Jump to content

Welke kleding wordt gedragen, de eerste weken naar de operatie?

Recommended Posts

Posted

Ik vraag me af, omdat je niet echt mag strekken enzo.. Wat voor een kleding er gedragen wordt na de operatie?

Ik krijg zelf een mommy make over, dus dat wordt sowieso lastiger.

Maar kun je bv, gewoon een nachthemd aankrijgen of een shirt?

Of dragen jullie alleen maar vestjes of id?

Posted

Ik droeg de eerste paar dagen blousjes of truitjes waar ik in kon stappen, na een dag of 6 lukte het me weer om shirtjes aan te krijgen. Ik heb m'n boobs dan wel op de spier gekregen wat het minst pijnlijk is. :)

Veel succes alvast!

Posted

Ik draag eigenlijk precies hetzelfde als ervoor.

Dit komt ook omdat ik gewoon mag bewegen van m'n pc en dus gewoon mijn ellebogen boven mijn schouders mag.

Het is vrijdag 2 weken geleden dat ik geopereerd ben

Posted

Hemdjes waar je in kan stappen met een dik vest eroverheen en een joggingbroek/legging.

Nou ben ik wel in de winter geopereerd en dat lijkt me wel een stuk fijner als ik hier al die verhalen lees over het verbergen van een sportbh in zomerkleding haha. :)

Posted

Thanks voor de tips... instappen is dus het makkelijkst. Ik wordt 4 september geopereerd, ook de goede tijd vind ik zelf...

Posted

De eerste dag vooral een truitje met een rits vanvoor, zodat je je armen niet omhoog moet houden.
Voor de rest shirtjes in rekstof, zodat je ze bij het aandoen eerst naar boven over je armen naar je schouders kan trekken, om ze dan in één wip over je hoofd te kunnen zwieren. :1:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.