Angel A Posted July 30, 2014 Posted July 30, 2014 Hallo, hier een buik slaper. Ik heb over 2 weken een bv. Nu is mijn vraag; kun je na verloop van tijd (na bv)wel weer gewoon op je buik liggen/slapen? Iemand ervaring? Hahaha. Ben benieuwd of iemand dit herkent.
Boho Posted July 30, 2014 Posted July 30, 2014 Ik geloof niet dat er nog veel meiden zijn die het prettig vinden om op hun buik te slapen na de bv. Maar ik denk dat dat ook ligt aan hoeveel cc je krijgt en dergelijke.. ik kan nog niet eens op mijn zij liggen dus heb nog niet veel ervaring met buikslapen haha Hoor wel om me heen dat het heel gek voelt.
Eviie Posted July 30, 2014 Posted July 30, 2014 Haaai. ....heb nog niet op me buik geslapen maar met zonnen wel op me buik gelegen . Dus begin is er haha.
Nies Posted July 30, 2014 Posted July 30, 2014 Ja hoor dat kan zeker.. Soms leg ik nog een kussen onder me buik zodat me tieten niet helemaal platgedrukt worden, maar als ik in coma op me biik draai lig ik gewoon plat hoor
Barb wire Posted August 1, 2014 Posted August 1, 2014 Ik slaap gewoon altijd op men buik...(tenminste als ik niet zwanger ben want dan zit er een andere bolling in de weg hahaha!)Nee,na verloop van tijd kan je gerust op je buik slapen!
pearll Posted August 1, 2014 Posted August 1, 2014 Zware buikslaper hier! Na 4 weekjes ongeveer draaide ik in mn slaap al door! Soms ligt het niet lekker om vol op mn boobs te liggem maar dat is op t lossen met eem kussen!
Nies Posted August 1, 2014 Posted August 1, 2014 Zware buikslaper hier! Na 4 weekjes ongeveer draaide ik in mn slaap al door! Soms ligt het niet lekker om vol op mn boobs te liggem maar dat is op t lossen met eem kussen! Ja die kussentip had ik van jou! Tis dan geen hartje maar ligt wel wat fijner
Cubje Posted August 3, 2014 Posted August 3, 2014 Ik hoop dat het buikslapen nog een keer gaat lukken bij mij....vind zelfs op mijn zij slapen nog lastig....en ben 0ngeveer 8 weken po...
xschatje Posted August 13, 2014 Posted August 13, 2014 interessant om te weten idd, ook een buikslaper haha
MyNewBoobies Posted August 13, 2014 Posted August 13, 2014 Ik sliep na 2 weken al op mijn zij en nu 4 weken po merk ik dat ik vaak onbewust op mijn buik ga liggen.En wat ligt dat nu voortaan lekker zacht zeg hahah!
AmberM Posted August 13, 2014 Posted August 13, 2014 Ik ben nu bijna 5 weken po en ik wordt sinds een weekje telkens wakker op mijn buik(wel met een arm onder mn borsten)Als ik dit probeer als ik wakker ben is het op de een of andere manier minder comfortabel haha
mrska1 Posted August 13, 2014 Posted August 13, 2014 tijdens mijn vakantie wilde ik soms ook ff met mijn rug in de zon maar voelde echt niet lekker ( helemaal plat kon ik niet ) en begon pijn te doenwas toen 3 maanden
Guest nicky328 Posted August 14, 2014 Posted August 14, 2014 ben bijna twee jaar po en het lukt me nog altijd niet om op mijn buik te slapen. :-( Voelt niet echt prettig
Ally Posted August 14, 2014 Posted August 14, 2014 Oh ik hoop echt dat ik na de operatie terug op m'n buik kan slapen!! Heb door een rugoperatie al eens een paar weken op m'n rug kunnen slapen, en dat is toch niet hetzelfde hoor ik was enorm blij als ik terug op m'n buik kon slapen...
Diaan1980 Posted August 14, 2014 Posted August 14, 2014 Ik na 3 maanden en zonderbh, voelt wel lekker! Maar even het in slaap komen even de boobs verplaatsen :-P haha tot ik goed lig
nicole1987 Posted August 14, 2014 Posted August 14, 2014 Ik ben 16 juni geopereerd en slaap weer heerlijk op mijn buik! Vorige keer moest ik er de eerste maanden niet aan denken Is zo verschillend je moet het zelf ervaren!Ik ben 2 x geopereerd en het was niet met elkaar te vergelijken
Sammie555cc Posted August 14, 2014 Posted August 14, 2014 Ik kon na ongeveer 6 weken op mijn buik slapen maar wel met een kussen onder mijn buik, als ik te lang op me buik slaap heb ik wel dat me borst heel stijf voelt..
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.