Ga naar inhoud

Pijn na 1 jaar PO in beide borsten, help ?!


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Sinds een aantal maanden heb ik steeds meer pijn aan beide borsten.

Ik ben al meer dan een jaar 1 PO. Geen klachten zo ver gehad.

Ik heb altijd 3 weken pijn, vooral aan de randen bovenkant en zijkanten van de borsten en precies als ik dan ongesteld ben heb ik een weekje compleet geen pijn meer...

Weet iemand wat dit is, heeft iemand dit ook gehad??

Ik wil graag help, weten of dit oké is...

Liefs ! :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

mmmm dat is apart... Ik hoor wel vaker van meiden die rond de tijd dat ze ongesteld moeten worden meer last hebben van hun borsten, maar bij jou lijkt het juist andersom..

Ik heb hier nog niets over gelezen eigenlijk.. Heb je het er al eens met je pc over gehad? Lijkt me dat die er misschien wel eens van gehoord heeft als het vaker voorkomt...

Wel vervelend zeg.. Je zou haast blij zijn als je ongesteld bent!

Heb je in die drie weken eigenlijk continu pijn? Of als je in een bepaalde houding staat/zit/ligt? Of misschien minder of meer pijn met een bepaalde bh?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi !

Nee normaal had ik soms wel eens last voordat ik net ongesteld moest worden, maar nu is het echt drie weken lang. Ik zal het wel eens met mijn pc erover gaan hebben..

Ik voel het voornamelijk als ik mijn armen achter mij doe, alsof ik stretch. Ik voel het ook voornamelijk als ik op bed ligt en me dus omdraai op mijn zij of als ik op mijn buik ga liggen. Dat kan in die 3 weken dus echt niet meer..
Stel ik ga nu een sprintje nemen om de bus te halen, dat doet ook echt zeer als ze dus mee bewegen..
Een andere bh maakt niks uit, heb wel eens een sportbh geprobeerd maar dat helpt dus ook niet.
Het voelt net alsof mijn huid uitscheurt, terwijl ik dat eerder zou verwachten in het begin na je operatie.

X groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb dit ook nooit eerder gehoord, wat balen zeg! Idd even bellen. Zou ze zeker ook even nader laten onderzoeken. Just to be sure! Sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh bah wat vervelend. Weet nog wel dat je ze kreeg toen. Ik zou luijendijk inderdaad bellen hierover, al kan ik je bijna garanderen dat hij zegt dat het niks is na ze gezien te hebben. Zoals ik hem ken dan. Ik hoop voor jou dat je gauw van de pijn af bent en dat het niks ernstigs is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend zeg... Ik heb het dus juist andersom... Altijd de week voordat ik ongesteld moet worden, zo'n trekkerig gevoel en weer van die steken... Superrrr irritant! Dus kan goed begrijpen dat 3 weken lang het niet uit te houden is. Hoop dat je pc met een verlossend woord gaat komen meid!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow jij hebt ook Luijendijk....

Undercover jij hebt ook lang pijn gehad toch?

Zal toch niet aan de pc liggen mag ik hopen..... :(

Verder zal ik mijn eigen mening over Luijendijk even voor me houden haha.... Al heb ik alleen een consult gehad bij hem... :P

Ben benieuwd wat ze gaan zeggen!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha BB. Hopelijk ligt t niet aan de pc!

Normaal had ik ook altijd pijn voordat ik ongesteld moest worden. Dat heb ik al tien jaar zo haha.

Maar sinds een tijdje dus andersom.

Vind t zelf ook apart, kan er niks over vinden en heb maanden lang nergens last van gehad na me operatie. Echt top allemaal juist. Ik ga na t weekend bellen, ben op dit moment weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Haha bb laat me niet lachen :P daar geloof ik helemaal niet in.

Sexylove Ik was benieuwd maar ik zie dat je morgen pas belt. Ik kom morgen weer even terug :P succes met het telefoontje!

haha sorry, ik heb geen idee hoor. Lees verder niet veel over Luijendijk. Ken alleen jullie verhalen.

