Ga naar inhoud

m.spaans : 11 Augustus 2014 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Gast Laurakrijgtboobies

Ben erg benieuwd hoe het bij jou gegaan is @kleinDtje. Ik heb binnekort ook een consult bij Dr. Koeijers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

He!! Ben ook erg benieuwd hoe het gaat, ik word ook door schiettecatte geholpen,

Waarom heb jij voor hem gekozen?

Valt de pijn nu mee?

Groetjes en succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi!

Ik was mijn topic kwijt haha , ben nog niet echt thuis op het forum haha.

Mijn operatie is super gegaan!

Maandag moest ik mij half 8 melden , kwart voor acht naar boven gegaan , werd afgetekend en kreeg infuus.

8 uur lag ik op de tafel , sjeeh wat is het koud daar zeg haha! Iedereen was erg lief! Ik was niet zenuwachtig en dat had ik wel verwacht. 9 uur werd ik wakker , was gelijk goed bij en voelde me goed. Geholpen met een bh aan , iets gegeten en gedronken , nog even met de dokter gekletst over hoe het is gegaan en ik mocht naar huis , kwart over 10 zat ik in de auto naar huis.

Er is 450cc dual plane geplaatst en ik heb amper pijn! Kan gewoon de deur uit als ik maar rustig aan doe en niet doe tillen of iets.

Wel jeuken mijn hechtingen ontzettend zeg!

Herkent iemand dat?

Ik heb voor Schiettecatte gekozen omdat mijn moeder hem via via kent en ik hem een eerlijke chirurg vind. Ben er helemaal happy mee!

Weet niet hoe ik een foto kan plaatsen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!! En nagenoeg geen pijn? Luckyyyy you!! Superrr

Ok, je foto's plaatsen:

Ga naar je account..

Daaronder rechts zie je "Mijn gallerij" staan

Dan zie je dit staan aan de linkerkant " Upload

Daar kan je je foto's uploaden.

Heel veel succes ermee :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh meid je ben niet de eerste die nog even de weg moet vinden op zo'n forum en ook zeker niet de laatste ;)

Voor je het weet heb je het helemaal door hoor.

Fijn dat het allemaal zo vlot is verlopen. Blijf ondanks dat je geen pijn heb wel rustig aan doen.

Jeuk is niet fijn, maar dit komt omdat het aan het genezen is en is het dus eigenlijk een heel goed teken :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt super marlissa!! Heb je Kids of hoef je niks te tillen oid?

Werk je ook nog?

Welke cup kom je van en hoop je te bereiken?

Heeft je moeder ook implantaten van hem of dat niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt super marlissa!! Heb je Kids of hoef je niks te tillen oid?

Werk je ook nog?

Welke cup kom je van en hoop je te bereiken?

Heeft je moeder ook implantaten van hem of dat niet?

Ik wil ook alles weten hoor! Hahaha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah nies, idd , kan wel gaan werken als schiettecatte z'n personal assistent , of OK assistent haha ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Laurakrijgtboobies

zie jouw reactie nu pas!

Wanneer ga je naar Drs koeijers?

Ik zie jouw reactie nu ook pas haha. Ik ben al bij Dr. Koeijers geweest. Hij adviseerde mij anatomische en tussen de 400/450CC. Ik heb uiteindelijk gekozen voor ronde protheses. 1 oktober wordt ik geopereerd door Dr. Koeijers

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.