Ga naar inhoud

Borstvergroting? : 18 augustus 2014 : Dr. Kolkman : Amphia Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Wow dat klinkt opeens heel groot hihi! Ja het kan bij mij ook nog 325 cc worden. Heb jij toevallig foto's erop staan? Ogen ze ook zo groot als een E? Klinkt echt zoveel.

Xx

Neeee ziet er echt niet uit als D/E!! Als je zou zeggen dat het een C is zou iedereen het geloven, want zo ziet het er meer uit. Zoals je wellicht al hebt gelezen op het forum zien ze er eigenlijk altijd kleiner uit dan de maat dat ze daadwerkelijk zijn, dus daar moet je je niet zo druk om maken :) Ik had als bedoeling een normale c-cup, dus 75c (alleen past 70 in omvang mij beter, dus kom je al op 70d uit), maar het is ietsje groter uitgevallen. Daar heb ik echter totaal geen spijt van!!! Want het ziet er nog steeds gewoon uit als een c, dus de chirurg heeft echt perfect geluisterd naar mijn wensen :) Ik heb een foto met een van mijn eerste bh's aan in mijn album staan, als we vriendjes worden kun je deze zien :) een andere foto zal ik binnenkort ook even plaatsen! Heb er nu alleen nog maar een van 2 weken po gemaakt (en nog niet gepost omdat het toen niet lukte), maar het is inmiddels al zoveel veranderd dat het om een nieuwe foto vraagt haha. Maar laat je dus niet afschrikken door de grootte van de bh waar je op uit kan komen, want zo oogt het écht niet hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meid!! leuk dat je een datum hebt!!

ik ben gisteren geopereerd en ik had de avond van te voren een meloen in stukjes gesneden en in een bakje gedaan en aardbeien erbij. die heb ik over de hele dag lekker opgegeten, deed me erg goed :)

Zorg ook voor de operatie dat de meeste spullen die je nodig hebt op rijkhoogte liggen zoals paracetamol.
Dat ben ik vergeten en nog wel wat dingen waardoor ik het aan mijn vriend moest vragen. niet heel erg natuurlijk maar mijn vriend is er niet altijd dus is het handig als ik er zelf bij kan!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi dames,

Ik dacht ik zal nu ik eindelijk een beetje bekwaam ben iets in het operatietopic zetten.

Nou hier is het dan:

Gisteren om 7.00 uur moest ik mezelf melden en kreeg ik mijn kamer toegewezen.

Een privé kamertje zag er goed uit. Een kwartiertje later kwamen ze al wat dingen doornemen en om kwart voor 8 gingen we al naar de uitslaapkamer. Daar kreeg ik mijn infuus toegediend en op deze kamer zal ik na de operatie ook wakker worden. Niet geheel vlekkeloos ging het infuus erin helaas. Na een paar keer prikken was het goed. Ach als dat het enige was dacht ik..

Eenmaal op de operatiekamer rond kwart over 8 stonden daar ongeveer 6 mensen. Jeetje wat veel! Al snel kreeg ik het slaapmiddel toegediend en ging ik lekker slapen. Oja en de laatste dingen met de arts besproken natuurlijk.

Toen ik wakker werd rond 10 uur dacht ik, Aah prima te doen. Nog even verder geslapen. De chirurg nog langs geweest voor een check. Waar ik te horen kreeg dat er 290 CC was ingegaan. Helemaal happy!! om 11 uur ging ik terug naar mijn kamertje. Waar de ellende begon, overgeven en nog meer overgegeven. Ik had een flinke reactie op de narcose tot s avonds 8 uur allemaal over gegeven. Al met al was ik wel blij met mijn boobies! Slapen lukte ook bijna niet. Bij jullie wel? Ik ben echt een buikslaper!

Uiteindeljk 2 uur geslapen s nachts en s ochtends ging et goed! De chirurg kwam nog langs voor de laatste check! Wat een goede en fijne chirurg zeg! En de drains werden eruit gehaald. Rond half 11 mocht ik naar huis!

Zo mijn verslagje van mijn operatie dag! Ik ben blij dat ik nu in mijn eigen bedje kan liggen. Voel enorm veel spierpijn omdat alles Achter de spier is geplaatst maar verder gaat het stukke beter dan gisteren gelukkig!

Liefs,

Monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe Boobies ! maar wat een ellende na de operatie .

Gelukkig voel je je nu weer wat beter .

Je spierpijn kan nog wel even aanhouden hoor , en met het overgeven is het nu extra gevoelig allemaal.

Rust heel goed uit en daarna lekker genieten van je nieuwe aanwinst .

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.