morena23 Posted July 17, 2014 Posted July 17, 2014 Hoi Meiden, Ik heb nu haast geen tieten .. gewoon plat Ik wil graag 510MX voor borstpier zetten Dokter zei word tussen 220 - 245cc Is er iemand misschien met 220/245 zodat ik het kan bekijken hoe t misschien zal worden?
morena23 Posted July 19, 2014 Author Posted July 19, 2014 Meiden, vooral met weinig weefsel. Hebben jullie 410 of 510?
Marieke89 Posted July 19, 2014 Posted July 19, 2014 Hoi!Ik heb natrelle 410. Dat bedoelde je toch? Ik heb alleen wel de TruForm 2 en die is wat zachter dan de 3. Ik heb ze duals plane maar heb echt veel plooivorming! Als ik opnieuw geopereerd moet worden ( mijn ene borst is te hoog geplaatst of zakt niet ) dan overweeg ik om voor de cohesievere TruForm 3 te gaan, als dit kan helpen. Ik weet niet zo goed wat het verschil is tussen de 410 en de 510?( ben overigens momenteel 1.64m en 52kg)
Lodieke Posted July 19, 2014 Posted July 19, 2014 Ik heb de 410ST op de spier en de randen waren zichtbaar toen ik rond de 50 woog. Nu nog wel, maar niet meer zo nadrukkelijk. De 510 heeft een spitsere vorm, maar dunnere randen. Bij mij stond die vorm niet zo mooi als de 410, maar achteraf vind ik die randen wel heel jammer. Gelukkig weeg ik nu wat meer en dat scheelt. Ik had trouwens niet weinig weefsel, maar wel net bovenin waar de prothese doorloopt. Ik heb nu geen rimpeling aan de zijkant, maar toen ik 50 woog wel.
Becky18 Posted July 25, 2014 Posted July 25, 2014 Zoals ik je net in PB ook al zei, ik heb de 510 met 53 kilo en 170 cm en bij mij zijn de randen voelbaar maar niet zichtbaar. Aan één kant ook een plooi/bobbel die gelukkig voor het oog niet opvalt. Al bij al erg tevreden met mijn boobies (70C nu na mijn A'tje)!
Nonky Posted July 25, 2014 Posted July 25, 2014 Ik krijg 410 dual plane juist vanwege weinig weefsel... Soms snap ik er niks meer van, zoveel chirurgen, zoveel adviezen!?
kenny & kelly Posted July 26, 2014 Posted July 26, 2014 hoi, ik heb 540 cc medium high moderate, twijfelde ook tussen dit en kleiner. na lezen hier op forum rade iedereen me aan de grootste te nemen en dat heb ik ook graan, uiteindelijk zijn ze minder groot dan gedacht , ik zou zelfs nog groter durven nemen. Het is nu ook maar 17 dagen geleden en ze zijn geplaatst achter de spier , hopelijk worden ze nog wat groter bij het dalen.ik heb foto's staan daar kan je al een ideetje op doen
Guest Ava Posted July 26, 2014 Posted July 26, 2014 hoi, ik heb 540 cc medium high moderate, twijfelde ook tussen dit en kleiner. na lezen hier op forum rade iedereen me aan de grootste te nemen en dat heb ik ook graan, uiteindelijk zijn ze minder groot dan gedacht , ik zou zelfs nog groter durven nemen. Het is nu ook maar 17 dagen geleden en ze zijn geplaatst achter de spier , hopelijk worden ze nog wat groter bij het dalen. ik heb foto's staan daar kan je al een ideetje op doen Hihi ze heeft het niet over het aantal cc's maar 2 typen natrelle protheses.
morena23 Posted September 26, 2014 Author Posted September 26, 2014 Ik kan maar heel weinig foto's vinden of (wijze) verhalen over mn toekomstige implantaten ( natrelle 410 fx / 315 cc )!Weet iemand waar ik fotos of verhalen kan vinden over FF of FX modellen ?Alvast bedankt meiden!
Jelina Posted November 13, 2014 Posted November 13, 2014 hoi, ik heb 540 cc medium high moderate, twijfelde ook tussen dit en kleiner. na lezen hier op forum rade iedereen me aan de grootste te nemen en dat heb ik ook graan, uiteindelijk zijn ze minder groot dan gedacht , ik zou zelfs nog groter durven nemen. Het is nu ook maar 17 dagen geleden en ze zijn geplaatst achter de spier , hopelijk worden ze nog wat groter bij het dalen.ik heb foto's staan daar kan je al een ideetje op doenHallo kelly , maar welke stijl prothese heb je ?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.