sammylinn4

sammylinn4 : 18 juni 2015 : Dr. van Onselen : ACCZ

Recommended Posts

hallo,,Allemaal,,

Een maand geleden heb ik een borstvergroting laten doen,,omdat mijn borsten heel erg leeg en slap waren,,

Ik ben nu een maand verder ,,en ik ben erg ongelukkig ,,ik voel heel erg de randen en voel veel ruimte,

,,kan gewoon mijn vingers tussen de implantaten en mijn lichaam drukken,vooral als ik een beetje voorover buig,

het ziet er ook raar uit .Ik ben een paar dagen geleden teruggegaan naar de chirug en volgens hem heeft het tijd nodig,en

dat het als het vocht verdwenen is beter word,,maar ik kan dat niet geloven,wat kan ik doen?ik heb een paar foto,s toegevoegd..

,

het ziet er niet echt gezwollen meer uit!

vind als ik eerlijk ben ook dat je het te goed ziet, zou hier geen genoegen mee nemen!

kan best nog beter worden dan dit maar hele grote veranderingen komen er niet meer na een maand..

en was als het zo blijft? gaat hij het dan oplossen?

succes ermee!

Hoi meis,

Hoe zijn de implantaten geplaatst? Voor de spier toevallig?

En hoeveel CC heb je gehad?

Het lijkt wel als of ze beide gedraaid zijn,

dus de plattere achterkant wat tegen de borstkas aan hoort te zitten

lijkt nu aan de voorkant te zitten.

X

bedankt voor de reactie<s,,ze zijn inderdaad voor de spier geplaatst en 380 cc,

Het zou in eerste instantie dual plane zijn,maar tijdens de operatie is toch gekozen voor voor de spier,

leek de chirurg toch beter.Zelf was ik al onder narcose,,dus was later een verrassing zegmaar,,alleen dat al.

Ik heb de operatie laten doen in het accz,,door chirurg Van Onselen.

Hij denkt dat het wel goed komt met de tijd,,maar dat idee heb ik zelf echt niet,,voel me ook niet serieus genomen,,

Ik heb geen idee of hij er wat aan kan of wil doen,,en vraag me ook af of zoiets dan vergoed word,

Zijn er meer vrouwen die ervaring hebben met een zelfde soort situatie?

Ik denk dat als je PC dual plane had geplaats er geen randen te zien waren maar ik ben ook maar een leek.

Waarvoor ga je niet voor een second opinion bij een andere PC als die adviseert dual plane dan heb een poot om op te staan.

Bij mij ging een lichtje branden dat ik de naam van Onselen las heb je van te voren op zijn naam gegoogled?

Sterkte meis

Jeetje wat een kerel die van onselen..

Dit moet je echt niet accepteren..

Ga voor een second opinion naar andere pc die zou dit bevestigen

Succes meid!

Van onselen is in mijn ogen echt een slager...wat ik daarvan allemaal al niet gelezen heb.. maar meid je moet het er niet bij laten zitten hoor. Als je dual plane hebt afgesproken, had ie dat ook uit moeten voeren

Ach meis, ik kan me voorstellen dat je je hier ongerust over maakt. Het lijkt aan de ene kant of de prothesen te breed en groot zijn, maar aan de andere kant zit er toch ruimte tussen, alsof er nog huidoverschot is. Zijn ze ook te laag geplaatst misschien? Had hij eigenlijk een lift aangeraden? Ik wens je heel veel sterkte en voor je gemoedsrust zou je een second opinion kunnen doen. Je moet weliswaar het resultaat afwachten, maar het lijkt of je arts je wil sussen, terwijl hij ook echt wel weet dat het niet goed zit.

Nou ik zou zeker een second opinion vragen. Heeft hij geen dual plane methode gedaan omdat hij bang was voor t double bouble effect? Ik denk een kleine lift en dual plane was beter geweest ja.....Ik zou hier er echt werk van maken hoor!! Sterkte ermee!

Mijn eerlijke mening... Je ziet gewoon echt de protheses zitten!! Nee zou dit niet accepteren... Helaas zal je toch een aantal weken nog moeten wachten eer het uiteindelijke resultaat er is en een aantal maanden, geloof ik, voor ze er wat aan kunnen doen.

Maar snap niet dat je pc toch voor de spier heeft geplaatst... Terwijl denk ik jn tijdens consult dit duidelijk is vast gesteld. Kijk.. Zou anders zijn als jij akkoord had gegeven om di tijdens de operatie te bekijken... Maar dat is niet gebeurd!!!

Ik had ook twee zeer lege zakjes, maar duidelijke afspraken gemaakt op welke manier en hoeveel erin ging... Was geen lift nodig! Kijk maar bij mijn pics naar mijn voor situatie.

Succes meis... En laat je niet na X aantal weken wegsturen, mocht de situatie onveranderd zijn hoor!

Liefs

bedankt voor de reacties hoor,,doet me goed,,wil ook graag een second opinion laten doen,,en hoop echt dat er een oplossing komt,,hier voel ik me echt heel vervelend onder,

,heeft iemand ervaring met het aanvragen van een second opinion?

Ik hoor alweer genoeg. ACCZ, van Onselen... Dit is NIET goed meid, echt niet. En die andere arts daar zouden ze je waars naar laten gaan voor een 2nd opinion (Kruppa), maar eigenlijk geef ik ook dat weinig kans. Ik zou eens bij een andere PC/praktijk in je buurt, of desnoods bij de huisarts langsgaan, daar vragen wat zij denken dat er gebeurd is en dan een dikke klacht indienen (bij Anita Sisnaiski van ACCZ).

Sowieso al dat ze opeens tijdens de operatie dingen anders doen dan van te voren is afgesproken klopt al niet.

Heel veel succes iig, en houd ons even op de hoogte!

Hoi Sammylinn,

Ik zeg het niet graag, maar hier zou ik niet tevreden mee zijn. De borst heeft absoluut geen natuurlijke welving, lijkt wel alsof het implantaat er gewoon in is gepropt en dat ie zelf zijn weg maar moet vinden. "vocht" lijkt me een heel flauw excuus om je terug wandelen te sturen, je borsten lijken helemaal niet abnormaal gezwollen ofzo.

Zoals hierboven al meermaals werd geschreven zou ik ook voor een tweede opinie gaan.

Heel veel sterkte meid, ik neem aan dat dit een heel zware opdoffer voor je is!

Jeetje, zou hier ook echt mee een 2nd opinion gaan doen!!

Wat naar je voor je, je hebt dit gedaan om mooie borsten te krijgen.. Krijg je dat zeg... Sterkte en succes ermee! x

Ik snap inderdaad dat je hier niet blij mee bent.

Heb je v Onselen al gesproken hierover? en/of heb je al een second opinion gedaan?

Iedere keer als ik die naam lees denk ik o nee niet weer. Ik weet dat er meiden zijn die tevreden met hun borsten zijn, maar kom toch erg vaak slechte dingen tegen van hem en dat zeg ik dan netjes.