Ga naar inhoud

Even voorstellen


Wen

Aanbevolen berichten

Haai allemaal,

Na lang lang lang denken, geld gespaard te hebben, relatie die op de klippen gelopen is (waardoor het geld in nieuwe meubels ging ipv in een borstvergroting), opnieuw gaan sparen, lijkt het er jaren later dan toch op dat ik het ga laten doen :) :) :)

Ik zal me eerst even voorstellen; ik ben Wendy, 31 jaar oud en moeder van een dochter. De reden waarom ik al jaren de wens heb om een borstvergroting uit te laten voeren is omdat (naar mijn mening) mijn lijf niet helemaal in verhouding is. Ik had altijd maat 42/44 en daarbij een cup A :S Inmiddels is mijn maat iets geslonken, en heb ik nu maat 38/40, maar met mijn borsten ben ik nog steeds niet helemaal blij, vooral omdat ze in mijn ogen weinig vorm hebben.

Een jaar op 4 à 5 geleden eens een gesprek gehad in het Bronovo ziekenhuis, omdat ik daar aan iets anders geopereerd werd, het werd me toen ook duidelijk dat er nogal wat prijsverschillen zijn tussen het ene of het andere ziekenhuis... Nu ik weer hard aan het sparen ben, en het grootste deel bij elkaar heb ga ik weer serieus rondkijken.

Wanneer jullie aanbevelingen, tips, do's en don'ts hebben zijn ze welkom :)

Op aanraden van een vriendin contact gezocht met het Maasstad Ziekenhuis in Rotterdam om te vragen naar dr. Tjong, hij schijnt geen nieuwe patiënten aan te nemen, dus nu een afspraak gemaakt voor een intake bij dr. Hofman. Ik kan hier op het forum zo snel nog niet zoveel over hem vinden. Maar ga even rustig rondkijken en zoeken.

Ik hoop leuke dingen te lezen en toe te kunnen voegen :)

Groetjes Wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Wendy,

Spannend dat het als het goed is nu gaat gebeuren. Wat raar dat die arts geen mensen meer aanneemt? Normaal wordt dat je wachtlijst toch gewoon iets langer? Weet dat de vrouwelijke artsen in het Haga erg 'populair' zijn en daarom een lange wachtlijst hebben. Maar daar kan je wel gewoon heen, hun mannelijke collega heeft dan een korte(re) wachtlijst maar dan kan je in ieder geval zelf kiezen.

Ik heb zelf een verkleining gehad en hoefde ivm vergoeding niet op prijzen te letten. Wel zie ik hier veel verschillen inderdaad voorbij komen. Volgens mij is het ziekenhuis over het algemeen goedkoper, daarnaast gaan veel meiden via Diana Gabriels naar een kliniek en scheelt dat heel veel. Maar daar kan je ook wel veel vinden op het forum hoe of wat.

De door jou genoemde arts herken ik niet, je kan zijn naam rechts in de zoekbalk invoeren dan wordt het hele forum doorzocht. Verder als advies doe meerdere consulten bij verschillende artsen en zkh/klinieken en ga voor degene waar jij je prettig bij voelt. Ik ben zelf via de Haaglanden Kliniek geholpen door dokter Braam, zij is 1 van die vrouwelijke artsen uit het Haga met een jaar wachttijd maar via de kliniek kan je veel sneller terecht. Ik vind haar heel fijn en ben nu al heel tevreden met het resultaat. Het werken in een ziekenhuis en kliniek hebben overigens veel chirurgen, hierdoor scheelt het vaak veel wachttijd.

Succes in ieder geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.