L-girl

Dual plane , prothesen vervormen door aanspannen spier???

Recommended Posts

Hi,

Meiden met d.p is het zo dat de prothesen echt vervormen als je je borstspier aanspant? Bv, je klimt uit het zwembad en je tieten worden duidelijk naar je oksels gedrukt?

Zoja: zou ik daar eens foto's van mogen zien, of dat nou echt zo duidelijk te zien is??

Thnx alvast!!

Ik heb laatst vraag gemaild aan dr. Moojen omdat zij veel dual plane doet.

Ze heeft er een blog over geschreven. Niet heel uitgebreid, maar toch...

Lees wel meer hier van dual plane en toch gewoon kunnen sporten, zelf heb ik nog geen ervaring ;-)

Ja, je borstspier duwt ze als het ware gewoon verder uit elkaar en je ziet we een verdieping waar de spier zit in het midden van je borst, maar echt vervormen is wel heel overdreven,

Nou heb wel ooit een foto gezien dat je duidelijk de spier over de prothese zag bij aanspanning..

Maar liesjes vind het wel meevallen op jouw foto!

Zal het eens lezen spekkie..

Barbielena moet je daar echt druk voor zetten, of ook bijv als je een pot appelmoes open maakt?

Bij mij zie je dat ook heel duidelijk als ik ze aanspan.

ik noem dat echt vervormen ja.

Zal eens een foto plaatsen.

Ik ga ook voor een wissel naar voor de spier vanwege die reden.

Het is mij een raadsel overigens waarom het bij de 1 zo vervormd en bij de ander nauwelijks.

Heeft volgens mij niks met de sterkte van je spieren te maken. Ik ken meiden die echt ook fanatiek sporten maar hier nauwelijks last van hebben.

Bij mij was het heel duidelijk zichtbaar, iedere beweging vervormde mijn toch al vervormde borsten. Het is bij iedereen weer anders denk ik...

Maar ligt het dan aan de plaatsing helemaal achter de spier of dual?

Ik ben hier ook benieuwd naar, ik blijf het even volgen... scheelt dit ook met als je minder of meer cc heb?

@loek, had je al fotootje??

ow sjesus krijgen we dit nou

ben der gister voor gewaarschuwd... dus lees ook ff mee hier hoor...

hebben jullie er echt heel veel last van?

Ha nies, er is altijd wel wat

*zucht* , ben ook erg benieuwd naar foto's...

Heb 1x iets langs zien komen van iemand die uit een zwembad klom via een trapje... Nouuuuuu dan trek ik dus 1 , of nooit weer een bikini maar een boerkini aan of 2. Nooit meer via een trap uit t zwembad ...haha

Maare , hoe is je gesprek geëindigd ?

ja helaas wel.. op de spier is echt ideaal ALS JE GEEN PECHVOGEL ALS MIJ BENT!!

maar goed nu gaan we voor dual

\

ja ik heb ook weleens een verhaal gelezen van iemand die als die op het strand lag en ook alleen maar ff een fles cola pakje der tiet 6 cm opzij schoof

weet wel dat die helemaal onder de spier zaten maar ik vraag me dan af of de pc dan niet iets verkeerd heeft gedaan???

Ik heb duel plane en sport weer vollop, ze zitten nog steeds op hun plek

Ik doe alles weer met sporten, pull ups, borst trainen, crossfit, xco, pumpen. Nou kijk ik niet zo druk naar mn borsten tijdens het sporten :-P maar thuis kijk ik of ze niet veranderen en das niet het geval. Ze zien er ook natuurlijk uit verder.

misschien heb je hier wat aan

Ik volg het even niet geloof ik. Jullie bedoelen dat wanneer je bijv een trapje in het zwembad opklimt de borst kort 'de andere kant opstaat', dus alleen tijdens aanspanning vd spier? Of dat de borst blijvend van vorm veranderd door inspanning van de spier? Dat lijken me namelijk 2 totaal verschillende aspecten

Maar is het niet zo dat de borsten van vrouwen zonder bv ook 'van plaats veranderen' op het moment dat zij intensief aanspannen?

Ik ga dit ff volgen. Ben benieuwd....

Ik bedoel tijdens aanspanning van de spier, dus dat is heel vaak, idd met een fles openen, deuren openen, tillen, dat soort dingen...