Klein Posted July 25, 2014 Posted July 25, 2014 Eindelijk heb ik mn datum ik wil dit al zo lang!! EN nu gaat het dan eindelijk gebeuren 19-08-2014 400cc boven de spier, ik zou genoeg weefsel hebben... Kan niet wachten! ZIjn er meiden met nu kleine B cup die ook 400cc hebben geplaatst en mij daarvan fotos zouden kunnen sturen?
Boho Posted July 25, 2014 Posted July 25, 2014 Gefeliciteerd met je datum! Bij welke pc ga je? Je kan in de zoekbalk rechtsbovenin zoeken naar 400cc, dan kan je vast wel wat voorbeelden vinden
Lies89 Posted July 25, 2014 Posted July 25, 2014 Gefeliciteerd! Ik krijg 23-09 ook 400cc op de spier haha maar ik heb nu een 80a.
Klein Posted July 25, 2014 Author Posted July 25, 2014 Via Diana bij die arst met die moeilijke naam! hahahah.....Kan er even niet opkomen....Maar alle vertrouwen in!Bedankt voor de tip. nieuw hier en snap er weinig van! hahahha
best_boobie Posted July 25, 2014 Posted July 25, 2014 Of refaat karim? Als je het weet, zetten we het in je topictitel erbij Veel aftelplezier! xx BB
gerda73 Posted July 25, 2014 Posted July 25, 2014 Ik zal van de week even nieuwe foto's plaatsen had een 80b of 85a en 375 cc gekregen en heb nu een 80d en soms e.Als je me toevoegd als vriend kun je van de week even kijken bij mijn foto's.Staan er nu al op van 2dgn PO maar vind ze echt veel veranderd ben nu 9 weken PO.Ook in Amstelveen geopereerd, door dr Refaat Karim.Succes met je operatie.
Klein Posted July 31, 2014 Author Posted July 31, 2014 Nou ik krijg helemaal geen meldingen maar heb je nu toegevoegd en inderdaad het is dokter Refaat Karim
best_boobie Posted August 2, 2014 Posted August 2, 2014 Je kunt je meldingen aanpassen in je instellingen rechtsboven als je op je eigen naam klikt xx
Klein Posted August 7, 2014 Author Posted August 7, 2014 Ola dames!!IK ben (jonge) vrouw van 28. 1 dochter van inmiddels 6 en 2 jaar nu een vaste relatie met mijn lief!Begin deze zomer toch besloten om het te doen!! Wilde dit al zo lang!!! Nu dat ik niet meer alleen woon( met me dochter) en ik veel hulp om me heen heb.(We wonen op een woonwagenkamp)Dacht ik dit is het moment!! En ik ben ervoor gegaan!!Alles is betaald me schoonzusjes rijden mee me dochter onder de pannen die week dus ik ben er klaar voor!God wat kan je je ergens op verheugen!!Ben verder niet erg ontevreden over mijn lichaam maar deze borsten passen er hopelijk beter bij dan de theezakjes die er nu hangen!!!
Borstvergroting22 Posted August 7, 2014 Posted August 7, 2014 Dat gaat vast helemaal goed komen! wanneer ga je het laten doen? ik mag begin oktober echt heerlijk, iets om echt naar uit te kijken!
Klein Posted August 7, 2014 Author Posted August 7, 2014 19 augustus!!! Ja he het is echt heerlijk om naar uit kijken!!
Borstvergroting22 Posted August 7, 2014 Posted August 7, 2014 Spannend!! weet je al wat het gaat worden qua cup?
mmkieft Posted August 7, 2014 Posted August 7, 2014 Waren het voor je bevalling al 'theezakjes' of is dat door borstvoeding ofzo gekomen?
DanielleK Posted August 7, 2014 Posted August 7, 2014 Spannend! Weet je ook al hoeveel cc je gaat krijgen?!
Klein Posted August 8, 2014 Author Posted August 8, 2014 De cup heb ik geen idee van. Hoop op D.Voor mn zwangerschap waren ze klein maar recht vooruit zwangerschap werden ze belachlijk groot! Toen ook nog borstvoeding ja toen was het over met de pret! hahahahaha.......@ DanielleK 400cc gaat erin. Ook door karim in amstelveen!
DanielleK Posted August 8, 2014 Posted August 8, 2014 Dat kan niet anders dan mooi worden! Na het zien van mijn borsten zijn nu al 2 vriendinnen ook door hem geholpen en die zijn ook echt te mooi . Een D moet dan zeker goed komen, ik heb nu 70e/65f met maar 300cc wel een erg fragiel lichaampje naar toch
Guest Posted August 16, 2014 Posted August 16, 2014 Welkom op het forum! Ik zie dat jou dag al heel dichtbij is! Spannend!! Ik zal je titel voor je aanpassen zodat deze gelijk is met alle andere meiden die ook een datum hebben en het verplaatsen naar operatieverslagen. Als je straks je operatie heb gehad kun je hier evt een verslag neerzetten als je dit zou willen. Succes met aftellen!
Guest Posted August 16, 2014 Posted August 16, 2014 oh ik zie dat je al een topic heb met je datum hihi Ik ga dit even samenvoegen zodat het allemaal overzichtelijk blijft
XXXX Posted November 6, 2014 Posted November 6, 2014 Dit is hem toch?http://www.kliniekamstelveen.nl/plastischechirurgie/borstoperaties/borstvergroting
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.