Jump to content

Festival

Boho

Recommended Posts

Posted

Hallo dames,

Over 2 weken ga ik 3 dagen naar Lowlands. Ik ben dan net 6 weken po maar ben nog een beetje huiverig over wat ik allemaal wel en niet kan doen. Ik wil nog niet voluit een backpack gaan dragen e.d., dat heb ik gelukkig met mijn vriend kunnen regelen maar ik ga dan toch een aantal nachtjes in een tent slapen wat toch niet heel erg comfortabel is.

Mij pc zei niet teveel te tillen en toch nog de borstband te dragen, maar zeker met in een tent slapen zal ik toch wel aardig op mijn armen moeten leunen enzo. Zijn er meiden die korte tijd na de operatie naar een meerdaags festival zijn gegaan en hoe hebben jullie dit aangepakt? Wat moet ik echt niet doen en wat kan volgens jullie niet zoveel kwaad?

Ik ben tot nu toe heel voorzichtig geweest dus ik ben een beetje bang om ineens alles weer te gaan doen!

Posted

Ik ga eind augustus ook.naar een festival hoop ik toch, dan ben ik ook maar juist 6 weken denk ik ik hoop dat dat gaat ! Ik ga het donderdag aan mijn arts vragen

Posted

Dat moet volgens mij wel lukken hoor!

Ik word zelf 9 september geholpen :)!

En 3 weken en 4 dagen daarna heb ik ook een feestje in de planning staan!

Hoop hier ook gewoon naartoe te kunnen :$!!!

Posted

Ik was 24 juni 6 weken PO en had 27,28 en 29 juni defqon festival! Ik heb alles meegesleept ja ook die gigantische brug heb ik ook overleefd met m'n spullen! Ik heb 3 dagen door alleen maar staan hakken met maar 7 uur slaap ongeveer.. Ik heb een geweldig weekend gehad zonder pijn en erna ook niet! :-)

Ik had ook gewoon een normale bh aan en liet 's nachts m'n dames zonder bh slapen.

Posted

Dat moet volgens mij wel lukken hoor!

Ik word zelf 9 september geholpen :)!

En 3 weken en 4 dagen daarna heb ik ook een feestje in de planning staan!

Hoop hier ook gewoon naartoe te kunnen :$!!!

ga je naar dit feestje ?North sea veneu zaandam 4okt zaterdag 4 oktober 2014

21:0

06:00 (toegang tot: 02:0

binnen

buiten

Zaandam

Posted

Ik was 24 juni 6 weken PO en had 27,28 en 29 juni defqon festival! Ik heb alles meegesleept ja ook die gigantische brug heb ik ook overleefd met m'n spullen! Ik heb 3 dagen door alleen maar staan hakken met maar 7 uur slaap ongeveer.. Ik heb een geweldig weekend gehad zonder pijn en erna ook niet! :-)

Ik had ook gewoon een normale bh aan en liet 's nachts m'n dames zonder bh slapen.

Ohhh dat klinkt positief! Wil ook liever niet na 6 weken nog met die band lopen, neemt tegen die tijd nog wel even contact op met mijn pc.

Ik heb de 6 weken controle pas een week daarna dus dat maakt het even lastig. Mocht jij gelijk weer alles doen na die tijd?

Posted

Ik was vrijdag t/m zondag op Tomorrowland (ben sinds gister 5 weken PO) en dit ging prima. Soms perongeluk wat verkeerde bewegingen gemaakt, maar verder goed uitgekeken. Had achteraf alleen een beetje een zwaar gevoel in m'n borsten, beetje overbelast denk ik maar wat wil je na 4,5 weken niks doen en vervolgens los gaan haha :-)

Posted

Ohhh dat klinkt positief! Wil ook liever niet na 6 weken nog met die band lopen, neemt tegen die tijd nog wel even contact op met mijn pc.

Ik heb de 6 weken controle pas een week daarna dus dat maakt het even lastig. Mocht jij gelijk weer alles doen na die tijd?

Jaa na 6 weken mocht ik alles weer en hoefde ook geen sportbh meer te dragen.. Ik moet nog zelfs naar Schiettecatte toe voor eind controle maar stel graag alles uit haha.. Hij zei na 6 weken mag je alles dus deed het ook niet :-)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.