Jump to content

mini : 19 augustus 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael

Recommended Posts

Hi iedereen,

Ik lees verschillende verhalen hier op deze site over goede maar ook slechte ervaringen met borstvergrotingen. Ik ben zelf ook op zoek om mijn borsten te laten vergroten, maar ik zie door de bomen het bos niet meer hoe langer je zoekt des te meer je tegen komt ook klinieken waar ik nog nooit van heb gehoord of zelfs niks kan terug vinden op internet. Ook zijn er verschillende prijsklassen ( die echt aanzienlijk schelen) Ik zie zelfs ervaringen met implantaties in het buitenland. (België) Nou heb ik ook gehoord dat Thailand en Korea door veel celebrities wordt verkozen. Heeft iemand daar ook ervaring mee of verhalen over gehoord?

Alvast heel erg bedankt

Mini

Guest Maris

Hee,

Ik ben via diana gabriels bij dr straten geopeerd en ben met alles super tevreden. de prijs is 2600 euro met consulten enzo inbegrepen. Je kan als je me toevoegt bij mijn foto's kijken hoe het tot nu toe is ( ben 3 weken PO).

Ben zeer tevreden met het resultaat en de zorg die ik heb gehad!

xx

Ik heb zelf geen ervaring met buitenlandse chirurgen.

Maar de chirurg waar ik ben geweest is echt super. Een topvrouw op elk vlak, en bij haar weet je zeker dat je goed zit. Er komen ook mensen uit bijvoorbeeld Engeland naar haar voor operaties. Ze kan en weet zoveel, echt super.

Haar naam is Stefanie Bosselaers en ze werkt haar eigen praktijk, bij Beaucare, en ze werkt samen met het ziekenhuis van Lier. Een BV kost bij haar +-3400€. Het is zeker niet de goedkoopste. Maar ik ben van mening dat je bij zo'n operatie niet hoeft te besparen. Het is nu eenmaal iets belangrijk voor een vrouw. Dan kan je beter zeker zijn dat je goed zit, en een resultaat krijgt waar je 100% tevreden mee bent. :)

Veel succes met de zoektocht!

ik ben via diana gabriels geopereerd door drs Roosenburg in kliniek amstelveen. en niks meer dan lof voor mn chirurg hij heeft er wat moois van gemaakt al zeg ik het zelf! en ook super service vanuit de kliniek!

hoi,

Kan me wel voorstellen hoor dat je door de bomen het bos niet meer ziet, en als ik jou was zou ik gewoon eens een aantal consulten plannen in Nederland en of Belgie, een aantal pc's zijn hierboven al vermeld, ook namen die heel vaak voorbij komen zijn Dr Nio die zit in de Parkkliniek in Rotterdam maar ook in het Slaz in Amsterdam en is daar ong 800 euro goedkoper,ong 3100 euro, dr de Meyere in Gent staat ook heel goed aangeschreven

Dr Schiettecatte is ook een arts waar redelijk veel dames naar toe gaan, kortom kijk nog eens verder hier op het forum.

Na een aantal consulten kan je dan zelf kijken bij welke arts jij je op je gemak voelt, welke arts vertrouwd op jou over komt.en kijken welke keuze prothese/grote etc het beste overeen komen met jouw wensen

Dan is er nog de Bergman kliniek en de Velthuis kliniek,daar liggen de prijzen wel iets hoger, of een regulier ziekenhuis,

Zelf zou ik persoonlijk nooit naar Thailand/ Korea etc gaan, zowieso zit je met nacontroles, maar wat als je ( wat natuurlijk niet te hopen is) complicaties krijgt, dan ben je toch echt veel liever dicht bij huis.

succes met je zoektocht

Welkom op het forum!!!

Iedereen die tevreden over haar borsten is zal haar pc aanraden. Het is belangrijk voor jezelf om meerdere pc te spreken. Ga dus gewoon meerdere consulten plannen. Je zal merken dat iedere pc zijn eigen ideeen en werkwijze heeft. Het is dan maar net waar jij je goed bij voelt. Het is een goed idee om evt foto's mee te nemen naar de consulten van borsten die jij mooi vind zodat de pc een beetje een idee krijgt en of het mogelijk is met jou borsten.

Heb je vragen dan kun je ze altijd stellen hier of je kunt zoeken via de zoekbalk hier rechts boven.

Heel veel leesplezier!!

• 3 weeks later...

Hee,

Ik ben via diana gabriels bij dr straten geopeerd en ben met alles super tevreden. de prijs is 2600 euro met consulten enzo inbegrepen. Je kan als je me toevoegt bij mijn foto's kijken hoe het tot nu toe is ( ben 3 weken PO).

xx

Hoi Maris ,

Ik ga volgende week naar Diana gabriels voor mijn eerst consult . Ik ben erg benieuwd naar jou resultado!

Priscyla

Hee,

xx

Dank voor de snel reactie ! Ik ga volgende week dinsdag!! Ik heb jou foto's gezin , staat super mooi !!!

Guest Maris

Dank voor de snel reactie ! Ik ga volgende week dinsdag!! Ik heb jou foto's gezin , staat super mooi !!!

Oeh leuk!

Dankjewel hihi :)

Hi Meiden

Is iemand van jullie al eens op het gratis consult geweest bij diana gabriels?

