Ga naar inhoud

Tiet1989 : juli 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Ik ben 25 jaar en na 5 jaar de knoop door gehakt een borstvergroting te gaan doen. Ik ben nu bijna 4 weken po en erg gelukkig!

Ik heb de dual plane methode 375 cc anatomisch van een 70a naar een mooie 70c meer paste er volgens dhr v straten er niet in aangezien ik een fanatieke sporter ben!

Ik kan niet wachten om over ruim 2 weken weer te mogen sporten en mijn les weer te geven!

Ik heb van de operatie alleen de eerste dagen wat pijntjes gehad maar het viel mij reuze mee allemaal! Nu heb ik eigenlijk nergens last meer van draag een sportbeha en een borstband ik vind mijn borsten al mooi genoeg dus kan niet wachten dat de martelband af mag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, nou ik heb je foto's gezien. Dat ziet er goed uit zeg! En wat fijn voor je dat het reuze mee viel voor je! Ik twijfelde wat maar na jouw verhaal en foto's, is dat wat weggenomen.

Thanks!

Geniet ervan!

Ik ben 19 aug en 9 okt aan de beurt...

kan niet wachten..en vind het resultaat zo spannend...

Groetjes m&m

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.