Ga naar inhoud

Dual plane , prothesen vervormen door aanspannen spier???


L-girl

Aanbevolen berichten

Hi,

Meiden met d.p is het zo dat de prothesen echt vervormen als je je borstspier aanspant? Bv, je klimt uit het zwembad en je tieten worden duidelijk naar je oksels gedrukt?

Zoja: zou ik daar eens foto's van mogen zien, of dat nou echt zo duidelijk te zien is??

Thnx alvast!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou heb wel ooit een foto gezien dat je duidelijk de spier over de prothese zag bij aanspanning..

Maar liesjes vind het wel meevallen op jouw foto!

Zal het eens lezen spekkie..

Barbielena moet je daar echt druk voor zetten, of ook bijv als je een pot appelmoes open maakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Bij mij zie je dat ook heel duidelijk als ik ze aanspan.

ik noem dat echt vervormen ja.

Zal eens een foto plaatsen.

Ik ga ook voor een wissel naar voor de spier vanwege die reden.

Het is mij een raadsel overigens waarom het bij de 1 zo vervormd en bij de ander nauwelijks.

Heeft volgens mij niks met de sterkte van je spieren te maken. Ik ken meiden die echt ook fanatiek sporten maar hier nauwelijks last van hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ligt het dan aan de plaatsing helemaal achter de spier of dual?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha nies, er is altijd wel wat ;) *zucht* , ben ook erg benieuwd naar foto's...

Heb 1x iets langs zien komen van iemand die uit een zwembad klom via een trapje... Nouuuuuu dan trek ik dus 1 , of nooit weer een bikini maar een boerkini aan of 2. Nooit meer via een trap uit t zwembad ...haha

Maare , hoe is je gesprek geëindigd ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja helaas wel.. op de spier is echt ideaal ALS JE GEEN PECHVOGEL ALS MIJ BENT!!

maar goed nu gaan we voor dual :blink::blink: \

ja ik heb ook weleens een verhaal gelezen van iemand die als die op het strand lag en ook alleen maar ff een fles cola pakje der tiet 6 cm opzij schoof :blink::blink: weet wel dat die helemaal onder de spier zaten maar ik vraag me dan af of de pc dan niet iets verkeerd heeft gedaan???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb duel plane en sport weer vollop, ze zitten nog steeds op hun plek ;)

Ik doe alles weer met sporten, pull ups, borst trainen, crossfit, xco, pumpen. Nou kijk ik niet zo druk naar mn borsten tijdens het sporten :-P maar thuis kijk ik of ze niet veranderen en das niet het geval. Ze zien er ook natuurlijk uit verder.

misschien heb je hier wat aan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik volg het even niet geloof ik. Jullie bedoelen dat wanneer je bijv een trapje in het zwembad opklimt de borst kort 'de andere kant opstaat', dus alleen tijdens aanspanning vd spier? Of dat de borst blijvend van vorm veranderd door inspanning van de spier? Dat lijken me namelijk 2 totaal verschillende aspecten

Maar is het niet zo dat de borsten van vrouwen zonder bv ook 'van plaats veranderen' op het moment dat zij intensief aanspannen?

Ik ga dit ff volgen. Ben benieuwd....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoel tijdens aanspanning van de spier, dus dat is heel vaak, idd met een fles openen, deuren openen, tillen, dat soort dingen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar wat is flink aanspannen? En onder wat voor omstandigheden? Zie je het door je dagelijkse kleding heen? Of alleen als je dunne sportkleding / bikini / zomer topje aan hebt? Pff...dit gaat me wel aan het twijfelen brengen! Al is het nog helemasl niet gezegd dat bij mij dp gedaan wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het ook niet zo zijn hoe het geplaatst is? Hoe iemand gebouwd is? Hoeveel weefsel heb je? En zo ken ik nog wel even doorgaan.

Niemand is hier hetzelfde. We zijn allemaal anders gebouwd.

Ook ik laat Dual Plane zetten. Het wil dan ook niet zeggen dat het bij mij gebeurd.

Dit gebeurd zelfs bij de natuurlijke borst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey...idd dat heb ik dus ook en ik heb ook dual plane....gebeurd bij de stomste dingen eerst hoor...bvb:een potje opendraaien,iets zwaars opheffen,iets omhoog duwen,en ja idd ook als je jezelf uit een zwembad hijst...

Maar eigenlijk stoort dat me niet...en doet ook geen pijn ofzo,je voelt er nauwelijks wat van...

Maar echt vervormen doen ze niet,ze gaan enkel uit elkaar naar de richting van men oksels...maar daar gaan ze ook heen als ik plat op men rug lig!!!hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

@diaan1980 Hoeveel CC heb jij dan? Als ik dit nu zo lees en zie,...ga ik misschien toch wel twijfelen aan hoe ik het zou willen. Kijk, hoe lang span je je borstspier nu daadwerkelijk aan bij een beweging, ik denk hooguit wat langer als je iets aan het tillen bent. Maar verder ook niet. Dus hey, waar hebben we het over?! Haha! Uhhh...god meiden! Forums kunnen zoooooo ongelooflijk fijn zijn, maar je ook totaal in verwarring brengen! ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo booblis dat is idd goed te zien dat je je spieren aanspant.

Wat vind je er zelf van. Is het bijv duidelijk als je in je bikini ligt op je buik en op je armen leunt? Dan span je ook je spieren aan toch?

Niet pijnlijk ofzo dat de prothese continue wrijving heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.