Borstvergroting? Posted May 29, 2014 Share Posted May 29, 2014 Hallom allemaal, Ik ben nieuw op dit forum en zal mezelf even voorstellen. Ik ben Mo. 23 jaar en heb nu cupmaat 75aa of a. Ik zit al ontzettend lang te twijfelen of ik een borstvergroting zou nemen ja of nee. Ik ben altijd al erg plat geweest. Maar met de bh's van tegenwoordig kan je al veel verbergen. Al voelde ik mezelf er nog steeds niet happy in. De eventuele complicaties die je kan krijgen na een borstvergroting hebben er lang voor gezorgd dat ik geen borstvergroting durfde te nemen. Uiteindelijk ben ik een half jaar geleden langs de huisarts geweest (samen met mijn moeder) met veel vragen over een borstvergroting. Hij begreep mij en heeft mij al ontzettend veel geholpen. Ik ben nu van plan om dan toch echt mijn borsten te laten vergroten. Al vind ik het nog ontzettend spannend. Was dit bij meerdere meiden zo? Morgen wil ik een naar het amphia bellen om een eerste consult plannen? Heeft iemand hier ervaringen mee die deze met mij wilt delen? Ik wil graag meerdere consulten plannen, zodat ik straks een kliniek kies waar ik mezelf op mijn gemak voel en een kliniek waar ik een prettig gevoel bij de chirurg heb. Ik zit nog te twijfelen of ik mijn andere consult bij Bergman (den haag of bilthoven), velthuis (eindhoven) of in het ziekenhuis in Eindhoven neem. Ik zou graag jullie ervaringen horen. Ik wil graag straks nog natuurlijke borsten die niet al te groot worden. Een mooie volle C hoop ik te kunnen krijgen. Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
pearll Posted May 29, 2014 Share Posted May 29, 2014 hee meis,ik kom zelf van een 75AA ook heeel lang ongelukkig mee geweest, en voor mij woog mijn ongeluk zwaarder als mogelijke complicaties, vergeet niet dat het vaker wel goed gaat dan niet!!!heel veel succes op je consulten en op naar boobies!!xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucia Posted May 29, 2014 Share Posted May 29, 2014 Hier zelfde situatie. Van een AA gekomen en nueen volle C.Ik begrijp helemaal hoe je je voelt! Ik heb geen ervaring met de klinieken die jij opnoemt. Ik ben zelf in de wellness kliniek geweest. Je kan overal eens gaan horen. Dan kan je kiezen waar jij je het beste bij voelt.Veel succes ermee!Xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borstvergroting? Posted May 29, 2014 Author Share Posted May 29, 2014 Bedankt voor jullie snelle reacties!Ik wil ook graag naar een volle c. Mag ik vragen wat ze bij jullie geplaatst hebben?Ik wil graag nog wel natuurlijke borsten! Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
L-girl Posted May 29, 2014 Share Posted May 29, 2014 Ik zit met dezelfde gedachten als jou , wat als je zichtbare rimpels krijgt of nog erger kapselcontractie , dan zit je met nog meer ok's en shit aan je lijf dan eerst de bedoeling was, en daarbij blijf je de borsten (prothesen) mooi vinden je hele leven, ook bijv als een vrouw van 65? Maarja aldanniet heb ik toch een consult staan bij easthetic beauty clinics bij de. Schiettecatte! Succes met je consulten en je besluit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borstvergroting? Posted May 29, 2014 Author Share Posted May 29, 2014 Leonie, Ja het is natuurlijk geen makkelijke keuze. Wanneer heb je je consult staan bij easthetic beauty clinics? Ik ben benieuwd.Ik ga morgen bellen naar het Amphia en hoop dat ik dan binnenkort langs kan komen voor een consult. Ik gok alleen dat de wachtlijsten lang zullen zijn.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pearll Posted May 29, 2014 Share Posted May 29, 2014 haai meiss,Ik heb 300CC high profile onder de spier!onder de spier zodat ze niet te zien zijn en 300 was het maximale wat erin kon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucia Posted May 29, 2014 Share Posted May 29, 2014 Bedankt voor jullie snelle reacties!Ik wil ook graag naar een volle c. Mag ik vragen wat ze bij jullie geplaatst hebben?Ik wil graag nog wel natuurlijke borsten! LiefsIk heb 265cc en 280cc dual plane. Ronde protheses, ultra high profile.Xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
