Ga naar inhoud

Hulp na operatie?!


Gast Suusje<3

Aanbevolen berichten

Gast Suusje<3

Hallo dames,

Ik word 12 augustus geopereerd bij bergman clinics door dr lichtenegger.

Ik krijg 445 cc anatomisch dual plane (medium height en extra full projection).

Als t goed is kom ik uit op een 80D ongeveer, heb nu 80A.

Vroeg me af of het handig is om makkelijke shirtjes aan te schaffen die ik misschien dan zelf aan kan doen na de operatie...

Hoe deden jullie dit? Hadden jullie ook hulp met bv haren wassen enzo?

Degene die dual plane hadden; hoe erg was de pijn? Viel het mee of erg tegen?

Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

xxx suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hemdjes die je over je heupen aan kunt trekken zijn erg handig! En haren wassen deed ik voorovergebogen in de wasbak, zodat ik mijn armen niet op hoefde te tillen, ik heb daar volgens mij geen hulp bij gehad, 1x misschien, ging prima! En droogshampoo is your best friend, dan kan je het wassen een beetje kan uitstellen in het begin. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik droeg de eerste week constant een jogging....vestje met rits. Das het makkelijst. Haar wassen deed in wel in bad met een klein laagje water.....je hoofd goed schuon houden...dan kun je er wel bij....;))

Schuin houden....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Suusje<3

Oja, dat is ook nog een idee. Hopen dat het niet al te heet gaat worden die periode..

Hadden jullie ook meerdere sport bh's om af te wisselen? Ik krijg er maar 1 van bergman

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn ook zomer joggings he?! In t-shirt stof...met rits;)

Ik kreeg twee banden...en ik had zelf 3 sport bh's..die wissel ik af al naar gelang de kleding die ik draag of dag en nacht...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meis,

Ik had de eerste 2 dagen wel echt pijn kon ook niet zelf.opstaan. Bij iedereen is het anders natuurlijk, dus misschien dat het bij jou meevalt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste week werden mij haren gewassen, een vriendin, mijn mama en (jawel) schoonmama :). Ook zittend in bad met weinig water. Ik was heel blij dat ze dat gedaan hebben want ik kon het echt niet zelf. Nadien kon ik het gewoon zelf in de douche, ook hoofd schuin houden.

Meerdere bh's is wel handig, je moet ze ook wel eens wassen e, gezien je ze constant moet dragen. En idd heb er ook in verschillende modellen, ene die vandoor wat dieper is ivm topjes die wat lager komen enz.

Verder deed ik ook t-shirts en kleedjes langs onderaan :)

Bij lij was de dag na de operatie de ergste, nadien gaat het altijd beter en beter ;) en middagdutjes waren the best de eerste week :)

Ohja ik sliep ook half zittend, een hoop kussen achter tegen de wand, want vanuit lig kon ik niet alleen recht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Heb ook dual plane gekregen maar heb echt geen pijn niks gehad!

Had wel t gevoel alsof er een olifant op me lag maar vd rest echt geen pijn gehad:)

Heb wel tot week 8/9 op mn rug geslapen.

Xx

Oh en droeg eigenlijk vestjes dat was makkelijker, maar had wel hulp van mn vriend en mams:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.