Ga naar inhoud

Klein : 19 augustus 2014 : Dr. Karim : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

:101::101:

Eindelijk heb ik mn datum ik wil dit al zo lang!!

EN nu gaat het dan eindelijk gebeuren 19-08-2014 400cc boven de spier, ik zou genoeg weefsel hebben...

Kan niet wachten!

ZIjn er meiden met nu kleine B cup die ook 400cc hebben geplaatst en mij daarvan fotos zouden kunnen sturen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via Diana bij die arst met die moeilijke naam! hahahah.....Kan er even niet opkomen....

Maar alle vertrouwen in!

Bedankt voor de tip. nieuw hier en snap er weinig van! hahahha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal van de week even nieuwe foto's plaatsen had een 80b of 85a en 375 cc gekregen en heb nu een 80d en soms e.

Als je me toevoegd als vriend kun je van de week even kijken bij mijn foto's.

Staan er nu al op van 2dgn PO maar vind ze echt veel veranderd ben nu 9 weken PO.

Ook in Amstelveen geopereerd, door dr Refaat Karim.

Succes met je operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ola dames!!

IK ben (jonge) vrouw van 28. 1 dochter van inmiddels 6 en 2 jaar nu een vaste relatie met mijn lief!

Begin deze zomer toch besloten om het te doen!! Wilde dit al zo lang!!! Nu dat ik niet meer alleen woon( met me dochter) en ik veel hulp om me heen heb.

(We wonen op een woonwagenkamp)

Dacht ik dit is het moment!! En ik ben ervoor gegaan!!

Alles is betaald me schoonzusjes rijden mee me dochter onder de pannen die week dus ik ben er klaar voor!

God wat kan je je ergens op verheugen!!

Ben verder niet erg ontevreden over mijn lichaam maar deze borsten passen er hopelijk beter bij dan de theezakjes die er nu hangen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De cup heb ik geen idee van.

Hoop op D.

Voor mn zwangerschap waren ze klein maar recht vooruit zwangerschap werden ze belachlijk groot!

Toen ook nog borstvoeding ja toen was het over met de pret! hahahahaha.......

@ DanielleK 400cc gaat erin. Ook door karim in amstelveen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Welkom op het forum!

Ik zie dat jou dag al heel dichtbij is! Spannend!! :D

Ik zal je titel voor je aanpassen zodat deze gelijk is met alle andere meiden die ook een datum hebben en het verplaatsen naar operatieverslagen. Als je straks je operatie heb gehad kun je hier evt een verslag neerzetten als je dit zou willen.

Succes met aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.