus ik denk dat ik de meest algemene dingen wel weet. Ik heb trouwens al nagedacht over een chirurg, als ik de verhalen van anderen lees komen Dr plovier en dr Nio er het beste uit. Bij hen zal ik dan ook graag over een tijdje op consult willen. Ook wil ik graag uitkomen op een E cup (als dat mogelijk is), dat zal iets van 450cc zijn denk ik?Ik was helemaal plat en mijn huidige protheses zijn 295cc. Ik draag nu 75C. Maar het oogt niet een C (vind ik). Ik krijg binnenkort 700cc bij dr. Nio in het SLAZ. Ik denk dat je met 450cc wel goed uit zal komen!!!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.