Ga naar inhoud

deukje in mijn borst


Aanbevolen berichten

ik heb een deukje in mijn rechterborst aande rechterkant . je ziet het deukje niet zitten maar het is duidelijk te voelen . heeft iemand hier ervaring mee ik heb geen pijn. Maar weet ook niet of dit wel hoort op 17 december heb ik een BV gehad en sinds kort heb ik die deukje. kan iemand mij hierbij helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is je cohesieve siliconengel die onderhevig is aan de zwaartekracht en zich 'vormt' .

Je denkt natuurlijk dat je genezen bent maar je borsten veranderen nog (ongemerkt) van vorm tot 1 jaar PO . Neem nu een foto (je bent 3 maand PO) , als je een half jaar PO bent en als je een jaar PO bent . Je zal me dan wel gelijk geven :38:

Heb dat ook her en der gehad , trekt weer weg (kan weken duren) .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

hi meid

Ik heb hier ook last van ook vooral rechts ik heb meerdere deukjes voelt als een soort rimpeling van prothese

Ik voel het heel erg als ik er overheen ga als ik bv in bed lig op me zij

zelf als ik sta voel ik het een beetjee maar minder dan liggend

hoop dat dit ook nog weg trekt maar ben al bijna 4 maanden po

groetjes selina

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ b cupje dankje wel bcupje het veranderd idd van vorm maar was bezofrgd om die deukje hopen dat het wegtrekt

@ selina hoi selientje, ik ben dus niet de enige die het heeft, het voelt idd als een rimpeling van de prothese is dat niet slecht eigenlijk, heb jij het overlegt met je arts?? ik was een beetje bezorgd maar nu ik hoor dat ik niet de enige ben dan ben ik weer minder bezorgd.

groetjes wesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ butterfly hoi butterfly ik ben nu tenminste gerust dat ik niet de enige ben als het geen kwaad kan dan vind ik het niet erg want bij mij zie je het niet je voelt het alleen. en ik heb het alleen aan een kant vandaar dat ik dacht wat is dit nou.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je slaat de hamer op de kop hoor Butterfly : hoe minder vetweefsel je hebt om de prothese te bedekken , hoe meer onregelmatigheden je voelt .

Zelf ben ik een jojo (mijn gewicht schommeld steeds rond de 5kg) en 'op mijn slankst' voel ik idd meer hobbles en bobbels . Ondertussen ben ik bijna 2 jaar PO en nog steeds duiken ze op en gaan ze weer weg .

Er zitten nu eenmaal protheses met een vulling in je lijf , zoals voorheen zal 't nooit meer zijn . Ik heb daar op voorhand toch even bij stil gestaan bij dat aanvoelen en ik wil toch even meegeven dat ik eigelijk wel positief verschoten ben van 't rezultaat . Had het erger verwacht .

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.