L-girl Posted May 29, 2014 Share Posted May 29, 2014 19juni is het consult . Zal mij benieuwen , moet nog Ff vragen lijst maken, maar denk dat in meer bij de vpk dan bij de chirurg zit , beetje jammer Maarja... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borstvergroting? Posted May 30, 2014 Author Share Posted May 30, 2014 Mm dat is wel minder ja.Bedankt voor jullie berichten Ik heb nu 13 juni een intake bij dokter Kolkman.. Vind het echt zo spannend. Ben benieuwd hoe hij het plaatsen en hoe hij er over denkt. Pearll is achter de spier plaatsen niet ontzettend pijnlijk?Xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rose1988 Posted May 30, 2014 Share Posted May 30, 2014 Hey meid! Ik ben afgelopen dinsdag geopereerd. Heb 300 en 325cc ronde prothesen high profile dual plane gekregen. Door de dual plane methode oogt het natuurlijker maar blijf je wel een mooie ronde borst houden! Ik had een A cup en heb nu een sport BH 70C aan! Ik ben blij met de grootte en vind dat het mooi past bij mijn figuur. Ben 1.60m en weeg 51kg. Ik vond het ook super spannend en was er hele dagen mee bezig. Denk dat dat ook normaal is hoor! Succes met je consult! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pearll Posted May 30, 2014 Share Posted May 30, 2014 @borstvergroting? ik vond de pijn reuze meevallen hoor, weet niet of je welleens een spier goed verrekt heb? nou zo voelt het haha en je hebt druk op je borst dat is heel vervelend maar niet pijnlijk!iedereen liep me voor mn bv bang te maken met 'achter de spier is het pijnlijkst' vond het alles bij elkaar reuzen meevallen.Alleen uit bed komen is klote maar dat is met dual en voor de spier ook geloof ik! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borstvergroting? Posted May 30, 2014 Author Share Posted May 30, 2014 @Rose1988 klinkt super! Ik wil namelijk ook dat het natuurlijk blijft!!Ik ben zelf 1.68 m en weeg 58 kg.@pearll wat fijn! Ik hoor zelf niet zo veel dingen over het plaatsen achter de spier, vandaar dat ik het mezelf afvroeg.xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
pearll Posted May 30, 2014 Share Posted May 30, 2014 haha nee klopt, zijn dr hier weinig met achter de spier, de meeste pc plaatsen ze liever dual en een hoop meiden hebben ze liever voor de spier omdat je hersten een stuk minder pijnlijk is.Maar ik wou gewoon een zo natuurlijk mogelijk resultaat bij mijn figuur haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maris Posted June 11, 2014 Share Posted June 11, 2014 hee,Ik heb 275cc dual plane. Ik kom van een a cup af en heb het gisteren laten opmeten bij hunkemoller en heb nu een C/D cup.xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
24andcounting Posted June 12, 2014 Share Posted June 12, 2014 Wat een spannende tijd voor je! Het is altijd lastig om zo'n keuze te maken... Er is eigenlijk maar 1 advies; Wat weegt voor jou zwaarder? Ik heb er ook heel lang over nagedacht en het geld + de pijn/risico's hielden me altijd tegen. Ik heb het toch gedaan, nu 1.5 week geleden en moet eerlijk zeggen dat het me zo is meegevallen! Ik ben natuurlijk nog aan het herstellen maar ik slikte na 3 dagen alleen nog maar 's nachts pijnstilling! Terwijl ik na het verwijderen van de verstandskiezen wel 2 weken nog paracetemol slikte haha! Ik ben dus geen geld met pijn.... Anyway. Wellicht doet je dit een beetje goed.. Veel succes met het maken van de beslissing! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicole86 Posted June 30, 2014 Share Posted June 30, 2014 Hey meis, Was nieuwsgierig... Hoe je gesprek vandaag geweest is? Ben je weer wat wijzer geworden? Bij wie heb je het beste gevoel?X Link to comment Share on other sites More sharing options...
