Ga naar inhoud

Mich90 : 21 juli 2014 : Prof. Dr. Van der Lei : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hai iedereen,

Ik heb me eigenlijk al maanden stilgehouden op het forum, maar wel heel veel meegelezen.

Toch maar even een verslagje van mijn operatie van afgelopen maandag. :106:

Ook omdat ik bijna niets lees over de arts die mij geholpen heeft, terwijl het een supergoede is! Een aanrader!

Allereerst mijn voorsituatie.

Ik had tubulaire borsten. Een kleine B met hele grote bolle tepelhoffen(hoven?).

Na consult bleek dat ik een vergroting nodig had en daarnaast een tepelhofverkleining en verplaatsing.

Heel wat werk dus.

Maandag de 21e was het zover. Ik werd in Heerenveen bij Bergman Clinics geholpen.

Prof. Dr. Van der Lei kwam langs om me af te tekenen.

De arts kwam over alsof hij zin had in de ingreep, t was toch een keer wat anders!

Het zou nog best een gepuzzel en geimproviseer worden, deze ingreep kwam niet erg vaak voor.

Ik zou littekens krijgen rondom mijn tepelhof, in mn borstplooi en een verticale onder mn tepelhof.

Nou kom maar op dacht ik.

Ik kreeg mn infuusje en even later was ik al snel weg.

Ik werd 2 uurtjes later heel rustig wakker, had gelijk honger en dorst en zat na een uurtje alweer naast mn bed op een stoel.

Ik vond het wakker worden erg meevallen!

Toen ik het resultaat zag was ik blij verrast, ik dacht echt dat het een slagveld zou zijn en ik ging ervanuit dat het met mijn voorsituatie onmogelijk was om perfecte borsten te krijgen.

Dit moet natuurlijk nog blijken, na maanden genezen en smeren met littekenzalf, maar ik kreeg hoop!

Na 3 uurtjes mocht ik naar huis. De rest van de dag vond ik erg meevallen.

Slapen op mijn rug ging ook beter dan verwacht.

De afgelopen dagen heb ik erg last van mn rug, weinig pijn aan mn borsten. Ze voelen alleen erg strak en trekkerig.

Dit is al wel een stukje minder tov maandag. Rechts was wat aan het klotsen, maar ik geloof dat dat sinds vandaag minder is :12:

Ik vind ze wel wat aan de grote kant. Ik heb links 365 cc en rechts 385cc. Ik zie wel dat ze heel mooi in verhouding zijn met mn lichaam, maar ik had ze met 50 cc minder ook mooi gevonden.

Maar hier wen ik wel aan :) Verder heb ik ze van Natrelle, high profile.

Dinsdag moet ik voor controle!

Ik hoop dat ze snel meer gaan voelen als mijn eigen en niet meer als iets vreemds.

:42:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook 2 consulten gehad bij Dr van der Lei. Bij het 1e gesprek had ik een heel goed gevoel, maar hij had geen pas protheses bij zich. En ik had het gevoel, ja deze man is zo kundig en ik laat het bij hem doen.

Daarom een 2e consult aangevraagd, met de vraag om pasprotheses mee te nemen. En dat kon. Wij weer heen, had hij nog geen goede pas bh's in mijn maat mee, en werd er wat gefrommeld.

Ook was er een ' stageloper' bij... En werd me niet gevraagd of ik dat prima vond. Voelde me erg ongemakkelijk.

En ik had het gevoel dat alles maar snel snel moest. En dat vond ik erg jammer. Daardoor heb ik echt mijn besluit terug gedraaid.

De consulente van Dr van der Lei was heel erg aardig vond ik.

Daarom nu op 4 sept naar Velthuis..

Heb je foto's ook even gezien, je borsten zien er erg mooi uit.

Heb je ronde of druppelvormige protheses gekregen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Menl,

Ik snap precies hoe je je voelt! Ik had namelijk een beetje hetzelfde. Ook een beetje dat gehaaste gevoel.

Ook had ik het gevoel dat ik weinig te kiezen had, ik wilde borsten die mooi bij mijn lichaam pasten en hij wist meteen hoe dat er uit moest zien.

Ik had het idee dat ik zelf weinig keuze in formaat en vorm had. Die had hij al bepaald.

Maar nu alles achter de rug is blijkt dat hij precies wist wat ik wilde. Ik vind de maat en de vorm perfect nu!

En er is mij een hoop getwijfel en onzekerheid bespaard, omdat hij zelf zo zeker van zn zaak was en de keuze (voor mijn gevoel natuurlijk) niet volledig bij mij neerlag.

Ik ben dus heel erg blij met mn keuze. Maar Velthuis is natuurlijk ook een top kliniek!

Ik heb ronde protheses gekregen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig ben niet de enige dus die dat gevoel had.

Net zoals bij jou wist hij bij mij precies wat er in moest.. rond en 530 cc, ik vond dat nogal veel, ja zij hij heb je nodig.. o okee..

Maar wat we toen over hem hadden gelezen was heel erg goed, en achteraf bij jou is het dus ook perfect gegaan. Dat domme onzekerheid van onszelf ook haha.

Toen dus naar Velthuis gegaan, adviseerde ze ons 375 en druppelvormig.. dus een heel verschil. Dus twijfeltwijfel, voor een 2e gesprek geweest bij Velthuis, en ik heb bij haar een heel goed gevoel,

we hebben nu dus besloten om 420/445 te gaan, ik heb het liefst de grotere, maar wil ook niet enorme..En dat laat ik ook aan haar over, heb het uitgelegd graag zoveel vulling bovenop.

Ze wou absoluut geen ronde plaatsen, omdat ik dan een tepelcorrectie zou moeten hebben.

We zullen afwachten.

Maar die van jou zoiets zou ik heeeeel blij mee zijn.

Wens je een goed herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Gast Jennifer120884

Jeetje.. Dat is echt niet goed. Wat is dat toch met dat geruststellen elke keer terwijl een patient gewoon meteen terug moet kunnen komen!!

Als er vlees naar buiten komt lijkt me dat toch helemaal niet ok!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Hallo,

Ik heb jouw verhaal gelezen maar kan de foto's niet zien, wat fijn dat je tevreden was, ik heb volgende week een consult met prof Barendr Van der L, hij heeft ook mijn buikwandcorrectie gedaan ben benieuwd, en morgen heb ik ook een consult bij boerenhaven vind zo spannend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...
Op 5-4-2017 om 07:42, Gpontes zei:

Hallo,

Ik heb jouw verhaal gelezen maar kan de foto's niet zien, wat fijn dat je tevreden was, ik heb volgende week een consult met prof Barendr Van der L, hij heeft ook mijn buikwandcorrectie gedaan ben benieuwd, en morgen heb ik ook een consult bij boerenhaven vind zo spannend.

En heb je weer voor prof van der lei gekozen? En hoe is jouw buikwand correctie geheeld ? Ik ga ook op consult bij prof vd lei?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.