Ga naar inhoud

Wanneer sporten (dansen)


Aanbevolen berichten

Hallo!

Een vriendin van me gaat in september een dansschool opstarten.

Er worden verschillende soorten dans gegeven, maar ik zou gaan voor volwassendans.

Dat is een uurtje in de week, maar er is ook krachttraining bij.

De lessen starten in september. Ik ben 16 juli geopereerd. Denken jullie dat dit haalbaar is?

Ik wil heel graag lessen gaan volgen, maar wil ook niet dat ik er veel last van ga hebben.

Dan wacht ik liever en val ik in het midden van het jazr in, maar dat is wel anders dan direct in het begin meedoen...

Ik wou eens even jullie mening horen :)

Liefs!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou, ik heb ze helemaal onder de spier, dus sommige dingen met kracht en afzetten voel ik echt nog wel! maarja das een kwestie van opnieuw weerstand opbouwen, maar push ups ofzo dat durf ik nog niet ahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ook ik heb dat dus. Ik dans ook heel veel. En ik denk dat ik dan de komende tijd maar langs de kant moet gaan zitten als ik de operatie hebt gehad. Ik ben al iemand die niet stil kan zitten. Maar dan zal het helaas wel moeten. Ik dans al 10 jaar..jeetje....ik en niet dansen. Poehhhh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.