Ga naar inhoud

Dual plane , prothesen vervormen door aanspannen spier???


L-girl

Aanbevolen berichten

by the way.. als ik me borstspieren aanspan dan veranderen me tieten ook... maar ze komen juist omhoog en worden 2 bollen zeg maar...

maar booblis dit is dus echt als je volle kracht zet?

ik dacht eigenlijk dat bij dual plane je tieten juist omhoog bleven staan als je op je rug ging liggen?? jammer dan zitten me tieten dus nog steeds dalijk in me oksel als ik op het strand op me rug lig... ach jah we zien wel dan he...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah nies, die van jouw kijken dan naar de buren?

Ik vind het niet erg als ze opzij vallen, doen echte tieten ook;)

Naja we shall see , met dat spieren aanspannen gedoe, heb dus wel door dat het bij de 1 erger is dan bij de a der...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@diaan1980 Hoeveel CC heb jij dan? Als ik dit nu zo lees en zie,...ga ik misschien toch wel twijfelen aan hoe ik het zou willen. Kijk, hoe lang span je je borstspier nu daadwerkelijk aan bij een beweging, ik denk hooguit wat langer als je iets aan het tillen bent. Maar verder ook niet. Dus hey, waar hebben we het over?! Haha! Uhhh...god meiden! Forums kunnen zoooooo ongelooflijk fijn zijn, maar je ook totaal in verwarring brengen! ;-)

ik heb 400cc

maareven serieus, je borsten span je niet de hele tijd aan. Bij natuurlijke borsten span je aan en dan zie je ze ook opzij gaan.

Er zit een vulling in je borst, als je een prothese heb die je al zo ziet zitten, je ziet dus dat je borsten nep zijn dan is t logisch bij aanspannen toch ook zichtbaar.

Als ik pushups doe of pullups dan zullen mn borsten best spannen maar sport niet naakt :P haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.