Ga naar inhoud

litteken correctie


lucia

Aanbevolen berichten

Deze week ben ik op controle geweest omdat mijn bv een goeie drie maand geleden was. Alles oke alleen ben ik niet tevreden over mijn linker litteken. Het rechter litteken is veel mooier, mooie rechte lijn. Links zit aan de ene kant een verdikking. Het litteken is breder en als je er over voelt, voel je ook duidelijk een verdikking.

Dr Visser zei dat dit makkelijk te corrigeren is. Kleine ingreep van 5 min onder plaatselijke verdoving. Ze maakt het litteken dan recht. Stelt niet veel voor, kan de dag nadien gewoon weer gaan werken.

Mijn littekens zijn nog vrij rood zei dr Visser, ze zullen dus nog veel veranderen. Sowieso zullen ze nog veel veranderen. Dr Visser raadde daarom ook aan om te wachten tot een jaar na de bv voor een correctie te doen. Ik kan tegen dan nog bekijken of ik het nodig vind.

Vroeg me af of iemand dit al heeft laten doen? En ben je er tevreden van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb dit ook alleen niet bij mn borst, ben benieuwd of het mooi word.

Moet je dit ook zelf betalen?

Xx

Ben vergeten te vragen hoe dat zit met de kosten :(

Ik heb ook al eens littekens in mijn gezicht laten verwijderen maar weet niet of ik dat kan vergelijken. De diepere littekens 'sneden ze open' en werden gehecht. Daarna alles nog laten laseren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.