MissDenies Posted July 29, 2014 Posted July 29, 2014 Hoi dames!Iemand ervaring in Noord Holland met PS? Waar, wanneer en hoe was dat voor jou? Wat/wie zou jij aanraden?
DanielleK Posted July 29, 2014 Posted July 29, 2014 Hoi Denies! Wat spannend dat je een bv overweegt, zelf kom ik uit Hilversum en ben 10juni geopereerd door Drs. Refaat karim in Kliniekamstelveen. 20 min tot half uurtje rijden prima te doen en ook super blij met het resultaat. Ook de nazorg is super je kan bij twijfels altijd bij hun binnen lopen en ik heb zelfs zijn 06nr gehad om hem te kunnen whatsappen als ik daar baat bij heb. Mijn resultaat kan je bekijken in mijn galerij .
MissDenies Posted July 29, 2014 Author Posted July 29, 2014 Je borsten zijn mooi geworden Danielle !Heb je veel last gehad?En was het daar erg duur?
kleinEtje Posted July 29, 2014 Posted July 29, 2014 Wat leuk dat je ook een borstvergroting wil.Ook ik ben geopereerd in Amstelveen net zoals danielleK alleen dan door Drs koeijers.Ik ben ook vol lof.Als je me toevoegt als vriendje kun je mijn borsten zien.
MissDenies Posted July 29, 2014 Author Posted July 29, 2014 Ik heb je toegevoegd KleinDtje ! Maar ik kan nog niet in je album kijken.Fijn dat jullie daar goede ervaringen hebben.Over Koeijers heb ik meer gelezen hier
Guest Ava Posted July 29, 2014 Posted July 29, 2014 Drs. Nio in het SLAZ in Amsterdam, maakt erg mooie borsten, ben ik zelf ook door geopereerd.
Nieuwbegin Posted July 29, 2014 Posted July 29, 2014 Ik ben ook in Amstelveen geopereerd door Viti Koeijers. Erg aardige man en luistert naar wat je wilt. Hij had 3 verschillende maten promesses mee naar mijn operatie en ging te plekke kijken wat paste. Echt super!
MissDenies Posted July 30, 2014 Author Posted July 30, 2014 Nou meiden! 12 augustus heb ik een afspraak bij Diana Gabriels in Amstelveen.Ik ben errrrug benieuwd !!
Guest cindytje1985 Posted July 31, 2014 Posted July 31, 2014 Ik kan je zeker dr. Nio aanraden in het SLAZ.. Nog steeds heel blij met mijn boobs!!
kleinEtje Posted July 31, 2014 Posted July 31, 2014 Nou meiden! 12 augustus heb ik een afspraak bij Diana Gabriels in Amstelveen.Ik ben errrrug benieuwd !!Woehoe leukkk ben benieuwd!
Ank Posted August 1, 2014 Posted August 1, 2014 Dr.Nio in het SLAZEen vakman eerste klas mijn dochter is daar ook geweest voor haar BV.Maar ga meerdere consult af en doe waar jij je goed bij voelt.
MissDenies Posted August 2, 2014 Author Posted August 2, 2014 Hoe zijn jullie bij slaz gekomen?Gewoon rechtstreeks contact opgenomen?Of via een consulente?
Guest Jennifer120884 Posted August 2, 2014 Posted August 2, 2014 Hoe zijn jullie bij slaz gekomen?Gewoon rechtstreeks contact opgenomen?Of via een consulente?Gewoon bellen naar de afdeling. Je kunt een consult plannen. Wel zullen ze je vragen naar een verwijsbrief van je huisarts. Dit moet sinds 1 januari.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.