Sign in to follow this  
Kz87

Kz87 : 2 juli 2014 : Dr. Hawinkels : Medisch Centrum Waalre

Recommended Posts

Hoi iedereen,

Ik ben sinds vandaag lid weet nog ni zo goed hoe het allemaal werkt alleen. Ik heb 2 juli een borstvergroting gehad: 350cc mentor moderate plus dual plane geplaatst.

Er zit nu een soort van schaduw onder mn borsten, lijkt naar mijn ideee op een dubbele plooi of toekomstige dubbele plooi. Ik vroeg me af of dit normaal is na zo,n 2 weken po en het nog veranderd? Of dat het inderdaad ni hoort en wijst op een double bubble? Ik zal er een foto bijdoen (als dat lukt tenminste :P)

Grtz Kim

O lukt dus niet :S ik kan wel bestand kiezen maar hij plaatst hem niet..??

Je moet op meer bericht opties drukken en dan je verhaal typen en dan kan j er een foto bij doen

Thnx ja ik druk op berichtopties en dan kan ik idd een bestand kiezen uit de gallerij van mn telefoon maar zodra ik op plaatsen druk krijg ik alleen maar te zien leeg bericht..

Ik doe alles via mn smartphone want daat staan de fotos ook op kan het daar mss aan liggen of moet het via je tel ook lukken? Frustrerend dit :@ ga nu nog een keer proberen bij deze reactie foto toe te voegen.

Toevallig dat mijn Pc het ook zei bij een vriendin van me toen ik die als voorbeeld foto had laten zien!! Lijkt Indd alsof het schaduw is het was mijn toen niet opgevallen!!

Wat zegt je PC?

Ja heel apart soort van wallen/donkere kringen

klinkt wel stom daarom moet je het ook zien eigenlijk ik ben nog steeds aant proberen ga t nu met de iPad proberen maar daar staan geen foto's op dus hoe ik dat dan weer voor elkaar ga krijgen..

Heb m'n pc nog niet gezien, na 1 week zag ik dit nog niet is naar mijn idee pas sinds paar dagen nu moet er 21 juli pas weer naartoe

Via de iPad kan t dus wel heb het maar zo gedaan haha

Op de tweede foto lijkt het inderdaad een tweede lijn te zien.

Verder weet ik niet of het nog ander gaat worden weet ik niet want moet zelf nog een bv krijgen in het najaar.

Hi meis, ik had dat ook in het begin en vond het doodeng! Uiteindelijk is het bij mij helemaal goed gekomen! Ik denk dat je echt nog wel even moet wachten en dat het er opeens prima uitziet!

. Xxxx

Bedankt voor de reacties!

Goed om te horen dat het bij jou is goedgekomen

Weet je ook wat het is en hoe het komt? Ik ga het volgende week ook vragen maar dat is nog zo ver weg zit m'n eigen weer hele tijd druk te maken (om mss hoop ik wel helemaal niks)

Hij zei na 1 week po wel dat ik kans heb op zichtbare rimpels aan de zijkant. Voordat hij dat zei had ik daar ni eens echt over nagedacht maar sindsdien voel ik die dus ook aan de zijkant zitten :/ ondanks cohesive 2 is dit ook niet wat vroeg om ze te voelen?

Zolang het maar niet zichtbaar wordt is het prima

Hi, sorry voor mijn late reactie! Ik weet niet hoe het komt eigenlijk, maar ik denk doordat me borsten nog moesten indalen. Alles staat zo strak en moet natuurlijk nog goed op ze plek zakken. Ik hoop dat het bij jou ook zo is! Maar op de foto zag ik echt geen double bubble. Hoe ziet het er nu uit! Xx

Dit heb ik ook gehad in t begin... Althans met ongeveer2-3 weken... Bij 1 borst was dat en was meteen in paniek.

Heb mijn pc gemaild en die zei dat t normaal was in dat stadium... Geduld zei die... Gaat helemaal goed komen...

Nou 2 weken verder was t weg! Pffff! Kijk maar eens bij mijn foto's..

Dussss geduld meid... Grrrrr!!! Ennuh ze gaan heel mooi worden hoor, je ziet echt de prothese en die moeten zakken...

Xx

Gelukkig

het ziet er momenteel nog wel hetzelfde uit wat die schaduw betreft maar na jullie reacties maak ik me een stuk minder zorgen toch

Dank jullie wel! Ik zal idd is even blieken bij jou carolina

Sign in to follow this