Ga naar inhoud

Natas : 21 juli 2014 : Dr. F. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Na 2 zwangerschappen en wat consulten verder.wordt ik 21 juli geopereerd bij F Straten. Wie worden er nog meer geholpen daar of mensen met ook 600 cc, ben erg benieuwd naar evt foto's en ervaring van zowel de pc en het aantal cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi barbielina, ja heb vanavond 2e consult, mijn omvang zit tussen de 75-80, heb volgens mij diameter is volgens mij 14 cm, wil ook echt wel weer flinke boobs terug aangezien ik van mezelf altijd een goeie dcup heb gehad, en na de borstvoeding is de huid erg uit gerekt, dus omdat weer mooi op te vullen adviseerde hij mij 550-600cc.heb nu van mezelf nog n b cup over!!

Heb trouwens jou blog ook gelezen , wat een goed onderzoek heb je gedaan zeg, ben zelf ook n jaartje mee bezig geweest en kwam ook bij frans uit.

Jij heb nu 800cc he? Tevreden mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh dat is idd redelijke omvang ervoor. Maar toch, ik had gewild dat ik achteraf de maten beter vergeleken had, mentor geeft zo weinig projectie..

Nee je bent nog iets te vroeg, morgen is mijn dag :P Duim maar voor me dat Bruno de 825 erin gaat proppen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga zeker duimen voor je, ben erg benieuwd naar het resultaat, zet je er foto's op? Ga vanavond nog laatste consult, dan zal ik het ff vragen van die projectie, ik dacht mentor high profile wat hij toen zei

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg eurosil 600cc hi profiel die zijn in diameter weer anders dan mentor enzo. Ik twijfel nog tussen 550 en 600 ze hebben beide 6,4 projectie maar 550 id kwa diameter smaller dus misschien past dat beter bij mijn lichaam. Alleen ik vraag mij nu af of dan je spleet groter wordt bij een kleinere diameter. Morgen nog een bel afspraak met de arts en dan is het echt aftellen voor mij;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

21 juli was het voor mij zo ver, ik kreeg 600 cc mentor hp duel plane geplaatst door frans van straten.

Mijn voor situatie was n slappe b na 2x borstvoeding te hebben gegeven, huis was daardoor flink uitgerekt.

Half 8 gemeld in ziekenhuis, hele aardige mensen goeddeontvangst, al m'n zenuwen waren gelijk weg. Duidelijk uitgelegd wat er ging gebeuren. Om half 9 werd ik opgehaald om naar de vercouverkamer te gaan waar ik m'n infuus kreeg en waar frans kwam om af te tekenen. Rond 9 uur maar de OK gereden waar frans was, hij liet me de doos zien waar me protheses in zaten en sprak alles nog even duidelijk door. Toen mocht ik aan iets leuks denken en voor ik het wist was ik weg!!

Werd wakker op de vercouverkamer waar ik veel pijn had, maar goedde medicatie kreeg om de pijn ondercontrole te krijgen. Na kleine 2 uur werd ik terug naar m'n kamer gebracht waar m'n man op me zat te wachten. Daar samen genoten van ons nieuwe uitzicht!!

Een tijdje op frans gewacht die kwam rond 17.00 uur langs om te kijken hoe alles eruit zag en toen konden we naar huis !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.