Ga naar inhoud

sammylinn4 : 18 juni 2015 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

hallo,,Allemaal,,

Een maand geleden heb ik een borstvergroting laten doen,,omdat mijn borsten heel erg leeg en slap waren,,

Ik ben nu een maand verder ,,en ik ben erg ongelukkig ,,ik voel heel erg de randen en voel veel ruimte,

,,kan gewoon mijn vingers tussen de implantaten en mijn lichaam drukken,vooral als ik een beetje voorover buig,

het ziet er ook raar uit .Ik ben een paar dagen geleden teruggegaan naar de chirug en volgens hem heeft het tijd nodig,en

dat het als het vocht verdwenen is beter word,,maar ik kan dat niet geloven,wat kan ik doen?ik heb een paar foto,s toegevoegd..

,

Link naar reactie
Delen op andere sites

het ziet er niet echt gezwollen meer uit!

vind als ik eerlijk ben ook dat je het te goed ziet, zou hier geen genoegen mee nemen!

kan best nog beter worden dan dit maar hele grote veranderingen komen er niet meer na een maand..

en was als het zo blijft? gaat hij het dan oplossen?

succes ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Hoe zijn de implantaten geplaatst? Voor de spier toevallig?

En hoeveel CC heb je gehad?

Het lijkt wel als of ze beide gedraaid zijn,

dus de plattere achterkant wat tegen de borstkas aan hoort te zitten

lijkt nu aan de voorkant te zitten.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de reactie<s,,ze zijn inderdaad voor de spier geplaatst en 380 cc,

Het zou in eerste instantie dual plane zijn,maar tijdens de operatie is toch gekozen voor voor de spier,

leek de chirurg toch beter.Zelf was ik al onder narcose,,dus was later een verrassing zegmaar,,alleen dat al.

Ik heb de operatie laten doen in het accz,,door chirurg Van Onselen.

Hij denkt dat het wel goed komt met de tijd,,maar dat idee heb ik zelf echt niet,,voel me ook niet serieus genomen,,

Ik heb geen idee of hij er wat aan kan of wil doen,,en vraag me ook af of zoiets dan vergoed word,

Zijn er meer vrouwen die ervaring hebben met een zelfde soort situatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat als je PC dual plane had geplaats er geen randen te zien waren maar ik ben ook maar een leek.

Waarvoor ga je niet voor een second opinion bij een andere PC als die adviseert dual plane dan heb een poot om op te staan.

Bij mij ging een lichtje branden dat ik de naam van Onselen las heb je van te voren op zijn naam gegoogled?

Sterkte meis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van onselen is in mijn ogen echt een slager...wat ik daarvan allemaal al niet gelezen heb.. maar meid je moet het er niet bij laten zitten hoor. Als je dual plane hebt afgesproken, had ie dat ook uit moeten voeren :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach meis, ik kan me voorstellen dat je je hier ongerust over maakt. Het lijkt aan de ene kant of de prothesen te breed en groot zijn, maar aan de andere kant zit er toch ruimte tussen, alsof er nog huidoverschot is. Zijn ze ook te laag geplaatst misschien? Had hij eigenlijk een lift aangeraden? Ik wens je heel veel sterkte en voor je gemoedsrust zou je een second opinion kunnen doen. Je moet weliswaar het resultaat afwachten, maar het lijkt of je arts je wil sussen, terwijl hij ook echt wel weet dat het niet goed zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik zou zeker een second opinion vragen. Heeft hij geen dual plane methode gedaan omdat hij bang was voor t double bouble effect? Ik denk een kleine lift en dual plane was beter geweest ja.....Ik zou hier er echt werk van maken hoor!! Sterkte ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn eerlijke mening... Je ziet gewoon echt de protheses zitten!! Nee zou dit niet accepteren... Helaas zal je toch een aantal weken nog moeten wachten eer het uiteindelijke resultaat er is en een aantal maanden, geloof ik, voor ze er wat aan kunnen doen.

Maar snap niet dat je pc toch voor de spier heeft geplaatst... Terwijl denk ik jn tijdens consult dit duidelijk is vast gesteld. Kijk.. Zou anders zijn als jij akkoord had gegeven om di tijdens de operatie te bekijken... Maar dat is niet gebeurd!!!

