MissDenies Posted July 28, 2014 Posted July 28, 2014 Hallo dames !Ik ben Michelle en ik overweeg ook een BV.Nu wil ik graag aan jullie vragen waar ik rekening mee moet houden.Hoelang is jullie geadviseerd niet auto te rijden?Wanneer konden jullie weer gewoon jullie werk doen? En hoelang hebben jullie vrij genomen?Wat voor soort hebben jullie gekozen? (bijv. druppel vorm ect)Hebben jullie lang pijn gehad?Zijn er nog mensen die de operatie hebben ondergaan in Alkmaar? (MCA)Zijn de littekens erg zichtbaar wanneer je een bikini draagt?Hoe zijn jullie van stap gegaan? Eerst naar de huisarts? Of rechtstreeks?Wordt er nog wat vergoed bij jouw verzekering?Of mochten jullie nog ander advies oid hebben hoor ik dit ook graag!xx
Boobs1 Posted July 29, 2014 Posted July 29, 2014 Hoi Miesdenies,Ik heb 500cc dual high profile rond van het merk mentor laten plaatsen in kliniek Heyendael door chirurg Straten. Ik heb zelf contact met de kliniek opgenomen. Zolang je een bv laat doen zonder medische indicatie moet je het zelf betalen.Ik ben na 8 dagen weer gaan werken. De eerste twee dagen waren een beetje vermoeiend, ook al doe ik kantoorwerk. De narcose heeft er bij mij flink ingehakt. Verder had ik weinig echte pijn gehad. De spieren stonden alleen strak, af en toe wat steekjes en de eerste weken voel je een grote druk op je borst, zeker wanneer je ligt en omhoog gaat.Autorijden zou ik de eerste twee weken niet doen als het niet moet. Ik ben na 8 dagen weer gaan rijden, maar ik heb geen stuurbekrachtiging dus dat was best zwaar.Als de littekens goed in de plooi vallen is er nauwelijks iets van te zien.Mijn tip: kies een chirurg die goed staat aangeschreven en leg goed uit hoe je wilt dat ze er uit gaan zien, kom met voorbeelden en vraag alles wat je wilt weten. Wees niet terughoudend.Veel succes!
Sasha Posted August 2, 2014 Posted August 2, 2014 Hoi miesdenies, Ik heb ronde protheses 435cc achter de spier laten plaatsen. Ik wilde wel een druppel effect, maar toch vond m'n pc dat het met mijn wat uitgezakte borsten beter was om ronde prothese achter de spier te plaatsten. En ik vind het niet veel verschil als dat ik een druppelvorm had genomen. Ben er superblij mee. Ik heb de eerste 3 dagen echt veel pijn gehad. Pas na een week kon ik zonder tramadol. Een week na m'n operatie heb ik een stukje auto gereden, maar mocht ik onverwachts het stuur om moeten gooien ga ik wel pijn krijgen denk ik. Dus ik wacht nog even met auto rijden. Mijn littekens vallen precies in de borstplooi dus ik denk dat je er straks niks meer van ziet. Ik werk niet maar ben thuis met drie kids en kan dus niet tillen maar verder denk ik dat je als je bv een kantoorbaan hebt na twee weken wel weer aan het werk kan. Weet jij al wat je graag zou willen? En waar? Woon je in Nederland? Gr. Sasha
Nies Posted August 2, 2014 Posted August 2, 2014 Hallo Nies Miesdenies Hoelang is jullie geadviseerd niet auto te rijden? niet gevraagd heb toch geen rijbewijs Wanneer konden jullie weer gewoon jullie werk doen? En hoelang hebben jullie vrij genomen? 6 weken, ik doe 'zwaar' lichamelijk werk.... Wat voor soort hebben jullie gekozen? (bijv. druppel vorm ect) rond ik zelf vind persoonlijk anatomisch niet mooi..... Hebben jullie lang pijn gehad? helemaal niet..... Zijn er nog mensen die de operatie hebben ondergaan in Alkmaar? (MCA) nee Zijn de littekens erg zichtbaar wanneer je een bikini draagt? nee zelfs niet naakt ze vallen precies in me borstplooi.. alleen als ik op me rug zou liggen naakt zou je ze zien.. Hoe zijn jullie van stap gegaan? Eerst naar de huisarts? Of rechtstreeks? rechtstreeks (nou ja ben eerst naar Diana gegaan daarna consult met de pc) Wordt er nog wat vergoed bij jouw verzekering? nee en dat krijg je echt niet voor mekaar
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.