LindseyLee Posted July 30, 2014 Posted July 30, 2014 Dag dames,Ik zit met een groot probleem. Ik ben 20 jaar en heb geen grote borsten. Ik kom er maar niet uit met mijn maat.Onderwijdte: 65CM dus dat is duidelijk!maar bovenwijdte is 73/74 wat is dan in hemels naam mijn goede cupmaat?! de ene website zegt 65AA maar dat is te klein en een andere verkoopster zij dat er voor mij gewoon niets was...En mocht ik een lastige maat hebben... waar kan ik een mooie volwassen en/of sexy BH kopen zonder naar de kinderafdeling te moeten? :\help?
Guest Ava Posted July 30, 2014 Posted July 30, 2014 Misschien is dit iets: http://www.dekleinebhshop.nl/ En qua maat, probeer je er niet blind op te staren, elke bh valt anders dus je zult toch echt moeten passen, pak gewoon een aantal verschillende maten en kijk wat het beste zit.
LindseyLee Posted July 31, 2014 Author Posted July 31, 2014 Ik had die website inderdaad al wel eens bekeken maar ik pas het toch liever in het echt.Ik vind het toch wel handig om te weten welke maat ik heb zodat ik er rekening mee kan houden, ik heb nu namelijk echt absoluut geen idee wat ik moet dragen.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.