Ga naar inhoud

waar bestellen carefix Anna?


Gast Ginny

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar 2 Carefix Anna bh's in de maat M.

Nu zie ik op internet hele verschillende prijzen, variërend van € 21,85 tot € 45,- per stuk.

De goedkoopste zit in Luxemburg, weet niet of ik de naam mag noemen? Maar voorruit betalen en geen winkelwaarborg, durf ik niet.

Iemand ervaring met online bestellen, of 'n Carefix te koop?

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk dat je online-care.eu bedoeld?

is gewoon betrouwbaar hoor! velen hebben hier hun bh besteld en ik ook ;)

Oké bedankt, die bedoelde ik inderdaad :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem daar vrijdag besteld, maandag betaald en had hem donderdag binnen. Ze zijn daar wel echt een stuk goedkoper als bij allemaal andere sites.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem daar vrijdag besteld, maandag betaald en had hem donderdag binnen. Ze zijn daar wel echt een stuk goedkoper als bij allemaal andere sites.

Dat zag ik ook, scheelt veel... ben vanmiddag in het centrum gaan passen, was maar liefs € 15,- duurder.

Maar nu weet ik wel de juiste maat ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

O dat is wel handig, weet je dat je het in ieder geval niet hoeft terug te sturen. Ik vind hem erg fijn, zeker nu ook met dat warme weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Het duurde even, maar na wat heen en weer gemail heb ik ze binnen.

Zitten goed, nieuwe nachtpon gekocht, dus wat mij betreft kan het gebeuren, ik ben er klaar voor ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve mensen, weten jullie toevallig ook of de sportbh die je post op gaat dragen echt mega strak moet zitten of gewoon stevig?

Mega strak is niet goed want dan kunnen ze niet zakken. Maar moet wel genoeg ondersteuning geven dus wel stevig zijn ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In welke winkel heb jij ze gevonden. Wil ze ook graag eerst nog passen!

In een lingeriespeciaalzaak, heb er een aantal gebeld.

Het ligt er een beetje aan waar je woont, deze heeft alleen een filiaal in Nijmegen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh das fijn. Ik heb ze inmiddels bij Online care besteld in 2 maten. Hoe lang duurde het voor jij ze in huis had?

Bij mij was er het e.a. misgegaan met de bestelling, daarom duurde het 2 weken.

Mailcontact gehad en ze reageerden snel, excuses gehad en toen had ik ze binnen paar dagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm ik heb ze ook gemaild maar nog geen reactie. En dat met nog 5 dagen te gaan dat er post bezorgd kan worden voor mijn BV.

Als het goed is heb je het binnen paar dagen nadat betaling is overgemaakt.

5 dagen, is vast lang genoeg komt goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.