Ga naar inhoud

Mama van 3 kids - 30 geworden en aan het sparen voor borstvergroting / lift


Evike30

Aanbevolen berichten

Hey iedereen,

Een tijdje geleden was ik hier ook maar even een drukke periode achter de rug gehad. Huisje gekocht enz....

Ik ben dus een mama van 3 kindjes, een dochter van 6 jaar en twee zoontjes, 1 van bijna 5 jaar en 1 van 20 maanden.

Heb aan hun drie borstvoeding gegeven en spijtig genoeg is dit nu goed te merken :-(

Tijdje geleden ben ik naar een ziekenhuis in Oost-Vlaanderen geweest en daar kreeg ik te horen dat ik beter een borstlift kon krijgen aangezien mijn tepel iets meer dan 1 cm gezakt is.

Vroeger had ik op mijn 18 jaar een volle D-cup maar ja, slechte relatie gehad en borstvoeding heeft er heel wat aan veranderd.

Draag nu regelmatig een beetje push-up :1:

Voor mijn vriend hoef ik het niet te doen maar als ik dan kijk in de spiegel, pppfff, wat striemen en alleen maar wat volume onderaan in de borst plus dat ik ook een beetje huid teveel heb.

Voel er mij echt slecht bij :102:

Nu ben ik aan het sparen en zoek ik een goede dokter / kliniek om een borstvergroting plus lift te laten uitvoeren.

Ik zoek in de regio Oost-Vlaanderen en ook in Vlaams Brabant, verder mag ook, het resultaat moet goed zijn natuurlijk :1:

Hopelijk kunnen jullie mij wat helpen en mij goede tips geven :6:

Groetjes....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Vlietje,

Heb van die kliniek goede en slechte zaken gehoord. Persoonlijk ken ik iemand dat ze daar heeft laten doen, enkel borstvergroting en is nu wel goed gedaan.

Ik ga sowieso op verschillende plaatsen gaan en waar ik mij goed bij voel, daar ga ik dan wel bij gaan.

De prijs die ik al heb gekregen schommelt tss de € 4300 en € 4500.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Evike,

Ik heb ook wisselende verhalen gelezen. Ik had eerst consult en operatie bij Dr. Damen gepland. maar door wat ik las voelde het al niet goed, dus naar zijn consult ben ik niet eens geweest. Na me goed ingelezen te hebben (voor een groot deel op dit forum) kreeg ik een goed gevoel bij Dr. Verdock, en het consult bevestigde dit helemaal gelukkig! en nu 3 weken PO Nog steeds enthousiast :-)

Over Dr. Verdonck heb ik tot nu toe nog niks negatiefs kunnen vinden... Wel over de andere artsen daar...

Het is Sowieso goed om bij verschillende klinieken/artsen op consult te gaan. En Je eigen gevoel is altijd het belangrijkste, het is niet zomaar iets wat je gaat laten doen!

Maar Dr. Verdonck kan ik echt adviseren :-)

De prijs bij de Wellness kliniek is trouwens €2595

Succes! Hoop voor je dat je nog meer reacties krijgt :1:

Succes met oriënteren!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.