Ga naar inhoud

Hoe voelt dual plane?


morena23

Aanbevolen berichten

Hoi,

ik ben nu 4 dagen po. Heb 400cc dual plane gekregen en het is mij alles meegevallen. Ik had veel erger verwacht omdat ze inderdaad hadden gezegt dat het lijkt alsof er een olifant op je borst zit. Ik voel het meer als een hond haha! Verder ben ik wel heel voorzichtig met het bewegen van mijn armen. Met je onderarmen kan je alles alleen niet te zwaar tillen. Verder heb ik er ook niet zo veel verstand van hoor! Succes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik ben 12 dagen PO. Als je wakker wordt voelt het idd nogal drukkend op je borstbeen, maar zoals Maddie zegt eerder een hond dan een olifant bij mij ;-). Daarna niets van last meer. Uiteraard wel pijn bij foute bewegingen maar geen spontane pijn, en elke dag beter beweeglijk.

Heb wel al andere verhalen gelezen hoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 5 weken po. Het is me echt 100% mee gevallen, waar ik de eerste paar dagen het meeste last van had was de huid die zo strak gespannen stond. Ik kon de eerste paar dagen ook niet veel, kreeg niet eens m'n eigen joggingbroek omhoog, totaal geen kracht in m'n armen. Na ongeveer 1 week ging alles ineens veel beter. Maar ik zou t zó weer doen, heb écht nauwelijks pijn gehad!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vanmorgen geopereerd en het is me alles meegevallen.

Geen olifant geen hond alleen een beetje beurs en spierpijn gevoel.

Kanttekening ik heb kinderen gehad dus mijn huid is al eens opgerekt.

Ik heb 375 dual plane anatomisch gehad. Resultaat kun je bekijken in mijn galerij.

Ik wilde graag een Op het oog uitziende C. Omkom van niks.

Nepborsten hebben een grotere maat nodig dan dat ze "ogen"

Wil je een B cupmaat die eruit ziet als een A of wil je cupmaat C die eruitziet als een B?

Dat is wel iets wat je mee kunt nemen in je keuze voor het aantal cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja. ik had zelf wel het idee dat ik door een vrachtauto was overreden en voelde me de eerste 4 dagen echt gehandicapt. Ik wist wel dat het pijnlijk zou zijn, maar toch had ik het onderschat. Een week later voelde ik me er alweer een stuk anders bij en was ik superblij dat die eerste week voorbij was....Ik geloof altijd wel, je kunt alles aan!!! Maar het is dan ook het gevoel van "vecht er niet tegen en accepteer wat is zoals het is".

Waar ik nu 11 dagen PO nog tegenaan loop is, dat ik af en toe heftige kramp rechts van mijn rechterborst ervaar, wat doorstraalt naar mijn rechterarm. Vooral in de ochtend, bij opstarten. Mijn borstspier rechts is ook best ontwikkeld (ben ook rechtshandig) en dan kunnen dit soort krampen voorkomen. Hoe groter de prothese en hoe beter de borstspier ontwikkeld is, hoe meer last van je spier(kramp) je kunt krijgen. Velthuis kliniek werkt met fysiotherapeuten, waarbij je voor de OK al oefeningen gaat doen om te rekken.

Dit heb ik achteraf gelezen en ik denk dat dit heel goed kan zijn om te doen!!! Ik weet niet wat de oefeningen precies zijn, maar ik heb er hier op dit forum wel ergens wat over gelezen.

Verder denk ik dat rustig in beweging blijven ook helpt tegen de pijn. Jezelf een beetje soepel houden!!!

Veel succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de huid zo gespannen is mag je er dan wat creme op doen? Niet bij de littekens maar rondom? Zou dat ook niet beter aanvoelen? Ik weet het niet hoor, ik moet nog, maar ik kan al de antwoorden mee nemen voor mezelf :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

een olifant zo voelde het voor mij niet, wel zware spierpijn alsof je te hard hebt gesport. de eeerste week kon ik niet goed mn broek aandoen zelf, daarna ging het goed!

heb de eerste week sowieso alleen vestjes en blousjes gedragen, en mn haren wassen kon ik zelf weer na 2 weken ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Nepborsten blijven nepborsten maar ze voelen prima kneedbaar aan. Maar maak je geen illusie dat ze exact hetzelfde voelen als borstweefsel. Er zit iets verschil in.

Ik heb cohesive 3 de iets hardere want ik wilde geen rimpels.

Ben nu bijna 6weken po en ze voelen soepel en kneedbaar. Ik vind het prima en heel eigen aanvoelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nepborsten blijven nepborsten maar ze voelen prima kneedbaar aan. Maar maak je geen illusie dat ze exact hetzelfde voelen als borstweefsel. Er zit iets verschil in.

Ik heb cohesive 3 de iets hardere want ik wilde geen rimpels.

Ben nu bijna 6weken po en ze voelen soepel en kneedbaar. Ik vind het prima en heel eigen aanvoelen

Bedankt Bobpi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Ik heb 2-2-2016 een dual plane BV gehad met Natrelle 410 Medium Hight, Full Projection 295 cc. (en een volledige BWC).

Voor mij is het dus nog te pril om iets te kunnen zeggen over het eindresultaat. Ik ga deze topic volgen en zal t.z.t. mijn eigen ervaringen ook plaatsen.

Greetz,

Boobcamp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind die van mij ook prima kneedbaar (Heb de meest harde protheses maar dan van Mentor). Het is wel zo dat als ik ga springen ze niet zo soepel meedeinen als echte borsten. (Komt waarschijnlijk ook omdat ze achter de spier zijn geplaatst).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.