Lisje90 Posted July 28, 2014 Posted July 28, 2014 Even voorstellen!Ik ben 24 jaar oud en kom uit Noord-Brabant. Ik wil heel graag een borstvergroting en ben me aan het oriënteren bij verschillende klinieken. Ik heb nu een afspraak staan voor een eerste consult bij ABC Clinics in Breda en ik heb nog een verzoek gedaan tot een afspraak bij Heyendael in Groesbeek. Zijn er hier dames die ervaring hebben met deze klinieken?Ik heb nu een 75 A Cup en weet ook nog niet goed naar welke cup ik toe wil.. Ik wil dat het er natuurlijk uit blijft zien en ik dacht zelf aan een C cup. Ik wil gewoon dat het niet te overdreven is en dat ik blij ben met een vollere boezem in mn bikini of bh. Over bikini's gesproken, ik zou heel graag in september of oktober nog geholpen willen worden, aangezien ik in januari 2 weken op vakantie ga naar de zon en daar ook lekker wil zwemmen! Weten jullie hoe lang het herstel is en hoe lang ik niet mag zwemmen of in de zon komen?Toch fijn dat er zo'n borstenforum bestaat haha! Alvast bedankt voor jullie hulp:)X
Boho Posted July 30, 2014 Posted July 30, 2014 Hoi, welkom op het forum! ABC kliniek komt me niet bekend voor, bij Heyendael zijn volgens mij wel een aantal dames geholpen door dr. Straten. Anders moet je rechtbovenin even in de zoekbalk intypen wat je wilt hebben, dan krijg je vast een hoop resultaten. Weet je al bij welke artsen je op consult gaat? Als je in september of oktober geholpen wordt ben je ruim op tijd hoor, de meeste pc's rekenen een herstelperiode van 6 weken, daarna moet je nog wel voorzichtig zijn met in de zon zitten met je littekens, maar tegen de tijd dat het januari is kan je dan gewoon lekker in de zon hoor! Succes met je zoektocht naar de juiste pc, je kan hier alvast een hoop informatie vinden om je op weg te helpen
Lisje90 Posted July 30, 2014 Author Posted July 30, 2014 Hee Boho, thanks voor je reactie! Ik heb mijn consult bij ABC Clinic afgezegd en heb nu mijn eerste consult op 21 augsutus bij Heyendael kliniek bij dr Straten. Vind het super spannend! Van de week de afspraak gemaakt en ik denk er echt hele dagen en nachten aan haha.. Wel fijn dat ik hier zoveel informatie kan vinden, maar er zijn toch nog een hoop punten waar ik vragen over heb, maar die vraag ik wel bij het consult of typ het in bij de zoekbalk (thanks voor de tip:P) Ik zie dat jij ook van 75 A komt en ik wil idd ook ongeveer 285 of 300 cc, ofja zoals ik het nu hier allemaal op de foto's zie van het forum.. Je foto's zien er super uit! Begint wel echt te kriebelen hoor..
Lieseltje Posted July 30, 2014 Posted July 30, 2014 Hoi,Ik ben op 8 juli geopereerd door Frans Straten en heb er goede ervaringen mee. Nemen echt de tijd voor je. Ik heb 400 cc Dual Plane en het valt me allemaal echt 100% mee. Ik kan nu nog niet van t zonnetje genieten maar in januari kan dat echt wel hoor, behalve je littekens, die kun je toch wel t beste n jaartje uit de zo'n houden.Succes met je consult!
Boobs1 Posted July 30, 2014 Posted July 30, 2014 Hoi, ik ben op 30 juni door Frans Straten geholpen (500cc dual plane mentor high profile). Als ik jou was zou ik de letters (cupmaat) loslaten. Kijk op internet naar plaatjes en print uit wat je mooi vindt. De chirurg heeft dan een goed beeld van de grootte en de vorm die je wilt en kan vervolgens aangeven wat haalbaar is. Het zou zonde zijn als je voor een c gaat omdat je van een a komt. Kies gewoon de mooiste borsten die bij je passen! Veel succes!
