Lieseltje Posted July 26, 2014 Posted July 26, 2014 Ik zit al een paar dagen te 'kloten' met m'n sportbeha's. Ben nu 2,5 week po. Ik droeg vlak na de operatie een Carefix Anna in de maat L en die zat als gegoten. Nu de zwelling weg is heb ik het idee dat deze net iets te weinig ondersteuning meer biedt. Ik heb inmiddels via Online Care een M besteld maar de levering via Dhl vind ik op z'n zachtst gezegd nooit vlotjes verlopen. Ik heb ook nog een Lipoelastic PI new in de maat M die ik al vóór de operatie gekocht had maar écht te strak zat toen. Ik kan 'n nu wel aan maar ik vraag me af of deze niet te strak zit en alles wel n beetje op z'n plaats kan komen zo... Wat denken julie? Ik heb 2 foto's bijgevoegd. Het is echt ontzettend vervelend want ik vind de Lipoelastic in principe fijn zitten en ze geven ook een mooie vorm aan de borsten maar ik zit dus precies tussen 2 maten in want de L heb ik ook geprobeerd maar die is weer te groot. Ben benieuwd naar jullie mening. Heel vervelend, maar ik krijg de foto's niet gedraaid...
Iris92 Posted July 26, 2014 Posted July 26, 2014 Ik kan je helaas niet helpen, wil alleen maar even zeggen dat ik je borsten echt mooi geworden zijn! Haha
kleinEtje Posted July 26, 2014 Posted July 26, 2014 Hee meid...Ik zou zeggen te strak..Ik droeg zelf een fila 85C en ik kreeg daardoor blauwe plekken op m'n borstbeen en ze zeiden van de kliniek dat hij m'n protheses omhoog duwde dus heb ik een grotere gekocht..Het is natuurlijk de bedoeling dat zo'n bh alles op zijn plaats houd maar volgens mij niet dat het omhoog geduwd word.Succes
Vlietje Posted July 26, 2014 Posted July 26, 2014 En als je de schouderbandjes op de langste stand zet? Misschien scheelt dat?Ik vond hem ook vrij strak zitten, maar na het verstellen van die bandjes voelt het al veel losser...x
Nies Posted July 26, 2014 Posted July 26, 2014 Als ik zo kijk zit die gewoon goed hoor!Idd de bandjes op de laatste stand zetten andera worden je protheses omhoog geduwdIk zat trouwens ook te kloten met die bh's je bent gewoon zo bang dat je het verziekt door je bh verkeerd te dragen...
Guest Jennifer120884 Posted July 26, 2014 Posted July 26, 2014 Ik heb de pure lime sportbh's besteld maat 75E. Toen ik ze thuis ging passen dacht ik van, hmm ik vul hem nu al bijna op, terwijl ik echt geen E heb haha. Ga voor de zekerheid nog naar een F bestellen. Ik bestel ze via annamamelle. Super snelle levering en goede service. De bh kost ongeveer 48 euro en heeft een sluiting voor.
kleinEtje Posted July 26, 2014 Posted July 26, 2014 Bij nader inzien denk ik dat je bh gewoon goed zit.Heb even je foto's bekeken namelijk.
Lieseltje Posted July 26, 2014 Author Posted July 26, 2014 Ik zag dat ik de schouderbandjes inderdaad nog 1 stukje lager kon zetten, zit inderdaad comfortabeler. Gelukkig, want verder vind ik t n prettige bh. Hij duwt ze ook wat dichter naar elkaar toe, geen idee of je dat zelf wat kunt beïnvloeden...?!?Dank je Iris92 en Prinsesje99. Ben er ook heel blij mee, alleen hadden ze wel wat groter gemogen :-)
Nies Posted July 26, 2014 Posted July 26, 2014 Ik heb de pure lime sportbh's besteld maat 75E. Toen ik ze thuis ging passen dacht ik van, hmm ik vul hem nu al bijna op, terwijl ik echt geen E heb haha. Ga voor de zekerheid nog naar een F bestellen. Ik bestel ze via annamamelle. Super snelle levering en goede service. De bh kost ongeveer 48 euro en heeft een sluiting voor.ow heb gekeken die ga ik de volgende x bestellen! ik ben zelf ook helemaal fan van de lipo maar die gaat met meer cc te klein zijn... en met een xl is de onderwijdte weer veels te groot... en deze ken je op maat bestellen! zit er ook een elastiek onder? Ik zag dat ik de schouderbandjes inderdaad nog 1 stukje lager kon zetten, zit inderdaad comfortabeler. Gelukkig, want verder vind ik t n prettige bh. Hij duwt ze ook wat dichter naar elkaar toe, geen idee of je dat zelf wat kunt beïnvloeden...?!?Dank je Iris92 en Prinsesje99. Ben er ook heel blij mee, alleen hadden ze wel wat groter gemogen :-)ik vind ze ook erg mooi en totaal niet klein... je hebt ook een mooi spleetje!
Guest Jennifer120884 Posted July 26, 2014 Posted July 26, 2014 ow heb gekeken die ga ik de volgende x bestellen! ik ben zelf ook helemaal fan van de lipo maar die gaat met meer cc te klein zijn... en met een xl is de onderwijdte weer veels te groot... en deze ken je op maat bestellen! zit er ook een elastiek onder? Jah er zit elastiek onder. Ik heb vandaag een 75F en een 75G bij besteld, just to be sure haha..
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.