Jump to content

Wanneer sporten (dansen)

Recommended Posts

Posted

Hallo!

Een vriendin van me gaat in september een dansschool opstarten.

Er worden verschillende soorten dans gegeven, maar ik zou gaan voor volwassendans.

Dat is een uurtje in de week, maar er is ook krachttraining bij.

De lessen starten in september. Ik ben 16 juli geopereerd. Denken jullie dat dit haalbaar is?

Ik wil heel graag lessen gaan volgen, maar wil ook niet dat ik er veel last van ga hebben.

Dan wacht ik liever en val ik in het midden van het jazr in, maar dat is wel anders dan direct in het begin meedoen...

Ik wou eens even jullie mening horen :)

Liefs!!!

Posted

hee meis,

ik ben het dansen (streetdance) na 5 weken weer gaan opbouwen, nu (11 weken PO) dans ik 4 uurtjes in de week weer volluit!

Posted

Ooh super om te lezen! En niet te veel last? Zou het jammer vinden dat ik me inschrijf en dat ik het niet kan. Is maar 1 uur in de week dus niet dat. Ik op topniveau ga dansen hoor haha :)

Posted

nou, ik heb ze helemaal onder de spier, dus sommige dingen met kracht en afzetten voel ik echt nog wel! maarja das een kwestie van opnieuw weerstand opbouwen, maar push ups ofzo dat durf ik nog niet ahaha

Posted

vanaf 6weken po mag je alles weer rustig opbouwen! heb t vandaag bij de controle nog ff nagevraagd!

Posted

Dankje voor jullie reacties! 6 weken verder is dan net wanneer de lessen starten.

Geleidelijk aan is dat nu ook wel niet. Ik vlieg er direct in! Zal zelf een beetje moeten afwachten wat ik kan en wat niet vrees ik! Bedankt voor de tips meisjes :D!

• 3 weeks later...
Guest Sylleke
Posted

Ook ik heb dat dus. Ik dans ook heel veel. En ik denk dat ik dan de komende tijd maar langs de kant moet gaan zitten als ik de operatie hebt gehad. Ik ben al iemand die niet stil kan zitten. Maar dan zal het helaas wel moeten. Ik dans al 10 jaar..jeetje....ik en niet dansen. Poehhhh

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.