Ik had ook twee zeer lege zakjes, maar duidelijke afspraken gemaakt op welke manier en hoeveel erin ging... Was geen lift nodig! Kijk maar bij mijn pics naar mijn voor situatie.

Succes meis... En laat je niet na X aantal weken wegsturen, mocht de situatie onveranderd zijn hoor!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de reacties hoor,,doet me goed,,wil ook graag een second opinion laten doen,,en hoop echt dat er een oplossing komt,,hier voel ik me echt heel vervelend onder, :103:,heeft iemand ervaring met het aanvragen van een second opinion?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoor alweer genoeg. ACCZ, van Onselen... Dit is NIET goed meid, echt niet. En die andere arts daar zouden ze je waars naar laten gaan voor een 2nd opinion (Kruppa), maar eigenlijk geef ik ook dat weinig kans. Ik zou eens bij een andere PC/praktijk in je buurt, of desnoods bij de huisarts langsgaan, daar vragen wat zij denken dat er gebeurd is en dan een dikke klacht indienen (bij Anita Sisnaiski van ACCZ).

Sowieso al dat ze opeens tijdens de operatie dingen anders doen dan van te voren is afgesproken klopt al niet.

Heel veel succes iig, en houd ons even op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sammylinn,

Ik zeg het niet graag, maar hier zou ik niet tevreden mee zijn. De borst heeft absoluut geen natuurlijke welving, lijkt wel alsof het implantaat er gewoon in is gepropt en dat ie zelf zijn weg maar moet vinden. "vocht" lijkt me een heel flauw excuus om je terug wandelen te sturen, je borsten lijken helemaal niet abnormaal gezwollen ofzo.

Zoals hierboven al meermaals werd geschreven zou ik ook voor een tweede opinie gaan.

Heel veel sterkte meid, ik neem aan dat dit een heel zware opdoffer voor je is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, zou hier ook echt mee een 2nd opinion gaan doen!!

Wat naar je voor je, je hebt dit gedaan om mooie borsten te krijgen.. Krijg je dat zeg... Sterkte en succes ermee! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik snap inderdaad dat je hier niet blij mee bent.

Heb je v Onselen al gesproken hierover? en/of heb je al een second opinion gedaan?

Iedere keer als ik die naam lees denk ik o nee niet weer. Ik weet dat er meiden zijn die tevreden met hun borsten zijn, maar kom toch erg vaak slechte dingen tegen van hem en dat zeg ik dan netjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is nu bijna een maand geleden dat je dit berichtje schreef , is er al enige positieve verandering ?

Je prothese zitten veel te laag , en hadden inderdaad achter de spier geplaatst moeten worden .

Dan was de overloop veel mooier geweest.

Maar goed daar heb je nu niet veel aan, ga nog een gesprek aan met deze PC , hij moet dit echt

opnieuw doen !!

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je prothese zitten veel te laag , en hadden inderdaad achter de spier geplaatst moeten worden .

Ik zie nu dit topic pas en wil even inhaken op de opmerking hier gequote van Caro66.

Ik bedoel niks verkeerds he Caro, maar toen jij dit schreef viel bij mij een kwartje ;)

Weet je wat het probleem is, waarom hij tijdens de operatie besloten heeft om de prothesen voor de spier te plaatsen? Ik weet heeeel zeker, dat ie dat gedaan heeft, omdat als hij de prothese die je nu hebt, achter de spier geplaatst zou hebben, dan zou je een double bubble krijgen.... Hij zag tijdens de operatie, dat hij bij jou OF niet kon werken met deze prothesen (zijn anatomische?) OF een te kleine prothese uitgekozen had om bij jou te plaatsen....

Stel dat je ronde prothesen zou krijgen, dan zou dat een prothese moeten zijn met een aardig volume en ook redelijk wat breedte. Als je dat namelijk niet doet, dan krijg je double bubble. De prothese wordt namelijk met het hoogste punt gecentreerd op je tepel. Als je dan te weinig vulling van het implantaat hebt aan de boven- of de onderkant, dan hangt je eigen weefsel als het ware over de prothese heen en krijg je een dubbele rand.

