Ga naar inhoud

hoelang slapen met sportbh


kenny & kelly

Aanbevolen berichten

ik ben nu 2 weken po, volgens mijn dokter mag ik nu overdag een gewone bh dragen en moet ik nog 10 dagen slapen met sportbh,

Maar ik lees hier op de forum dat ieder daar een verschillende mening over heeft met hoelang je juist moet slapen met sportbh, lees hier van 6 weken tot zelfs altijd.

Kan er iemand de juiste info geven daarover?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is echt afhankelijk van je pc, ieder heeft daar zijn eigen mening over. Ik zou dus dat advies opvolgen en ook je eigen gevoel nagaan, als het nog niet goed voelt kan je best nog even de sportbh aan doen dat kan geen kwaad :)

Nu na 3 weken vind ik de sportbh zelf nog erg prettig en geeft het een veilig gevoel, ik moet hem dan ook 6 weken blijvend dragen dag en nacht. Ik mag voorlopig ook echt geen beugelbh dragen van mijn pc!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nog 10 weken po maar ik draag hem nog altijd 's nachts.

Ook als ik thuis ben en niet meer weg ga doe ik hem aan terwijl ik hem toen ik hem moest dragen vervloekte.

Ben vaak blij als ik dat ding weer aan kan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet m 6 weken dag en nacht dragen... al gaf mijn pc aan dat als ik een andere bh wilde dragen dit opzich wel moest kunnen, maar waarschijnlijk niet fijn zou zijn. Vandaar dat ik maar gewoon besloten heb om braaf dag en nacht 6 weken lang de sportbh te dragen en in de tussentijd gewoon overal lekker bh's shoppen voor ná de 6 weken :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 4 maanden PO en draag 's nachts nog steeds een sportbh...durf nog niet zo goed zonder te slapen, bang om 's morgens vol rimpels en deuken wakker te worden. :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 3 weken po een feest. Kan ik dan een avondje een beugel bh aan of zeggen jullie nee, zou ik niet doen.

ik had ook een feest bij 3weken po, heb toen omdat onder mn jurkje die sportbh er niet uitzag 1 avond een gewone bh aangetrokken..

zat kei fijn en geen last van gehad! was wel een hele dure stevige bh want de week erna had ik een hunkenmoller bhtje aan tijdens het stappen en daar heb ik de dag erna toch wel ff last van gehad!

het is gewoon belangrijk dat hij goed ondersteunt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het advies is per pc nog wel eens anders inderdaad. Ik mocht na 2 weken s'nachts zonder en overdag moest ik hem dan wel dragen, maar ik vond het zelf niet fijn dus heb ik heb nog een aantal weken ook s'nachts nog gedragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.