Misschien moet ik me zoiets niet hardop afvragen :P

Succes met bellen morgen Sexylove :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hey Undercover! De klachten zijn licht verminderd, heb nu op andere plekken erg veel pijn..

Begin ongerust te raken, heb ook veel lichamelijke klachten en ziekte erbij gekregen :(

Ik ga aanstaande maandag naar Bergman toe, kijken wat zij zeggen, misschien echo laten maken .. ik weet het niet zo goed meer

Ik ben zo blij met ze, maar die pijn is natuurlijk niet leuk om elke dag mee te leven, gelukkig ben ik niet zo'n piepert en is mijn pijngrens redelijk hoog

Maar ik wil toch weten waarom ik nu opeens al die pijnen heb.

laat het snel weten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heb je voor klachten erbij gekregen als ik vragen mag? En waar heb je nog meer pijn? Het kan in het ergste geval natuurlijk ook een allergische reactie zijn. Ik heb zelf ook steeds meer rare klachten en ben sinds mijn bv ineens allergisch voor van alles en nog wat. Ik vraag me dus af of ik niet ook stiekem allergisch ben voor siliconen. Is nu toch ook de hele tijd op het nieuws en zo. Ben benieuwd wat daar uit komt. Hou je me aub op de hoogte? Mag ook via pb natuurlijk. Ik wens je veel sterkte. Hoge pijngrens of niet, het is hoe dan ook vervelend en niet wat je verwacht had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Uit echo is gekomen dat de implantaten heel zijn (voor zover ze dit kunnen zien lijkt mij)

Heb wel een cyste rechts zitten, kan dit kwaad? Lijkt mij niet. Gaf die vrouw ook niet aan

Verder gaf die vrouw aan dat ik last kan hebben van mijn klierweefsel. Ik zo is het ontstoken dan? Nee dat was het niet...

Ik kan er dus nog vrij weinig mee.

Maar ik ben wel ziek geworden en ondervind steeds meer lichamelijk klachten. Wordt er aardig angstig van...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Hm.. Je klachten kan ik natuurlijk niet verklaren... Wat ik waarschijnlijk wel weet, is wat die vrouw bedoelt met iets met je klierweefsel..

Ik kreeg ook, een maand of 4 geleden opeens last van pijnlijke plekken... Heb toen een mammografie en aanvullende echo laten doen, en bij mij werd ook gezegd: klierweefsel. Wat ze hiermee bedoelen is meestal; mastopathie. Je kunt daar eens naar googlen.. Misschien dat je wat dingen herkent? Mastopathie heeft niets met de implantaten te maken werd mij verteld, maar kan op elke leeftijd ontstaan.

Hopelijk heb je hier gedeeltelijk al iets aan

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee klopt.. je kunt er echt niks aan doen... Ik heb er de ene keer meer last van dan de andere keer...

Heb ook nog niet echt iets gevonden wat helpt.. Misschien warmhouden als je er veel last van hebt.. kruik erop, of kersenpittenkussen?
Kwestie van even wat dingetjes uitproberen.. Maar lastig is het soms wel... Misschien dat andere bh soms ook helpt...

Succes he!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even uit een heel andere hoek, heb je al aan PMS gedacht?
Zonder dat het wat met je implantaten te maken heeft. Dat kan ook plots opkomen, en vrij heftig zijn. Zeker als je aangeeft veel lichamelijke klachten te hebben.

Zelf heb ik bijvoorbeeld sinds een jaar of 2 heel vreemde klachten die al beginnen 2 weken voor mn menstruatie, pijnlijke borsten, polsen, bekken, hoofpijnen, vermoeidheid. (soms zo heftig dat ik er echt wel flink last van heb) Dat is puur hormonaal.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hoi Sexy--love,

Hoe is het nu met je? Heb je nog steeds pijnklachten? En is er nog iets uitgekomen?

Ik ben zelf 8 maanden PO en heb tot twee weken terug geen pijnklachten gehad, op een paar pijnlijke eerste weken na. Tot twee weken geleden. Mijn beide borsten doen zeer, vooral de linker. De pijn voelt precies aan zoals jij beschrijft. Ik maak mij er dan ook behoorlijk zorgen over...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.