Stel dat je een anatomische prothese zou krijgen, dan zou dat een prothese moeten zijn die extra lang is. Dus een Full Height (zoals Natrelle dat noemt) Vervolgens zul je dan minimaal een high profile, of misschien zelfs een extra high profile moeten hebben, om de tepel op een mooie hoogte te krijgen en geen double bubble te krijgen.

Veel volume is dus een must, als je geen lift wilt...

Dat hij nu de keuze gemaakt heeft om voor de spier te plaatsen, is echt weer DOMMIGHEID..

Heb jij voor je operatie een gesprek gehad met dr. van Onselen? Dus ik bedoel niet op de dag zelf van je operatie, maar tijdens je consult? Weet je wat het namelijk is.. Stel dat je alleen een consult gehad hebt met een consulente, dan zou je nog een klacht in kunnen dienen over dat de Informed consent niet nagekomen is. De pc moet je namelijk zélf op de hoogte stellen van de te kiezen prothese, en de te volgen procedure tijdens de operatie. Dus het plaatsen voor de spier, terwijl dat niet afgesproken was, gaat hier ook al aan voorbij...

Hopelijk is het een beetje te begrijpen wat ik schrijf... Maar dit is wel echt waar het om gaat.. Na alle dingen die ik afgelopen jaren al gelezen heb, en zelf meegemaakt heb bij mijn eerste operatie, weet ik gewoon zeker dat dit het probleem was, en dat hij daarom voor de spier geplaatst heeft....

Heel veel succes!! En laat het er niet bij zitten!

Ze zitten fout, en ze moeten het oplossen!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie nu dit topic pas en wil even inhaken op de opmerking hier gequote van Caro66.

Ik bedoel niks verkeerds he Caro, maar toen jij dit schreef viel bij mij een kwartje ;)

Weet je wat het probleem is, waarom hij tijdens de operatie besloten heeft om de prothesen voor de spier te plaatsen? Ik weet heeeel zeker, dat ie dat gedaan heeft, omdat als hij de prothese die je nu hebt, achter de spier geplaatst zou hebben, dan zou je een double bubble krijgen.... Hij zag tijdens de operatie, dat hij bij jou OF niet kon werken met deze prothesen (zijn anatomische?) OF een te kleine prothese uitgekozen had om bij jou te plaatsen....

Stel dat je ronde prothesen zou krijgen, dan zou dat een prothese moeten zijn met een aardig volume en ook redelijk wat breedte. Als je dat namelijk niet doet, dan krijg je double bubble. De prothese wordt namelijk met het hoogste punt gecentreerd op je tepel. Als je dan te weinig vulling van het implantaat hebt aan de boven- of de onderkant, dan hangt je eigen weefsel als het ware over de prothese heen en krijg je een dubbele rand.

Stel dat je een anatomische prothese zou krijgen, dan zou dat een prothese moeten zijn die extra lang is. Dus een Full Height (zoals Natrelle dat noemt) Vervolgens zul je dan minimaal een high profile, of misschien zelfs een extra high profile moeten hebben, om de tepel op een mooie hoogte te krijgen en geen double bubble te krijgen.

Veel volume is dus een must, als je geen lift wilt...

Dat hij nu de keuze gemaakt heeft om voor de spier te plaatsen, is echt weer DOMMIGHEID..

Heb jij voor je operatie een gesprek gehad met dr. van Onselen? Dus ik bedoel niet op de dag zelf van je operatie, maar tijdens je consult? Weet je wat het namelijk is.. Stel dat je alleen een consult gehad hebt met een consulente, dan zou je nog een klacht in kunnen dienen over dat de Informed consent niet nagekomen is. De pc moet je namelijk zélf op de hoogte stellen van de te kiezen prothese, en de te volgen procedure tijdens de operatie. Dus het plaatsen voor de spier, terwijl dat niet afgesproken was, gaat hier ook al aan voorbij...

Hopelijk is het een beetje te begrijpen wat ik schrijf... Maar dit is wel echt waar het om gaat.. Na alle dingen die ik afgelopen jaren al gelezen heb, en zelf meegemaakt heb bij mijn eerste operatie, weet ik gewoon zeker dat dit het probleem was, en dat hij daarom voor de spier geplaatst heeft....

Heel veel succes!! En laat het er niet bij zitten!

