Ga naar inhoud

Kz87 : 2 juli 2014 : Dr. Hawinkels : Medisch Centrum Waalre


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

Ik ben sinds vandaag lid weet nog ni zo goed hoe het allemaal werkt alleen. Ik heb 2 juli een borstvergroting gehad: 350cc mentor moderate plus dual plane geplaatst.

Er zit nu een soort van schaduw onder mn borsten, lijkt naar mijn ideee op een dubbele plooi of toekomstige dubbele plooi. Ik vroeg me af of dit normaal is na zo,n 2 weken po en het nog veranderd? Of dat het inderdaad ni hoort en wijst op een double bubble? Ik zal er een foto bijdoen (als dat lukt tenminste :P)

Grtz Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx ja ik druk op berichtopties en dan kan ik idd een bestand kiezen uit de gallerij van mn telefoon maar zodra ik op plaatsen druk krijg ik alleen maar te zien leeg bericht..

Ik doe alles via mn smartphone want daat staan de fotos ook op kan het daar mss aan liggen of moet het via je tel ook lukken? Frustrerend dit :@ ga nu nog een keer proberen bij deze reactie foto toe te voegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heel apart soort van wallen/donkere kringen :P klinkt wel stom daarom moet je het ook zien eigenlijk ik ben nog steeds aant proberen ga t nu met de iPad proberen maar daar staan geen foto's op dus hoe ik dat dan weer voor elkaar ga krijgen..

Heb m'n pc nog niet gezien, na 1 week zag ik dit nog niet is naar mijn idee pas sinds paar dagen nu moet er 21 juli pas weer naartoe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meis, ik had dat ook in het begin en vond het doodeng! Uiteindelijk is het bij mij helemaal goed gekomen! Ik denk dat je echt nog wel even moet wachten en dat het er opeens prima uitziet! :). Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties!

Hi meis, ik had dat ook in het begin en vond het doodeng! Uiteindelijk is het bij mij helemaal goed gekomen! Ik denk dat je echt nog wel even moet wachten en dat het er opeens prima uitziet! :). Xxxx

Goed om te horen dat het bij jou is goedgekomen :) Weet je ook wat het is en hoe het komt? Ik ga het volgende week ook vragen maar dat is nog zo ver weg zit m'n eigen weer hele tijd druk te maken (om mss hoop ik wel helemaal niks)

Hij zei na 1 week po wel dat ik kans heb op zichtbare rimpels aan de zijkant. Voordat hij dat zei had ik daar ni eens echt over nagedacht maar sindsdien voel ik die dus ook aan de zijkant zitten :/ ondanks cohesive 2 is dit ook niet wat vroeg om ze te voelen?

Zolang het maar niet zichtbaar wordt is het prima

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, sorry voor mijn late reactie! Ik weet niet hoe het komt eigenlijk, maar ik denk doordat me borsten nog moesten indalen. Alles staat zo strak en moet natuurlijk nog goed op ze plek zakken. Ik hoop dat het bij jou ook zo is! Maar op de foto zag ik echt geen double bubble. Hoe ziet het er nu uit! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit heb ik ook gehad in t begin... Althans met ongeveer2-3 weken... Bij 1 borst was dat en was meteen in paniek.

Heb mijn pc gemaild en die zei dat t normaal was in dat stadium... Geduld zei die... Gaat helemaal goed komen...

Nou 2 weken verder was t weg! Pffff! Kijk maar eens bij mijn foto's..

Dussss geduld meid... Grrrrr!!! Ennuh ze gaan heel mooi worden hoor, je ziet echt de prothese en die moeten zakken...

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig :) het ziet er momenteel nog wel hetzelfde uit wat die schaduw betreft maar na jullie reacties maak ik me een stuk minder zorgen toch :D

Dank jullie wel! Ik zal idd is even blieken bij jou carolina :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag zijn de pleisters eraf gegaan en merk nou net dat er een hard bultje zit onderin mn rechterborst achter/ter hoogte van de incisie :S is dat normaal?? Bijna 3 weken po!