Lisje90 Posted July 30, 2014 Author Posted July 30, 2014 Fijn om te horen Lieseltje! Ben echt heel benieuwd.. Maar zonnen (met bikini) zal toch geen kwaad kunnen of is dat een domme vraag haha? En zwemmen? Als je daar gaat passen bij het consult, lijkt het dan al echt op wat je gaat krijgen of zeg je van nee het lijkt er niet echt op qua grootte? Ben zo bang dat het veel te groot wordt of net te klein en dat het de moeite niet is.. Ben 1,67 m en weeg 56 dus ben maar een klein meisje en wil graag dat ze wat voller zijn maar niet overdreven, moeilijk moeilijk.. Hoop dat ik meer duidelijkheid voor mezelf krijg door het passen daar! Is de nazorg daar trouwens ook prettig of hoe vaak moet je eigenlijk op controle? Sorry voor alle vragen Thanks alvast! X
lucia Posted July 30, 2014 Posted July 30, 2014 Hallo,Welkom hier!Ik ben zelf van een 70aa naar een 70c gegaan met 280cc. Ik wou ook dat het er natuurlijk uit bleef zien. Heb ongeveer dezelfde lichaamsbouw als jij, ik ben 1m68 en 52kg.Veel succes in je zoektocht hier.Xx
Lisje90 Posted July 30, 2014 Author Posted July 30, 2014 Dankjewel allemaal! Ik ga gewoon 21 augustus afwachten en laat het over me heenkomen, ga gewoon een hoop passen en zal inderdaad wat afbeeldingen opzoeken, goed idee! Aan zoiets zat ik ook te denken Lucia, wil graag dat het er natuurlijk uit blijft zien, bij jou gelukt dus? heb je toevallig foto's? Nieuwsgieriggg haha.. XX
Lotjekapotje Posted July 30, 2014 Posted July 30, 2014 hoi Lisje!! spannend dat je een intake hebt bij frans. ik ben zelf door hem vorige week maandag geholpen en het valt me nu achteraf allemaal wat mee hoewel ik wel flinke pijn heb gehad de eerste paar dagen.. ik wist ook niet goed wat ik nou wilde qua maat, wilde gewoon ieets wat bij me paste maar vond een cupmaat 'd' wel fijn klinken!! ben nu 10 dagen po en draag nu een sportbh 80D en kom van 80B/75A af (hing af van de soort bh) en moet zeggen in kleding ziet het er niet heel huge uit, dat wilde ik ook niet dus wat dat betreft is dat goed gelukt. het vertekent nu ook nog wat omdat ik nu een sportbh aan heb met een borstband die alles wat naar beneden drukt dus ik kom er over 5 weken nog op terug als ik een normale bh aan heb ;-) ik heb nog geen strakke shirts aan gehad, bijv. de witte die ik aan had me tpassen dus kan nog niet goed vergelijken of het hetzelfde is als bij het passen, maar merk wel nu de zwellingen wat zijn weggetrokken dat ze wat zijn 'gekrompen'. ze ogen nu zeker niet als een D in mn sportbh, maar dat geeft niets. Ik ben er enorm blij mee en als ik mn bh uit doe denk ik yesss... het blijft even groot als dat ik de bh aan heb
lucia Posted July 31, 2014 Posted July 31, 2014 Dankjewel allemaal! Ik ga gewoon 21 augustus afwachten en laat het over me heenkomen, ga gewoon een hoop passen en zal inderdaad wat afbeeldingen opzoeken, goed idee! Aan zoiets zat ik ook te denken Lucia, wil graag dat het er natuurlijk uit blijft zien, bij jou gelukt dus? heb je toevallig foto's? Nieuwsgieriggg haha.. XX Ja ik vind het toch geslaagd bij mezelf haha ik zal je toevoegen als vriend, dan kan je mijn foto's zien.
Boho Posted July 31, 2014 Posted July 31, 2014 Hee Boho, thanks voor je reactie! Ik heb mijn consult bij ABC Clinic afgezegd en heb nu mijn eerste consult op 21 augsutus bij Heyendael kliniek bij dr Straten. Vind het super spannend! Van de week de afspraak gemaakt en ik denk er echt hele dagen en nachten aan haha.. Wel fijn dat ik hier zoveel informatie kan vinden, maar er zijn toch nog een hoop punten waar ik vragen over heb, maar die vraag ik wel bij het consult of typ het in bij de zoekbalk (thanks voor de tip:P) Ik zie dat jij ook van 75 A komt en ik wil idd ook ongeveer 285 of 300 cc, ofja zoals ik het nu hier allemaal op de foto's zie van het forum.. Je foto's zien er super uit! Begint wel echt te kriebelen hoor.. Haha erg is dat he, zodra je het besloten hebt wil je het liever gister dan vandaag! Ik had dat ook en heb nog 7 maanden moeten wachten, ellende! Maar ben erg tevreden met m'n boobies, zou het zo weer doen
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.