Jump to content

Wie mee op consult?

Recommended Posts

Posted

Volgende dilemma..

Wie neem ik mee als ik op consult ga?

Meest voorliggende antwoord is mijn moeder, helaas kan dat niet, ze is er niet meer.

Wie namen jullie mee of zijn jullie alleen gegaan?

Vriend, vriendin, familielid... etc

Alvast bedank!

Posted

Ik heb mijn vriend meegenomen. Neem iemand mee die dicht bij je staat en die ook vragen kans stellen/ met een kritische blik mee kan kijken. Het kan nogal eens overweldigend zijn dus dan is de bevestiging wel prettig van iemand die je kent :)

Posted

Mijn vriend is meegegaan..

Maar anders zou ik een vriendin of familielid meenemen. 2 horen toch meer dan 1.

Ik had een hele vragenlijst, ik stelde de vragen en luisterde aandachtig en mijn vriend schreef in het kort de antwoorden op.

Vond ik heel fijn, je bent zelf op dat moment zo door het dolle en er komt zoveel info op je af, zo kun je het naderhand alles nog eens rustig doornemen.

Hij heeft ook meteen foto's gemaakt tijdens het passen, ook erg makkelijk om terug te kunnen kijken!

Guest Jennifer120884
Posted

De eerste keer is een tante meegegaan, ik was nog erg jong en achteraf besef ik doordat zij erbij was ik meer bescheiden ben geweest in het kiezen van de grootte. Voor mijn wissel ben ik alleen gegaan op consult. Zodat ik puur vanuit mezelf kon kiezen. Ik heb geen vriend, maar als ik die wel had gehad was ik ook alleen gegaan. Maar ik ben dan ook erg zelfstandig, op mezelf, hoe je het ook wilt noemen.

Posted

Bij mij is mn moeder mee gegaan. Anders zou ik het aan een goede vriendin van me hebben gevraagd. Ik heb zelfs sinds een maandje geen vriend meer maar anders zou ik hem denk ik mee vragen.. Maar zoiets ligt natuurlijk ook aan je relatie. Ik zou iemand meenemen waarbij je je goed op je gemak voelt! Je staat daar toch iets best intiems te bespreken haha maar zoals hier al word gezegd is het wel fijn om er iemand bij re hebben die mee kan luisteren

Posted

Ik heb men man meegenomen...maareuh,tot mooi aan de voordeur hahahaha,binnen bij Ploviertje ben ik alleen gegaan!!!

En pas op met vriendinnen he,als het een goeike is heb je geluk en zal ze eerlijk haar gedacht zeggen maar als het een jaloerse tik is, ben je beter dat je zonder gaat,die durven uit jaloezie al eens zeggen" neen zeker niet groter gaan!!" uit schrik dat je meer aandacht dan hen zal gaan krijgen of weet ik al wat...zelf meegemaakt en "nep"vriendin snel buiten gebonjourd!!!hahahaha

Posted

Ik ben alleen gegaan, ik wou niet beïnvloed worden door andermans mening, maar echt voor mezelf kiezen. :)

Posted

Eerste keer met een vriendin en 2e x met mn zus.. Ik ben zo Door het dolle heen dat die gene ff mijn luisterend oor is!

Posted

Ik heb men man meegenomen...maareuh,tot mooi aan de voordeur hahahaha,binnen bij Ploviertje ben ik alleen gegaan!!!

En pas op met vriendinnen he,als het een goeike is heb je geluk en zal ze eerlijk haar gedacht zeggen maar als het een jaloerse tik is, ben je beter dat je zonder gaat,die durven uit jaloezie al eens zeggen" neen zeker niet groter gaan!!" uit schrik dat je meer aandacht dan hen zal gaan krijgen of weet ik al wat...zelf meegemaakt en "nep"vriendin snel buiten gebonjourd!!!hahahaha

Dit wou ik net typen, maar jij hebt het al gezegd ;)

Ik had zelfme vriend meegenomen en anders was ik alleen gegaan....

Posted

Ik ben alleen gegaan omdat ik niet beïnvloed wilde worden bij het maken van een keuze. Heb op het tweede consult mijn man meegenomen zodat hij kon zien hoe het er uit zou gaan zien.

Posted

ik heb mijn buurvrouw mee genomen op consult, en ze gaat ook de dag mee van operatie,en komt me de volgende dag ook op halen ,en gaat me de eerste week ook helpen,, :drag_10: ik heb geen man,ben single dus vandaar de buurvrouw

Posted

Ik heb bij de 1e keer mijn man meegenomen en de 19e ga ik nog een keer terug omdat ik toch twijfel over de aantal cc en dan gaat mn man ook weer mee als we de kinderen even kunnen onderbrengen bij iemand. Lukt dat niet dan ga ik alleen puur om ook niet beinvloed te worden door andere. En mn man vind ik dan wel wat anders als een vriendin, en mijn man weet ook wel wat ik wil en dat maakt het ook prettig als hij erbij kan zijn de 2e keer.

En de optie als een familielid heb ik niet heb geen contact meer met mn moeder en mn zus die reageerde amper op het feit dat ik het ga laten doen.

Groetjes Mariette

Posted

Ik ga alleen heen!

Ook omdat ik niet zou moeten weten wie ik vragen moet....

Wat ook weer een dilemma wordt na de operatie met de terug rit naar huis....

Aangezien je niet zelf mag auto rijden...

Posted

Ik heb mijn moeder meegenomen, dit omdat zij 100% achter mij stond en iets realistischer kon reageren. Omdat ik er al zo vol van was, zo hoorde we het allebei en hadden we allebei onze vragen. Ik ging op mijn eigen gevoel af maar vond het fijn een bevestiging te hebben.

Ik zou kiezen voor iemand die je 100% steunt en zich van te voren ook wil en kan inlezen. Zodat diegene er niet totaal als een leek zit of dit familie of een vriendin is zal je zelf aanvoelen wat je het fijnst vind. Het gaat uiteindelijk om een belangrijke beslissing en die moet je zelf maken maar support van iemand is heel fijn.

Posted

Ik ben allebei de keren allen gegaan wij hebben een eigen bedrijf en om dan de tent te sluiten kost te veel.

Bij mijn dochter ben ik meegegaan op het consult voor haar BV ook door Dr.Nio.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.