En ik mocht al na 1 week autorijden maar paar dagen terug geprobeerd pff lukte gewoon niet. Heb dit vandaag ook gezegd maar ondanks pijn mag ik toch gewoon doorzetten en kracht zetten.. Hebben jullie dit ook gewoon gedaan? Heb deze week nl veel afspraken ga vanavond weer keer proberen maar ik ben er bang voor :(

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kz87,

Ik ben natuurlijk geen dokter, maar dat hard bultje kan misschien wat stug littekenweefsel zijn? Ik heb alleszins de tip meegekregen om dat litteken altijd wel goed in te masseren van zodra de draadjes eruit zijn, zodat het goed soepel blijft.

Over het autorijden: ik mocht dit na 2 weken al doen (moest ook om naar mijn werk te raken), maar merkte toch goed dat het nog wat moeilijk ging, ik voelde mijn implantaten goed zitten als ik mijn armen fel moest gebruiken. Vooral als ik de auto in tweede versnelling zetten voelde het vies aan.
Pas na 3 weken PO begon het wat natuurlijker aan te voelen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Heb je oplosbare hechtingen? Ik had namelijk oplosbare hechtingen en heb ook een harder bultje, alleen op een andere plek haha. Volgens mij is dit gewoon omdat we nog maar kort po zijn door het hechten, dus moet dit vanzelf wegtrekken. Is het bij jou wel zichtbaar? Bij mij namelijk niet echt.

Wat betreft auto rijden, ik mocht eigenlijk de meeste dingen doen vanaf het moment dat ik merkte dat het weer ging, dus vooral goed luisteren naar je lichaam. Ik heb het na 2 weken geprobeerd omdat ik hier vaak las dat iedereen het na 2 weken weer mocht, maar ik had toen nog last met terugschakelen naar 2 en 1. Ben vanaf zondag weer gaan auto rijden, dat was voor mij na 24 dagen ongeveer. Het voelt nog niet het meest comfortabele maar het gaat redelijk, dus ik doe het wel gewoon nu. Ook zoals je zegt ivm afspraken die niet verzet kunnen worden. Bij pijn heb ik echter niet doorgezet! Als je chirurg zegt dat het wel mag dan lijkt het me dat het geen kwaad kan, maar ik ben zelf bij pijn gestopt... waar heb je vooral last van met auto rijden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Brr ja idd een vies gevoel! Rare pijn ook vind het vreemd dat je met pijn toch mag rijden omdat over het algemeen het advies is als het pijn doet niet doen maar met auto rijden geldt dat blijkbaar dan niet..? Weird..

Het valt niet erg op maar ik zie wel en soort van puntige vorm op die plek al is dat niet heel zichtbaar. Ik weet eigenlijk niet wat voor hechtingen ik heb/had (stom he) maar ik zie dat jij Daanie ook bij quole bent geopereerd dus ik zal wel hetzelfde als jou hebben :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Brr ja idd een vies gevoel! Rare pijn ook vind het vreemd dat je met pijn toch mag rijden omdat over het algemeen het advies is als het pijn doet niet doen maar met auto rijden geldt dat blijkbaar dan niet..? Weird..

Het valt niet erg op maar ik zie wel en soort van puntige vorm op die plek al is dat niet heel zichtbaar. Ik weet eigenlijk niet wat voor hechtingen ik heb/had (stom he) maar ik zie dat jij Daanie ook bij quole bent geopereerd dus ik zal wel hetzelfde als jou hebben :)

Ja ik dacht inderdaad ook altijd dat je bij pijn moet stoppen. Althans mijn pc geeft aan dat je goed naar je lichaam moet luisteren.. maar ik weet het verder ook niet. Heb jij Harwinkels gehad daar dan? :) Het kan per pc wel eens verschillen. Ik probeer zelf wel nog zo veel mogelijk met iemand anders mee te rijden als het kan, omdat ik dat toch nog prettiger vind dan alleen achter het stuur haha.

