Ga naar inhoud

Diamond : 15 september 2014 : Dr. Schiettecatte : Aesthetic Beauty Clinics


Aanbevolen berichten

Leuk!!!

Ik ook via easthetic ! Welke pc jij? Ik schiettecatte .

Krijg 325of 350 dp hp coh 2, en hoop op een D (grote?)

Ben 168 en 55kg.

Heb jij meerdere consulten gedaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal :D

ik weet niet of ik hier goed zit maar dat merk ik van zelf xd

paar weken geleden heb ik een consult gehad in veldhoven, was er zeer goed over te spreken en hele vriendelijke mensen.

na het gesprek mocht ik 2 protheses passen en vond de grootste toch het mooist (325cc)

ik ben 1,70 en 54 kilo

het was de grootste maat die bij mij het mooist zou staan en waar ik geen randen van zou gaan voelen.

15/9 is dan eindelijk mijn grote dag!!!!

nou zit ik toch met een lichte twijfel... misschien nog een maatje groter.

zijn er mensen die hier ervaring mee hebben ?

zit te twijfelen om gewoon nog een consult aan te vragen en te kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

spannendd !!

ik heb maar 1 consult gehad ik zit nu te twijfelen om nog een consult aan te vragen want wil misschien nog een maatje groter:$

dit was wel wat hun aan mij adviseerde en als ik groter zou gaan zou ik last kunnen krijgen van randen.

twijfel twijfel twijfel dus

met mijn 325 zeiden ze dat ik uit zou komen op een volle C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou t ook ni zomaar aandurven ik ben 1.68 en weeg 51 beetje vergelijkbaar..

Ik mocht ook niet meer dan 350cc ik heb toen ook nog een keer gevraagd kan het echt niet meer omdat ik overal las dat mensen achteraf groter hadden gewild maar dan wou hij mij ni eens opereren ook ivm meer kans op complicaties, randen zien en ben blij dat ik het erbij gelaten heb ik voel de prothese zo al aan de zijkant denk dat het dan nog veel erger was geweest en zichtbaar evt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik ben ook in Veldhoven geweest te passen, ook de 325 (volgens mij ligt die standaard op tafel haha ;). )

Ik vond het eerst heel groot, ben natuurlijk niks gewend, maar achteraf toch gemaild of groter (350cc) ook gepast kan worden tijdens de OK, dus dat ze twee maten bestellen.

Ze ging dit overleggen met de pc.

De pc heeft mij overigens de Max van 375 gegeven, maar ik wil niet tot de Max gaan, tov complicaties e.d

Hebben ze je borst opgemeten? De onderkant,

Dan kun je zo in het tabel zien, hoe breed de prothese is en hoeveel ruimte je aan de

Zijkanten overhoudt,,,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik ben bij Beaucare geweest en wilde 500 cc. Ik ben 1.68 en 58 kg. Het is 435 cc hp geworden omdat het anders te breed werd voor mijn borstkas. Ik heb nu 75 E. Ben er echt superblij mee. Heb echt de borsten gekregen die ik graag wilde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallo meiden,

Ik ben inmiddels 7 weken PO en echt super blij !! Ik heb 325cc dual plane high profile gekregen, ben van een 70A naar een 70E gegaan.

Alles is echt super goed gegaan en alles boven mijn verwachtingen.

Nu had ik een paar dagen geleden jeuk en voelde aan me linkerborst en merkte dat ik daar rimpels kreeg.

Ik voel ze als ik een bh aan heb meer als zonder en ook als ik voorover buk is het erger. Voor zover ik heb kunnen zien zijn ze ook nog niet zichtbaar.

Het is ook nog maar aan 1 kant maar begon me toch wel een beetje zorgen te maken.

Kan dit erger worden ? Of trekt dit nog weg?

Heb er al wat topics over gelezen maar merk toch dat de meningen uiteen lopen.

De een zegt om te overwegen een herstel operatie te doen met meer aantal cc's en de ander stoort zich er niet aan en zeggen dat het niet nodig is.

Ik heb protheses van Mentor COH2.

Ook had ik nog een vraag wanneer het vocht helemaal uit je lichaam is ongeveer?

Ik merk nu dat ik denk halverwege ben want de bovenkant van me tepel is al normaal en aan de onderkant zie je er ook echt nog vocht in zitten.

Thanks xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Laurakrijgtboobies

Hoi Diamond,

Ik ben nu 5 weken PO en ik heb het ook bij mijn rechterborst als ik voorover buk. Ik heb COH1. Maar links heb ik helemaal niks. Gelukkig stoor ik me er verder (nog) niet aan.

Maar ik wil op ze volgend jaar toch groter dus misschien dat ik er dan geen last van heb.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.