m.spaans Posted July 27, 2014 Posted July 27, 2014 Hi! Mijn naam is Marlissa , ik onderga over 2 weken ook een borstvergroting. Super spannend! 11 augustus is de dag in Amstelveen.Ik hoop hier wat ervaringen te kunnen lezen en delen.
DanielleK Posted July 27, 2014 Posted July 27, 2014 Welkom op t forum hier vind je vast een heleboel informatie, door welke pc word je geholpen en hoeveel cc krijg je?! Mijn boobs komen ook uit Amstelveen
m.spaans Posted July 27, 2014 Author Posted July 27, 2014 Hooi Danielle,Ik ga zo is even op me gemak rondkijken en lezen.Ik word geholpen door Dr. Schiettecatte , ik krijg ronde , 450 cc.Ben je zelf tevreden en kijk je er positief op terug ?
kleinEtje Posted July 27, 2014 Posted July 27, 2014 Hoi marlissa,Hier nog eentje met boobs uit Amstelveen.Ik ben geopereerd door Drs koeijers in kliniek Amstelveen.Super fijne kliniek ben echt vol lof ook over mijn pc!Groetjes
Guest Laurakrijgtboobies Posted July 29, 2014 Posted July 29, 2014 Ben erg benieuwd hoe het bij jou gegaan is @kleinDtje. Ik heb binnekort ook een consult bij Dr. Koeijers.
Guest Posted August 15, 2014 Posted August 15, 2014 Hoi,Hoe is je operatie verlopen? Is het je allemaal meegevallen?Ik zal je titel nog even aanpassen en verplaatsen naar operatieverslagen.Fijn herstel gewenst!
L-girl Posted August 16, 2014 Posted August 16, 2014 He!! Ben ook erg benieuwd hoe het gaat, ik word ook door schiettecatte geholpen,Waarom heb jij voor hem gekozen?Valt de pijn nu mee?Groetjes en succes!
kleinEtje Posted August 16, 2014 Posted August 16, 2014 Ben erg benieuwd hoe het bij jou gegaan is @kleinDtje. Ik heb binnekort ook een consult bij Dr. Koeijers. zie jouw reactie nu pas! Wanneer ga je naar Drs koeijers?
kleinEtje Posted August 16, 2014 Posted August 16, 2014 En ben ook benieuwd hoe het gegaan is met marlissa
m.spaans Posted August 16, 2014 Author Posted August 16, 2014 Hooi! Ik was mijn topic kwijt haha , ben nog niet echt thuis op het forum haha. Mijn operatie is super gegaan!Maandag moest ik mij half 8 melden , kwart voor acht naar boven gegaan , werd afgetekend en kreeg infuus. 8 uur lag ik op de tafel , sjeeh wat is het koud daar zeg haha! Iedereen was erg lief! Ik was niet zenuwachtig en dat had ik wel verwacht. 9 uur werd ik wakker , was gelijk goed bij en voelde me goed. Geholpen met een bh aan , iets gegeten en gedronken , nog even met de dokter gekletst over hoe het is gegaan en ik mocht naar huis , kwart over 10 zat ik in de auto naar huis.Er is 450cc dual plane geplaatst en ik heb amper pijn! Kan gewoon de deur uit als ik maar rustig aan doe en niet doe tillen of iets.Wel jeuken mijn hechtingen ontzettend zeg!Herkent iemand dat? Ik heb voor Schiettecatte gekozen omdat mijn moeder hem via via kent en ik hem een eerlijke chirurg vind. Ben er helemaal happy mee! Weet niet hoe ik een foto kan plaatsen
Guest Posted August 16, 2014 Posted August 16, 2014 Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!! En nagenoeg geen pijn? Luckyyyy you!! SuperrrOk, je foto's plaatsen:Ga naar je account..Daaronder rechts zie je "Mijn gallerij" staanDan zie je dit staan aan de linkerkant " UploadDaar kan je je foto's uploaden.Heel veel succes ermee :-)
Guest Posted August 16, 2014 Posted August 16, 2014 Oh meid je ben niet de eerste die nog even de weg moet vinden op zo'n forum en ook zeker niet de laatste Voor je het weet heb je het helemaal door hoor. Fijn dat het allemaal zo vlot is verlopen. Blijf ondanks dat je geen pijn heb wel rustig aan doen. Jeuk is niet fijn, maar dit komt omdat het aan het genezen is en is het dus eigenlijk een heel goed teken
L-girl Posted August 16, 2014 Posted August 16, 2014 Klinkt super marlissa!! Heb je Kids of hoef je niks te tillen oid? Werk je ook nog?Welke cup kom je van en hoop je te bereiken?Heeft je moeder ook implantaten van hem of dat niet?
Nies Posted August 16, 2014 Posted August 16, 2014 Leonie wil altijd alles weten Ach je ken in ieder niet zeggen dat je niet goed voorbereid bent!! In ieder geval gefeliciteerd met je tieten m.spaans! Was je echt niet zenuwachtig??
Nonky Posted August 16, 2014 Posted August 16, 2014 Klinkt super marlissa!! Heb je Kids of hoef je niks te tillen oid? Werk je ook nog?Welke cup kom je van en hoop je te bereiken?Heeft je moeder ook implantaten van hem of dat niet?Ik wil ook alles weten hoor! Hahaha!
L-girl Posted August 16, 2014 Posted August 16, 2014 Hahah nies, idd , kan wel gaan werken als schiettecatte z'n personal assistent , of OK assistent haha
Guest Laurakrijgtboobies Posted August 29, 2014 Posted August 29, 2014 zie jouw reactie nu pas!Wanneer ga je naar Drs koeijers?Ik zie jouw reactie nu ook pas haha. Ik ben al bij Dr. Koeijers geweest. Hij adviseerde mij anatomische en tussen de 400/450CC. Ik heb uiteindelijk gekozen voor ronde protheses. 1 oktober wordt ik geopereerd door Dr. Koeijers
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.