Barb wire Posted July 30, 2014 Posted July 30, 2014 Hello dames...ik vroeg eerder al of plovier ook voor de spier implantaten zet en kreeg als antwoord,bijna nooit...wil dat zeggen dat hij als je het echt wil wel voor de spier plaatst of niet?zijn er dames die bij hem voor de spier hebben gehad?En weten jullie de reden waarom hij liever dual plane prefereerd?Wat zijn trouwens de voor en na delen van voor de spier,dual plane of achter de spier juist?Ik wil graag 800 of 900cc,wat zou daar het beste en mooiste resultaat mee opleveren?
Guest Ava Posted July 31, 2014 Posted July 31, 2014 Geduld.. haha! Bel hem anders zelf op, dan heb je antwoord van hem zelf! En wat qua plaatsing het mooiste is ligt echt aan je voorsituatie, bij de één is voor de spier een betere optie terwijl een ander een mooier resultaat krijgt met dual plane plaatsing. Dit heeft te maken met o.a. de dikte van je weefsel, cupmaat, hang, stand van de borsten etc.. Maar dit kan alleen een arts voor je bepalen, daar kunnen wij vanaf een foto oid. niks over zeggen.
Barb wire Posted July 31, 2014 Author Posted July 31, 2014 hahahaha dat is tegen een goei dat ge dat zegt...Geduld....hmmm,daar sta ik niet zo bekend om!! Dankje voor je reactie,kan ik mischien wel is doen ja,Plovier zelf opbellen...wil alleen niet te opdringerig doen ik heb al verschillende malen gemaild met vragen...
nicole1987 Posted July 31, 2014 Posted July 31, 2014 haha dat eene mailtje extra maakt m dan ook nie meer uit!
Bibiie.x Posted August 6, 2014 Posted August 6, 2014 Plaatst Plovier ook voor de spier?Ik heb in september mijn consultatie samen met mijn operatie op dezelfde dag.Kan hem dus al deze vragen niet op voorhand stellen.Mijn voorkeur gaat ook uit naar voor de spier, maar ik weet niet of hij dit doet..
Bibiie.x Posted August 6, 2014 Posted August 6, 2014 Ok super!Ik lees namelijk bijna altijd dat hij dual plane of achter de spier plaatst
Guest ikke81 Posted August 6, 2014 Posted August 6, 2014 Hij doet gewoon wat jij wil, dat is mijn ervaring bij plovier. Ik heb daar monoblocs laten zetten, was allemaal geen probleem.
Bibiie.x Posted August 6, 2014 Posted August 6, 2014 Ik heb een mailtje gestuurd naar zijn secretaresse. Zal morgen wel antwoord hebben
Barb wire Posted August 7, 2014 Author Posted August 7, 2014 En,heb je al een mailtje terug gehad?Wat zeiden ze?
Bibiie.x Posted August 7, 2014 Posted August 7, 2014 Ik heb een mailtje gestuurd met wat foto's van mijn situatie nu.Ze heeft deze doorgestuurd naar dr PLovier en hij ging dan antwoorden welk advies hij geeft (voor de spier of dual plane).Ik hou je op de hoogte!
Vlinder Posted August 7, 2014 Posted August 7, 2014 Plovier plaatst gewoon graag dual plane ,maar bij uitzondering(bij sommigen is het nou eenmaal geen optie om het dual plane te plaatsen )doet hij wel vd spier ja.Maar als je het zelf graag wilt moet je dat in goed overleg met hem even vragen..
Bibiie.x Posted August 7, 2014 Posted August 7, 2014 Inderdaad.Mij lijkt het ook het verstandigste om te laten plaatsen waar zijn voorkeur naar uitgaat.Hij kent er tenslotte veel meer van dan ons!
Bibiie.x Posted August 13, 2014 Posted August 13, 2014 Hey dames,Ik was vergeten om jullie iets te laten weten.Dr Plovier zegt toch dat we best dual plane plaatsen.Als zijn voorkeur hiernaar uitgaat, dan gaan we dat zo doen he!Ik ben nu volop voorbeeldfoto's aan het verzamelen. Waar hebben jullie die van jullie gevonden?Ik heb er nog maar 3 dat ik echt mooi vind.
Tijgertje Posted August 17, 2014 Posted August 17, 2014 Dr.Plovier zei tegen mij:Om zakken te voorkomen bij grotere prothese (500cc + ) is dual-plane / achter de spier plaatsing nodig. Anders kan je na een paar jaar weer op de tafel liggenAlleen je huid bijvoorbeeld 2x 800cc laten 'tillen' is natuurlijk niet te doen, dus rekt je huid uit en zakken de prothese naar onder.Daarnaast heeft dual plane / achter de spier plaatsing een meer natuurlijke borstvorm ook vooral bij grote prothese.X
Barb wire Posted August 17, 2014 Author Posted August 17, 2014 ja ben er ook al achter dat ik idd beter dual plane terug laat plaatsen...klinkt logisch dat anders je huid het niet meer aan kan!!komt echt wel wat extra gewicht bij he!!!
Guest Posted August 17, 2014 Posted August 17, 2014 Maar als ik Dual plane zou zetten? Heb je dan meer last van je ribben? Ik heb vorig jaar kneuzingen gehad met dansen (don't ask ) dus ben zo bang dat ik daar last van gaat krijgen. Het is niet fijn en altijd last van blijven houden
Guest Jennifer120884 Posted August 17, 2014 Posted August 17, 2014 Maar als ik Dual plane zou zetten? Heb je dan meer last van je ribben? Ik heb vorig jaar kneuzingen gehad met dansen (don't ask ) dus ben zo bang dat ik daar last van gaat krijgen. Het is niet fijn en altijd last van blijven houden Ik heb 700cc achter de spier!! Totaal geen last van. Ook bij mijn eerste bv, 295 achter de spier, niks geen last. Natuurlijk heb je een beetje een drukkend gevoel, maar voor mij is dat te verwaarlozen. Kost wel meer tijd nu voordat ze soepel worden en gezakt zijn. Kan me voorstellen dat een groot aantal cc's voor de spier op een gegeven moment gaat hangen.
Tijgertje Posted August 17, 2014 Posted August 17, 2014 als ik Dual plane zou zetten? Heb je dan meer last van je ribben? Hoi meis, Dual plane of onder de spier betekend niet direct op de ribben hoor, er zit nog wel weefsel tussen X
Guest Posted August 17, 2014 Posted August 17, 2014 Ohh ok..ik was daar wel een beetje bang voor. Nah ja, misschien wordt het niet eens dual plane. Ik maak me misschien ook wel veels te druk he? X
Nies Posted August 17, 2014 Posted August 17, 2014 met voor de spier heb je in ieder geval (tenminste ik) als je je borstspieren getraind heb voel je de implantaten op je spier zitten de volgende dag vooral als je ff met je fiets over een hobbel heengaat is het ff auw... echt heel vreemd
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.