Ga naar inhoud

Voorstellen.


Just-Me

Aanbevolen berichten

Hallo dames!

Ik ben Lisanne en ben 23 jaar. Ik zit er al enige tijd over na te denken om een borstvergoting te doen.

Mijn moeder heeft het ook gedaan, helaas is zij er niet meer en kan ik niet bij haar terecht voor informatie.

Daarom heb ik mij op deze forum aangemeld, hopelijk kan ik hier meer informatie vinden en kunnen jullie mij een beetje weg wijzen.

Zelf heb ik momenteel een 75 A, draag veel push up bh's om het zo toch maar wat te laten lijken, denk dat jullie het wel kennen.

Helaas zomer periode.. bikini's jaa is het dan net niet.

Nou ben ik sinds afgelopen week een lijstje aan het maken met prijzen en informatie.

Nou is de Velthuis Kliniek in Enschede het dichtste bij voor mij maar vind het daar nog wel aan de dure kant..

Rond €4200 en anatomisch €4600 en voor een consult vragen ze gelijk €50 wat ik zelf eigenlijk wel jammer vind.

Nou zag ik op internet ook Diana Gabriels, wat een prijs verschil!

Op internet las ik allemaal wel goede reacties erover, hebben jullie ervaring bij deze kliniek?

Vind het alleen wel een nadeel dat je er eigenlijk 3x heen moet wat ik uit verhalen begreep op internet.

1x op consult bij Diana, 1x op consult bij plastisch chirurg en dan 1x voor de borstvergroting.

Nou moet ik zelf dan 2 uur heen rijden dus het is voor mij niet zo even om de hoek.

Heeft iemand van jullie verder ervaring met klinieken in Overijssel?

Ook vroeg ik mij af ik heb nog geen kinderen maar heb zeker een kinderwens,

stel dat ik nu een borstvergroting doe, hoe zijn mijn borsten dan na de zwangerschap?

Heb wel begrepen dat je wel gewoon borstvoeding kunt doen.

Denk dat het dit wel eerst zo'n beetje was, mocht ik meer vragen hebben horen jullie van me!

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Lisanne,

Ik heb idd dezelfde gedachtes gehad over de prijzen.. Kwam ook bij Diana terecht en dacht zo veel goedkoper? Zal het wel goed zijn etc.. Voor mij was het ook 2 uur rijden en ik ben er ook 3 keer geweest nu en zit nu vanaf maandag in mijn 5e week. Ik ben super super blij heel mooi gedaan door dhr Frans v straten ik raad je dan wel aan om bij hem te gaan is echt de beste! Je kan even op mijn profiel kijken moet je mij wel even als vriend toevoegen om de galerij te bekijken!

Diana is 2600 euro je rijdt wel 3 keer maar je hebt echt wel wat en dat haal je er niet uit als je 4600 betaald toch?! Dan maar 3 keer op en neer!

Ben benieuwd wat je doet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lisanne,

Ik ben bijna 7 weken po en geopereerd door Drs. Refaat karim via Diana ( net zo aan te raden ;) er werken meerdere goeie artsen samen met haar. Ik kom van een 70a heb 300cc voor die spier gekregen en zit nu op de 70e, ik was uiteraard ook van de flinke maximisers wat een genot om zelfs te kunnen denken goh ik hoef helemaal geen bh aan haha :) Ik heb mijn eerste consult gecombineerd met mijn consult met de chirurg, ik hoefde er dus maar 2 keer naar toe voor m'n consult en de operatie zelf. Neem gerust een kijkje in mijn galerij :). Succes met je zoektocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Dames

DanielleK, ik heb er idd een mail naar toe gestuurd of de eerste 2 consulten niet gecombineerd kunnen worden in 1 consult.. maar is dus wel mogelijk! Dat scheelt weer een keer heen en weer rijden.

T1989, dat scheelt sowieso in kosten want ik wil er sowieso geen lening of iets voor afsluiten dus waarom duur doen als goedkoper kan met goed resultaat..

Ik zat zelf elke keer met mijn gedachten bij een mooie C-cup maar nu zie ik overal wel dat het enorm verschild met aantal cc..

Lees vaak grote bh maat maar wel de borsten van bv een mooie C-cup.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat handig! Als ik dat had geweten! Haha.. Achja. Maar goed dat je even geïnformeerd hebt en dat dat kan! Dat scheelt weer! En precies de resultaten wat ik zie en hoor zijn goed bij Diana! Het ligt natuurlijk aan wat je eigen cup nu is ik had 70a en met dual plane 375cc it ik nu op een 70c en soms een kleine D het is altijd nog even de weken afwachten ze kunnen nog veranderen. En de methode verschilt ook achter de spier voor de spier heb je ook nog en voor de spier maar voor de spier als je wat dun bent zal het niet snel aangeraden worden omdat je al snel randen van de protheses zult gaan zien doordat je zelf weinig vetjes hebt :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bouw en omtrek zijn ook wel veel bepalend, een vriendin van mij heeft ook 300cc maar is een stukje breder dan ik ( niet moeilijk ik ben echt jel met een omtrekje van 65 ) zij is uit gekomen op een cupmaat c. Toch lijken mijn boobies nooit een E hoor, ze ogen een c denk ik haha :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb van mezelf 75A..

en heb zelf een smal postuur, ben 1.63 en weeg 58 kilo.

Eigenlijk verder tevreden over mn lichaam alleen mijn borsten maakt me onzeker.

Tenzij een goede push push up bh, hahaha.

Maar zonder bh voel ik me echt niet vrouwelijk en denk echt als ik een borstvergroting doe ik me veel zelf verzekerder zal voelen.

Jullie ervaring met via de borstploot plaatsen of via oksel?

Heb begrepen dat via oksel pijnlijker is?

En heeft 1 van jullie ervaring met een zwangerschap na een borstvergroting?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.