Ah oké! Daar ben ik inderdaad ook geopereerd ja! :) Hebben ze er bij jou hechtingen uit moeten halen, hebben ze knoopjes doorgeknipt, of ben je ze zelf kwijtgeraakt? Dan weet je of ze oplosbaar zijn als het goed is. Bij mij zijn de knoopjes er na 1,5 week vanaf gevallen. Stond rond die tijd op het punt om te bellen omdat ik echt zoiets had van zitten die er nu nog in??? En moeten die niet afgeknipt worden?? En toen had ik ze ineens in mijn hand haha. Grote kans dat ze daar in ieder geval allemaal hetzelfde gebruiken! Ik zou me in ieder geval niet al te druk maken over die bobbeltjes :) ben zelf ook sinds een halve week begonnen met littekencreme smeren, en merk dat het dan wel wat soepeler wordt! Misschien dat dat ook werkt bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb dr Hawinkels idd :) ik ben de hechtingen ni tegengekomen die pleisters zaten er ook nog op al die tijd hij heeft vanmorgen de pleisters eraf gehaald mss zaten ze daar aan vast? Want ik zie geen hechtingen meer of zou zijn ze naar binnen geglipt en is dat bobbeltje een hechting :P haha

Ik smeer nog geen littekencreme mag dat al als er nog een wond zit? Welke smeer jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb dr Hawinkels idd :) ik ben de hechtingen ni tegengekomen die pleisters zaten er ook nog op al die tijd hij heeft vanmorgen de pleisters eraf gehaald mss zaten ze daar aan vast? Want ik zie geen hechtingen meer of zou zijn ze naar binnen geglipt en is dat bobbeltje een hechting :P haha

Ik smeer nog geen littekencreme mag dat al als er nog een wond zit? Welke smeer jij?

Het zou best kunnen dat ze daar dan inzaten haha. Ik had na ruim een week de pleisters er heel voorzichtig afgehaald op aanraden van de pc na de eerste controle, en heb toen de hechtingen er nog in laten zitten omdat deze nog niet 'los' genoeg zaten om het zo maar te zeggen. Denk niet dat ze naar binnen zijn geglipt hoor. Ze zullen wel in de pleisters hebben gezeten na bijna 3 weken :)

Als je wond goed dicht zit mag je littekencrème smeren. Nu moet ik toegeven dat ik dit vergeten ben aan de pc te vragen op mijn 1-week controle, maar ben naar de huisarts en apotheek geweest voor informatie :) Ik was wel ruim 3 weken po toen ik begon met smeren en mijn wond was echt volledig dicht, had ook geen enkel korstje meer of wat dan ook. Ik heb drie verschillende crèmes gekocht haha. Calendulan van vsm, alleen hier zit geen vitamine e in kwam ik achter.. wat voor huidherstel zorgt, dus die zou ik je niet aanraden wat dat betreft. Verder biodermal littekencrème; echt een fijne! Een hele zachte crème die ook helemaal niet vet is op de huid en snel intrekt. Dat is eigenlijk ook vooral de crème die ik op het litteken smeer.. verder smeer ik bio oil op de borst zelf omdat mijn huid best wel veel moest rekken (kom van heel weinig af), waardoor mijn huid erg droog werd. Een hele fijne olie! Stinkt niet en je hebt maar heel weinig nodig voor beide borsten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik vond 3 weken de pleisters erop ook lang maar hij zei toch dat dat normaal was. Mijn wonden zijn nog niet helemaal dicht dus dan wacht ik nog even ;) ga het wel kopen vd week vast!

Ik heb net weer de auto gepakt en nu gaat t al stuk beter jippie!! Wel moeite met parkeren, uitrijden en schakelen naar 1 en 2 maar ik kwam in tegenstelling tot vorige week al de wijk uit :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja is ook normaal hoor, als ik lees hoelang ze er meestal opzitten! Ik vond ze alleen echt verschrikkelijk jeuken en ze mochten eraf, dus dat heb ik maar gedaan haha. Ja dan zeker eventjes wachten tot ze goed dicht zijn. Kun je straks meteen beginnen met smeren als het dicht is :)

Ooooh super!! Ach parkeren hoef je gelukkig niet de hele tijd! En schakelen naar 1 en 2 op de snelweg ook niet :P dus komt goed! Nog een paar dagen en dan lukt het weer prima :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee precies :) had toch ni verwacht dat het nu beter zou gaan voel me niet anders dan paar dagen terug nl maar is blijkbaar toch iets veranderd van binnen :)

Thnx voor al je reacties :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.