Ga naar inhoud

gigi888 : 26 november 2014 : Dr. van Dam : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hi, ik ben Gigi en heb eindelijk de knoop doorgehakt.

Ik heb drie jaar geleden al een keer een intake gehad bij Bergman Kliniek in Heerenveen.

Op de een of andere manier hield me toch iets tegen, ik had toen behoorlijke twijfels.

Maar ik ben er nu wel klaar voor.

Ik ben 1.70 en 60 kilo en heb nu een 75d. Door zwangerschap en afvallen hangen ze nu behoorlijk.

Ik twijfel nu eigenlijk alleen nog maar of ik 500 of meer moet doen, ik heb een vrij brede borst dus er pas veel in en destijds adviseerde hij me de 500 dual plane.

Maandag ga ik bellen.

Hadden jullie dat ook dat je niet goed weet hoeveel cc je nu wilt, het is zo mogelijk voor te stellen.

Iemand ook ervaring met Bergman in Heerenveen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Gigi,

Ook ik heb "bijna" de knoop doorgehakt voor een bv maar dan in de ACCZ kliniek te Groningen bij Dr. van Onselen. Zo af en toe heb ik weer twijfels maar als ik dan de foto's van sommigen hier op het forum zie ben ik helemaal overtuigd.

Ik zelf heb ook 75d maar door de zwangerschappen is het allemaal gaan hangen en geen bikini waardig. Ik heb het advies 360 cc silimed voor de spier gekregen.

Ook ik twijfel over het aantal cc.

Ik heb overigens geen ervaring met de Bergman kliniek.

Succes in ieder geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Gigi,

Ook ik heb "bijna" de knoop doorgehakt voor een bv maar dan in de ACCZ kliniek te Groningen bij Dr. van Onselen. Zo af en toe heb ik weer twijfels maar als ik dan de foto's van sommigen hier op het forum zie ben ik helemaal overtuigd.

Ik zelf heb ook 75d maar door de zwangerschappen is het allemaal gaan hangen en geen bikini waardig. Ik heb het advies 360 cc silimed voor de spier gekregen.

Ook ik twijfel over het aantal cc.

Ik heb overigens geen ervaring met de Bergman kliniek.

Succes in ieder geval.

Bij mij is het inderdaad ook door zwangerschap en afvallen behoorlijk gaan hangen. Ik had ook twijfels maar inderdaad door al die mooie foto's ben ik ook overtuigd. Ik heb 22 augustus mijn laatste consult en hoop dan zsm geopereerd te worden.

Ik weet wel dat als je al een cup d hebt niet te zuinig moet zijn met de cc's.

Voor en achter de spier is ook allemaal zo onduidelijk, waarom bij jou voor de spier?

twijfel over het aantal cc's is heel normaal! dat heeft iedereen! als je er echt niet uitkomt kan je altijd nog een een extra consult met je PC inplannen!

succes!

Heb je gelijk in, je moet het wel zeker weten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

twijfels over cc's is inderdaad normaal! je kan wel iets passen, maar je weet toch nooit hoe het er precies uit komt te zien :P ik ga 29 september op consult voor een wissel, en ik twijfel ook nog steeds wat ik nou moet nemen haha :P zeker omdat de eerste keer me toch tegen is gevallen..gewoon vragen hoeveel er maximaal inpast, en als je bang bent dat het te klein word gewoon het grootste aantal cc pakken wat er in past ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

twijfels over cc's is inderdaad normaal! je kan wel iets passen, maar je weet toch nooit hoe het er precies uit komt te zien :P ik ga 29 september op consult voor een wissel, en ik twijfel ook nog steeds wat ik nou moet nemen haha :P zeker omdat de eerste keer me toch tegen is gevallen..gewoon vragen hoeveel er maximaal inpast, en als je bang bent dat het te klein word gewoon het grootste aantal cc pakken wat er in past ;)

Heb je helemaal gelijk in. Je leest teveel op deze site dat ze voor een wissel gaan omdat ze toch te klein zijn uitgevallen. Daar is het ook iets te duur voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Hoi Gigi,

Ik ben op 21 juli geopereerd bij Bergman in Heerenveen.

Heb er wel een verslagje over gemaakt! :)

Hartstikke prima daar in ieder geval!

Wauw Mich echt prachtig geworden, wat een verschil!

Je hebt nu supermooie boobies! :)

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over Heerenveen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Yoehoeeee nog 3 nachtjes en dan krijg ik eindelijke mijn big boobies!

Zit hier al maanden op het forum te kijken naar al die mooie boobs die voorbij komen en dan heb ik ze woensdag eindelijk zelf ook.

Ik wordt geopereerd bij Bergman Kliniek in Heerenveen door Daphne van Dam.

Ik krijg Natrelle 485 TSF full projection 5,4 voor de borstspier. Hoop dat dit gaat worden wat ik zou willen.

Moet me om 9.15 melden en ik heb er erg zin in allemaal.

De komende dagen nog even flink aan de poets, boodschappen halen ed.

Wie mag er nog meer aanstaande woensdag? Toevallig ook meiden die naar Heerenveen moeten?

Liefs Gigi XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Flow

Oh wat spannend, jij ook bijna!

Ik wens jou ook heel veel succes meid.

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.