Ze zitten fout, en ze moeten het oplossen!

xx BB

Helemaal gelijk heb je ! Zo zie ik het ook .

hoop dat sammylinn4 het ook zo ziet, jou verhaal en advies is ieder geval goed en duidelijk omschreven !

Succes sammylinn4 !

Link naar reactie
Delen op andere sites

En weer een acczter.... :103:

Alweer bij de arts op consultgeweest?

en bedoel niet consulente maar daadwerkelijk bij de arts zelf?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Caro66 en Best boobie,

Ik ben een poos niet op de site geweest,

Bedankt voor jullie informatie,

Ik heb inderdaad alleen de consulente gesproken,en de chirurg pas op de dag van de operatie gezien.

Vind ik achteraf ook heel dom van mijzelf,,ik heb mezelf toen volledig overgegeven aan de"expertise" van de kliniek.

Maargoed vrijdag krijg ik een second opinion,,eindelijk,

Hoop echt dat ik er wat mee kan,,want ben er flink ongelukkig onder.

Ik ben nu tien maanden verder,,Van Onselen heeft er vorige maand naar gekeken,en het enige wat hij te melden had was:"maar vergeleken met hoe het ervoor was,is het nu toch veel beter?"en "hou je armen eens in de lucht,,ja,,zo ziet het er toch natuurlijk uit",

Ik zal nog een paar foto,s toevoegen hoe het er nu uitziet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Sammylinn,

Ik heb je foto;s gezien. Wat erg zeg. Hoe kan die van onselen nou zeggen dat het veel beter is en dat het er natuurlijk uit ziet.

echt verschrikkelijk ik hoop dat het vrijdag beter gaat bij je second opionion en dat ze er iets aan kunnen doen zodat je eindelijk gelukkig met je boobies kan zijn

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ongelooflijk zeg.. Dat iemand kan zeggen, dat hij zijn werk goed gedaan heeft, als hij dit als resultaat aflevert...

Dat het beter is dan ervoor.. Of dat het goed is als je je armen de lucht in doet.. Je zou al 'Ringzwaaier' (of hoe noem je die atleten) moeten zijn, wil je dan vaak een natuurlijk resultaat hebben....

Ik vind het belachelijk dat je zo weggestuurd wordt...

Mag ik vragen waar je voor je second opinion gaat? Hoop dat je ook iets op papier krijgt, waarmee je terug kunt naar van Onselen.. Anders is het misschien handig om een second opinion in te plannen bij een andere arts...

Succes!!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een verhaal,en wat een ellende,ik hoop zo dat dit opgelost gaat worden,al zal je dan weer een operatie moeten krijgen,ik vind dit altyd zooooooo enorm zonde!!

Hoe kunnen ze dit toch gewoon doen zonder na te denken lijkt t wel,waarom niet gewoon eerlijk zijn en zeggen dat de optie vd spier niet mogelijk is en dat er een ander soort prothese moet komen..nee gewoon doen en zien waar t schip strandt.

Triest triest triest!

Laat je niet uit t veld slaan,en nee je bent niet dom omdat je het aan de consulente hebt overgelaten,hoe moeten wij ook als leek dat allemaal weten!

We gaan dr op goed vertrouwen vanuit toch dat ze net zo veel weet als de chirurg?(ik weet nu wel beter!)

Ik heb mn consult samen gehad met de chirurg erbij,later verdween ze zelfs na te hebben verteld dat de chirurg zo alles op ging meten bladibla.naar mijn idee een fijn en eerlijk consult.t Voelde goed.

Ik weet ook niet wat ik gedaan zou hebben als de chirurg er zelf niet bij was? Je denkt misschien...mja,zal wel zo horen??

Ik vind t dus niet zo raar hoor.

helaas moeten we vaak zelf iets hebben meegemaakt waar we van kunnen leren ,helaas nu met een berg geld minder,want het kwaad is al geschiet.

Maar ja...hij staat er qua borstvergrotingen ook niet echt goed voor,dus weet niet of het echt geholpen zou zijn als hij erbij had gestaan........ja dan had hij meteen kunnen zien dat de optie vd spier niet zou kunnen maar waarschijnlijk zag hij dat tijdens de operatie ook wel??t blijft een vaag verhaal van zijn kant.

sterkte met het verloop van alles,ik leef iig enorm met je mee.

En ga duimen dat t goed komt

liefs Vlinder x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.