Ik heb gelezen dat zij vooral een verkoopster is wat opzich niet verkeerd is want neem aan dat ze weet wat ze verkoopt en dat ze wel een beetje inzicht heeft in de gang van zaken en hoe groot je ongeveer globaal kan gaan. En dat zij het verschil kan uitleggen tussen de verschillende protheses. En dat ik later bij de pc kan vragen wat beter is ronde of anatomische of voor of achter of dual implantatie en hoeveel cc enz.

En weet iemand van jullie of ik ook een pas sessie krijg of is dat pas bij de pc?

Alvast bedankt

mini

Hallo mini!

Er zijn redelijk veel dames hier via Diana Gabriels geopereerd.

Ik ben ook bij haar op consult geweest (over 3 weken word ik geopereerd door F. Straten via haar).

Ze weet inderdaad goed wat je wilt horen, maar ik had daar niet zoveel moeite mee.

Ik kreeg bij Diana een pas sessie en later bij de pc nog een keer.

Ik ben ook in het ziekenhuis hier in de buurt op consult geweest, maar mijn gevoel ging uit naar Frans Straten.

Ik ben heel benieuwd hoe het er over 3 weken uitziet, maar ik heb er het volste vertrouwen in!

Je kunt gewoon vrijblijvend en gratis daar op consult gaan, je zit dan nog nergens aan vast..

Succes!

Hi bedankt voor je antwoord.

Ik vind het ook niet zo erg om te horen wat ik wil :P maar ik ben vooral benieuwd naar de pas sessie omdat het dan eindelijk een beetje vorm begint te krijgen letterlijk en figuurlijk :154:

Succes over 3 weken ben heel erg benieuwd naar het resultaat

Hallo :)

Hier ook een die via Diana Gabriels geopereerd wordt. Je krijgt een pas sessie bij Diana en misschien ook nog een bij de chirurg (dat hoef niet, want je hebt al bij Diana gepast). Ik had alleen bij Diana gepast en werd hierna doorverwezen naar mijn chirurg. Bij hem heb ik niet gepast!

Succes! :48:

Guest Maris

Hee ik ben ook bij Diana geweest. Heb bij haar gepast en een paar weken later bij de chirurg (Frans Straten). Met hem heb ik alles besproken wat het gaat worden en hoe en wat.

x

Er zijn inderdaad veel meiden via deze weg gegaan. Er zijn veel wisselende ervaringen met haar.

Het komt echter wel vaak voor dat ze andere adviezen heeft dan de pc zelf. Zie haar inderdaad alleen als een tussen persoon en meer niet.

Verstandig is om meerdere pc's te spreken om ook zo goed je mogelijkheden te bekijken. Iedere pc zal zijn eigen ideeën en voorkeuren hebben. Het is dan aan jou waar jij je je het prettigste bij voelt.

Hoi!

Ik heb ook een consult gehad via Diana Gabriels alleen ik kreeg direct een consult met Straten zelf.

Volgens mij heb ik er zelf naar gevraagd dat ik een consult wou met een pc,dus als je direct een consult met een pc wil zou je het kunnen aangeven ;)

Ik ben ook geopereerd door Straten en toen mijn hechtingen eruit gingen had ik alleen met Diana te maken.

De controles had ik weer bij Straten en niet bij Diana.

Ik ben woensdag aan de beurt in Barendrecht maar daar zal dr v straten vast niet zitten denk ik.

ik ga inderdaad eens rondkijken wat verschillende pc aanbevelen. maar voor sommige artsen moet je gelijk 50 euro betalen voor een consult. En als ik er dan langs een aantal ga is dat toch best prijzig zeg maar.

Guest Maris

Vandaag voor de 2e keer geprobeerd langs te gaan maar was helaas super druk en liep enorm uit. volgende week maar weer eens proberen. hopelijk meer geluk

je kan ook een afspraak maken dan kan je zeker terecht. en kost niks

Hi Mini,

Ik ben in eerste instantie ook bij Diana langs geweest maar bij mij liep het ook enorm uit.. het zou 1,5 uur uitlopen en het was snik heet in die wachtruimte.
Dus ik een nieuwe afspraak gemaakt voor 2 weken erna... kom ik daar.. was diana er zelf niet en mijn afspraak was niet bekend (heeeel slordig)

ik had toen een soort intake bij de anesthesist van dr Straten die de nacontroles deed maar hij kon mij niet zo veel vertellen.
Gelukkig had ik op eigen houtje al een afspraak gemaakt bij dr Straten direct in de kliniek voor een week later.

Ik had daar bij Diana wat formulieren ingevuld maar tot op heden heb ik nooit meer wat van ze gehoord. Slordig, en jammer voor hen
want ze zijn daardoor wel een klantje kwijt.

Bij dr Straten vond ik het gelijk goed voelen, zeker na de ervaring dat het zo enorm uit liep en de andere keer dat mijn afspraak niet bekend was (je zal verdorie maar 2 uur hebben gereden!!)
Hij nam alle tijd voor me, heel fijn.
Dus heb direct toen een datum vast gelegd.

Ik wil nu niet zeggen dat je niet bij Diana langs moet gaan natuurlijk ;-) dat is je eigen keuze :D

succes!!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.