Ga naar inhoud

Zwanger worden na BV?


svdd87

Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Wie van jullie weet wanneer je zwanger mag worden na een bv? 1jr of langer/korter?

En zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Blijven ze mooi na een zwangerschap ?

Ik ben zelf 9 wk po en niet van plan om snel zwanger te worden maar ben wel benieuwd voor in de toekomst....

Hoor het graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik volg t ff mee!

hoor verschillende verhalen..

bij een vriendin van mij zijn ze veel mooier geworden, en bij sommige gaat het meer hangen..

bij mij in de familie aan beide kanten veranderen de borsten niet bij zwangerschappen (heb ze ff uitgehoord) dus ik durf het wel aan..

maar je hoort ook mensen waarbij het er niet mooier op word en ze meteen daarna een her willen..

denk dat het afhankelijk is van hoeveel je borsten groeien tijdens zwangerschap, en dat is vaak erfelijk bepaald!

ook al heb je er altijd uitzonderingen bij..

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou naar mijn zwangerschap zijn ze heeel erg veranderd.... :( er zat 1,5 jaar tussen de bv en zwangerschap..... en heb nu sinds 2 weken een wissel gehad.....

maar ligt er denk ik ook aan hoe groot je borsten worden in de zwangerschap en kwa voeding en goed blijven ondersteunen liefst met sport bh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in december mijn bv gehad en in april zwanger geraakt. Ik ben nu 17 weken en vond mijn borsten mooier dan vlak na de bv. Hoe het straks wordt na de borstvoeding kan ik jullie pas volgend jaar vertellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nu 1 jaar po en 22 weken zwanger. De PC adviseerde ongeveer een jaar niet zwanger te worden, maar deze kleine meid (onze 2de) kwam ineens een beetje als een verrassing ;) (wel een hele leuke verrassing hoor)

Mijn borsten zijn volgens mij door de zwangerschap wel wat groter geworden (wat ik heeeel leuk vind, hoop dat het zo blijft!! :118:)

Ik ga geen borstvoeding geven.. dus ik kan je nog niet vertellen hoe ze dan zullen zijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ik weet van een paar dames die ik ken met een bv toevallog dat ze na de zwangerschappen voor een wissel zijn gegaan omdat het was gaan hangen. Overigens kon er minstens wel een nog gewoon borstvoeding geven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

zwangerschap kan ze idd mooier maken, het is de borstvoeding die ze lelijk maakt. bij mij was dat de reden voor een wissel. Toen ik gestopt was met de borstvoeding, stond de linkerborst, waar meer melk uitkwam, hoger en de rechterborst ging hangen. ook werden ze kleiner. een arts had aan me uitgelegd, dat je melkklieren dan vol raken en zit de prothese dan in de weg en daardoor veranderd de vorm van je borst. vriendinnen van me hebben ook allemaal wissel gehad na de borstvoeding.

ik weet niet als je géén borstvoeding geeft, of je de schade kan beperken. maar zoals dr. Bleqourt op zijn site had staan, als je kinderen wilt, zou je beter kunnen afwachten met BV. Bij de foto's van Kim kardashian kan je ook zien, dat ze na de borstvoeding 1 borst hoger zit , als ze kleren heel laag decollote aanheeft. precies hoe het bij mij was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Het heeft voornamelijk te maken met hormonen, door de zwangerschap worden je borsten groter omdat ze natuurlijk wel worden voorbereid op het geven van voeding. Je borsten kunnen dus veranderen door alleen een zwangerschap ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.