Ga naar inhoud

Advies gevraagd


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Graag wil ik even jullie advies.

Ik ben 14 juli geopereerd bij ACCZ met polyurethaan protheses van 360 cc high profile dual plane.

Mijn voor-situatie was een A (is vorig jaar een B geweest) en ik zou hiermee op ongeveer een D uitkomen.

Vandaag ben ik bh's wezen passen en paste ik bij lange na geen C cup.

Ik heb wel brede borsten maar ze vullen maar net een B cup.

Morgen moet ik op controle komen en worden de hechtingen er uitgehaald.

Uiteraard ga ik vragen of ze met deze protheses nog verwachten of ze naar voren komen of niet.

Mocht er gezegd worden dat ze zo blijven, wat kan ik dan het beste doen?

Jullie kunnen de foto's bekijken in mijn galerij.

Liefs,

Melanie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè Melanie

Ik heb ook de silimed 360cc high profile maar ben echt van een a naar een volle D gegaan . Misschien moeten ze bij jouw nog wat meer naar voren komen meestal duurt het toch echt wel zeker 3 maanden en soms langer zelfs, ik hoofd dat je op jeD uitkomt endat het effe iets meer tijd nodig heeft.

Succes alvast en laat effe weten wat ze gezegd hebben.

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Roosje,

Ja ik hoop het echt.

Heb het net op laten meten bij Hunkemoller en ben dus van 75A naar 80B gegaan.. :103:

Ik twijfel nu ook of ze wel dual plane zitten.

Ik snap gewoon niet hoe ik in 2 weken tijd maar zo'n mini verschil in cupmaat kan hebben.

Morgen zal ik even laten weten wat er gezegd is. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi !

Zelfde gehad! Nu had ik wel wat meer, maar voor mijn gevoel was het ook niet genoeg en niet mijn verwachting.

Sowieso voor jezelf even afwachten tot ze een beetje gaan zakken en hun plekkie krijgen.. Maar zeker duidelijk aangeven bij accz dat je hier niet blij mee bent!! (vraag ook naar de PC daarvoor)

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Je kan sowieso controleren of er echt in gegaan is wat je afgesproken hebt.. Je hebt als het goed is een kaartje gekregen met de stickers van je implantaten.

Ik ben 18/7 geopereerd en heb 350 cc moderate profile gekregen dat is 3,8 cm projectie naar voren en ben van een 80A naar een 80D draag van sportbh zelfs momenteel 80E!

Nu kan het verschil zijn dat ik ze voor de spier heb.. Maar ik zou het idd even navragen tijdens je controle!

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

luna88:

Echt zakken zal denk ik wel meevallen want na 3 weken zitten ze helemaal op hun plek.

En ik heb al gehoord dat deze silimeds eigenlijk na 2 weken wel aardig vast zitten op de plek waar ze zullen blijven..

Ik ga er morgen ook zeker wat van zeggen hoor. :)

KleinDtje:

Na de operatie was ik al verbaasd en heb ik meteen gevraagd of dit wel 360 cc is. Dit was het geval en was ook het maximale wat er in paste. Op het kaartje en stickers staat ook 360 cc.

Ik heb het idee dat die van mij misschien toch achter de spier geplaatst zijn.

We zullen het morgen zien, ik ben erg benieuwd. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag ben ik bij de kliniek geweest en aangegeven dat ik ze zo klein vind. Er werd mij verteld dat het nog wel goed gaat komem als mijn huid en spieren soepeler worden. Het is inderdaad zo dat mijn huid mog heel strak staat. En dat ik al gauw een goede C cup zal hebben.

Dus ik heb weer wat meer hoop dat ik toch nog een C/D cup zal krijgen. :)

Knoopjes van mijn hechtingen zijn er ook afgeknipt en bij mijn littekens zien er nu al heel mooi en vooral klein uit. :)

Liefs,

Melanie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat ook een 80B niet gelijk aan een 75C althans zoiets is mij weleens vertelt maar dan met andere maten. Waarschijnlijk ben je in omvang nog een beetje gezwollen en hebben je borsten gewoon tijd nodig om de goede plek in te nemen, je bent nog maar zo kort PO ;)

Gaat vast goed komen, succes met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.