pearll Posted July 3, 2014 Share Posted July 3, 2014 he meis,hoe is je intake gegaan? wat voor advies heb je gekregen?heb je al een datum geprikt?xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borstvergroting? Posted July 20, 2014 Author Share Posted July 20, 2014 Hallo dames, Op 18 augustus krijg ik dan eindelijk een bv na jaren lang twijfel! Het zal waarschijnlijk 290 cc worden anatomisch van natrelle. Moderate height/extra full projection (5.5 cm). Heb nu 75a en de chirurg zegt dat ik ongeveer op volle c zal uitkomen. Het kan zijn dat het nog 250 cc of 325 cc zal worden. Het word achter de spier geplaatst. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Ook zou ik graag weten wat voor de operatie handig is om in huis te halen en wat slim is om van te voren te doen, zodat ik niet te veel zorgen heb na de operatie. Aangezien hier veel dames zitten die een bv hebben ondergaan zou ik graag jullie meningen horen hierover . Liefs xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regenboogje1 Posted July 20, 2014 Share Posted July 20, 2014 Hey! Ik ben woensdag geopereerd, ook achter de spier. De eerste dagen was ik echt afhankelijk... Maar vandaag ben ik al een paar keer gaan rondwandele, in de tuin. Hey gaat er met de dag op vooriit. Had nochtans heel veel schrik voor pijn komt,goed hoor!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ava Posted July 20, 2014 Share Posted July 20, 2014 In dit topic staan veel tips. http://www.borstenforum.com/topic/1361-handige-tips/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borstvergroting? Posted July 20, 2014 Author Share Posted July 20, 2014 In dit topic staan veel tips. http://www.borstenforum.com/topic/1361-handige-tips/ Dankjewel voor de handige tip ava!! Hey! Ik ben woensdag geopereerd, ook achter de spier. De eerste dagen was ik echt afhankelijk... Maar vandaag ben ik al een paar keer gaan rondwandele, in de tuin. Hey gaat er met de dag op vooriit. Had nochtans heel veel schrik voor pijn komt,goed hoor!! Aan wat fijn dat je al een beetje hebt kunnen rondwandelen. Hoeveel cc heb je gekregen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regenboogje1 Posted July 21, 2014 Share Posted July 21, 2014 Ik had echt werkelijk niks! Dus kwam van een AA om het zo te zeggen. Gisteren even een paar bh's gepast van mijn mama en die pasten. Zij heeft een B. Dus bij deze heb ik voorlopig een B. Alles kan natuurlijk nog veranderen , maar was wel benieuwd ik heb 310 cc gekregen. Groetjes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daanie Posted July 21, 2014 Share Posted July 21, 2014 Hoi hoi! Ik heb 325cc moderate plus profile van mentor, dus heb minder projectie dan jij krijgt. Mijn voorsituatie was een 75A/70B (maar niet super gevuld ofzo..) en kom nu uit op 70d/70e, afhankelijk van het merk, maar dan wél heel goed gevuld! Ik zag staan dat het ook kan zijn dat het 325 cc wordt, dus wellicht heb je wat aan mijn ervaring Groetjess Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borstvergroting? Posted July 21, 2014 Author Share Posted July 21, 2014 Ik had echt werkelijk niks! Dus kwam van een AA om het zo te zeggen. Gisteren even een paar bh's gepast van mijn mama en die pasten. Zij heeft een B. Dus bij deze heb ik voorlopig een B. Alles kan natuurlijk nog veranderen , maar was wel benieuwd ik heb 310 cc gekregen. Groetjes! Wauw 310 cc klinkt heel veel zou denken dat je uiteindelijk dan wel groter uitkomt dan een B? aangezien mijn chirurg zegt dat ik sowieso wel een volle c zou krijgen. Dus det hoop ik wel! bedankt voor je reactie! Wel fijn om iedereen zijn ervaringen te lezen! Hoi hoi! Ik heb 325cc moderate plus profile van mentor, dus heb minder projectie dan jij krijgt. Mijn voorsituatie was een 75A/70B (maar niet super gevuld ofzo..) en kom nu uit op 70d/70e, afhankelijk van het merk, maar dan wél heel goed gevuld! Ik zag staan dat het ook kan zijn dat het 325 cc wordt, dus wellicht heb je wat aan mijn ervaring Groetjess Wow dat klinkt opeens heel groot hihi! Ja het kan bij mij ook nog 325 cc worden. Heb jij toevallig foto's erop staan? Ogen ze ook zo groot als een E? Klinkt echt zoveel. Xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.