Ga naar inhoud

Hoe snel weer werken?


mommy2

Aanbevolen berichten

Dames,

Donderdag 28 augustus mini buikwand correctie, liposuctie en borstvergroting. Kortom een mommy make over. Hoe snel mag ik weer werken? De 31 sta ik namelijk weer gepland. Ik heb een zittend beroep (telefoon opnemen etc). Kan dat?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wohh... dat is dus vrij snel aan de bak ... Het lijkt mij dat je zeker twee weken nodig hebt om even

aan te sterken en op te krabbelen .. Let wel je gaat voor meer dingen onder het mes , heftig dan hoor !

Ik persoonlijk zou zeggen ga echt ieder geval voor twee weken vrij .

Succes en sterkte .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooooow nee na 3 dagen is echt niks hoor!

Ik had alleen een borstvergroting op de spier, dus met het minste last en ik zat zeker 5 dagen op de bank geplakt... Ik zou inderdaad zoiezo 2 weekjes vrij vragen hoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou sowieso 2 weken vrij nemen, misschien nog wel meer..

Je moet het echt niet onderschatten! Ik had alleen een BV en toen ik na 3 weken weer naar school ging was ik echt gesloopt, laat staan met nog een buikwandcorrectie en lipo erbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt dames voor jullie berichtjes. Ik heb met mijn manager gesproken en hoef niet na 3 dgn alweer te werken. Kan helaas niet meer extra vrij krijgen ivm drukte. Maar goed als het echt niet gaat dan meld ik mij ziek. Heb nu 8 dagen vrij. Hopelijk moet dat genoeg zijn. Ik werk dan 2 dagen en ben dan weer 5 dagen vrij.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt dames voor jullie berichtjes. Ik heb met mijn manager gesproken en hoef niet na 3 dgn alweer te werken. Kan helaas niet meer extra vrij krijgen ivm drukte. Maar goed als het echt niet gaat dan meld ik mij ziek. Heb nu 8 dagen vrij. Hopelijk moet dat genoeg zijn. Ik werk dan 2 dagen en ben dan weer 5 dagen vrij.

Liefs

Ik kan je rustig vertellen dat je met 8 dagen nog niet aan het werk kan. Ik zelf ben echt een week aan de bank gekluisterd geweest en die week daarna kon ik weer wat lopen enzo. Na bvk. Jij krijgt drie ingrepen. En iedere chirurg zal ook zeggen dat je twee weken moet rusten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.