Ga naar inhoud

Nerveus nieuw lid


Gast EssieAA

Aanbevolen berichten

Hallo allen,

Ik ben een nieuw lid op dit forum en ik hoop hier meerinformatie te verkrijgen over borstvergrotingen. Mijn operatie staat voor over drie weken op de planning en ik kan je zeggen, ik ben nu al zenuwachtig! Ik krijg 345cc achter mijn spier. Ik heb nu 75A Max. Zijn er nog meer meiden die een vergelijkbare maat/vulling krijgen of hebben gekregen en die met mij hun ervaringen willen delen?

Groetjes,

Essie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi danielleK, thans voor je berichtje!!

Jeetje, een e cup, daar zou ik mij nu nog even geen raad mee weten hoor, haha!

Ik ga naar de Bergman kliniek en krijg ronde prothesen achter mijn spier. Ik ben echt heel benieuwd op welke maat ik uit kom. De arts dacht tussen B en c maar ik heb nu 75a en met 345cc denk ik dat ik wel groter uit kom.

Ik ga gelijk even naar je foto's kijken! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

welkom hier EssieAA, veel plezier op het forum!! Er staat vreselijk veel informatie hier, en vast ook van meiden die een vergelijkbare voorsituatie hebben.

Heb je je datum al van wanneer je je boobs gaat krijgen of ben je nog oriënterend?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi zijn ze danielleK! :)Hoi Marjon! Donderdag 14 augustus!!!!! Whoehoe, kan niet wachten!

Dankjewel!! Haha ik wist ook niet wat ik mee maakte de eerste keer bh's kopen, ze ogen ook echt een E vind ik zelf ( beetje jammer :P ). Achter de spier schijnt ietsje cc's weg te slikken zoals ik dat ooit gehoord heb en als je begrijpt wat ik bedoel :P ik heb ze voor de spier gekregen en mijn smalle omtrek van 65cm laat het er ook al een stuk groter uitzien zo heeft een vriendin precies het zelfde maar gewoon een c cup. Ben erg benieuwd naar je resultaat, bijnaaaaa!! Haha x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Hey meisje,

Allereerst wil ik je feliciteren met je aankomende cadeautjes!

Ik zelf heb 295cc ronde implantaten onder de spier. Ik ben 1m78 en weeg 61 kilo.

Ik draag bh's (zonder vulling) maat 75C. MAAR het lijkt echt geen C vind ik.

De grootte is mij dan ook vanaf het begin vies tegen gevallen. Ik heb aan 1 borst ook kapselvorming dus ik ga voor een tweede operatie. Incl meer cc's (650)

Als je me toevoegt kun je foto's zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!..7jaar geleden mijn eerste borstvergroting gehad ik had een a cup en heb toen 330cc gekregen dual plane high profile...ben hier van nooit tevreden geweest integendeel ik draag nog steeds bh's met vullingen en ga nu dus ook terug voor mijn tweede borstvergroting dit keer bij plovier en ga voor 800cc...mijn advies...neem niet te klein uit schrik dat ze té groot gaan zijn want heb al vaak gehoord en zelf meegemaakt dat je snel spijt krijgt dat je niet groter bent gegaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het barb wire!

Als ik vragen mag, welke cupmaat had jij na je eerste vergroting?

Ik heb nu 75a, ben 1.67 en weeg 68 kilo. (Stevige gespierde heupen/benen) ;)

Ik ben zo benieuwd op welke maat ik uit kom met 345cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.