Ga naar inhoud

Hoi, even voorstellen!


mmkieft

Aanbevolen berichten

Hoi, ik wilde me hier even voorstellen, ik ben nieuw op dit forum!

Door een vriendin hierop gewezen, ik twijfel erover of ik ook onder het mes wil gaan. Wil hier wat ervaringen gaan lezen en misschien foto's plaatsen om het eens met ervaringsdeskundigen hier over te kunnen hebben.

Ik ben wel echt nieuw op dit gebied, en zie hier allemaal echt ervaren mensen zitten... de afkortingen schieten me om de oren en ik ben soms het draadje even helemaal kwijt! Is er ook ergens een pagina met informatie wat al die afkortingen betekenen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

De meeste afkortingen zijn wel logisch als je de verhalen leest maar de meest voorkomende zijn volgens mij wel:

BV borstvergroting

BVK borstverkleining

HA huisarts

PC plastisch chirurg

PO post operatie

Wat wil je zelf laten doen en heb je al georiënteerd waar oid?

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg bedankt! PO vermoedde ik al, BV begreep ik en de rest is nieuw voor mij maar maakt een hoop duidelijk!

Ik zal binnenkort wel even wat foto's plaatsen om het duidelijker te maken, een foto zegt immers meer dan 1000 woorden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Welkom op het forum!!!

Ja als je hier voor het eerst komt dan kan ik me voorstellen dat het soms even allemaal langs je heen gaat haha

Voor info ben je in ieder geval op de juiste plek. Heb je vragen dan kun je ze altijd stellen of je kunt natuurlijk gebruik maken van de zoekbalk hier rechts boven.

Veel leesplezier op het forum!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.