Ga naar inhoud

Natrelle 510MX


Aanbevolen berichten

Hoi Meiden,

Ik heb nu haast geen tieten .. gewoon plat

Ik wil graag 510MX voor borstpier zetten

Dokter zei word tussen 220 - 245cc

Is er iemand misschien met 220/245 zodat ik het kan bekijken hoe t misschien zal worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik heb natrelle 410. Dat bedoelde je toch? Ik heb alleen wel de TruForm 2 en die is wat zachter dan de 3. Ik heb ze duals plane maar heb echt veel plooivorming! Als ik opnieuw geopereerd moet worden ( mijn ene borst is te hoog geplaatst of zakt niet ) dan overweeg ik om voor de cohesievere TruForm 3 te gaan, als dit kan helpen.

Ik weet niet zo goed wat het verschil is tussen de 410 en de 510?

( ben overigens momenteel 1.64m en 52kg)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de 410ST op de spier en de randen waren zichtbaar toen ik rond de 50 woog. Nu nog wel, maar niet meer zo nadrukkelijk. De 510 heeft een spitsere vorm, maar dunnere randen. Bij mij stond die vorm niet zo mooi als de 410, maar achteraf vind ik die randen wel heel jammer. Gelukkig weeg ik nu wat meer en dat scheelt. Ik had trouwens niet weinig weefsel, maar wel net bovenin waar de prothese doorloopt. Ik heb nu geen rimpeling aan de zijkant, maar toen ik 50 woog wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik je net in PB ook al zei, ik heb de 510 met 53 kilo en 170 cm en bij mij zijn de randen voelbaar maar niet zichtbaar. Aan één kant ook een plooi/bobbel die gelukkig voor het oog niet opvalt. Al bij al erg tevreden met mijn boobies (70C nu na mijn A'tje)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, ik heb 540 cc medium high moderate, twijfelde ook tussen dit en kleiner. na lezen hier op forum rade iedereen me aan de grootste te nemen en dat heb ik ook graan, uiteindelijk zijn ze minder groot dan gedacht , ik zou zelfs nog groter durven nemen.

Het is nu ook maar 17 dagen geleden en ze zijn geplaatst achter de spier , hopelijk worden ze nog wat groter bij het dalen.

ik heb foto's staan daar kan je al een ideetje op doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, ik heb 540 cc medium high moderate, twijfelde ook tussen dit en kleiner. na lezen hier op forum rade iedereen me aan de grootste te nemen en dat heb ik ook graan, uiteindelijk zijn ze minder groot dan gedacht , ik zou zelfs nog groter durven nemen.

Het is nu ook maar 17 dagen geleden en ze zijn geplaatst achter de spier , hopelijk worden ze nog wat groter bij het dalen.

ik heb foto's staan daar kan je al een ideetje op doen

Hihi ze heeft het niet over het aantal cc's maar 2 typen natrelle protheses. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...

hoi, ik heb 540 cc medium high moderate, twijfelde ook tussen dit en kleiner. na lezen hier op forum rade iedereen me aan de grootste te nemen en dat heb ik ook graan, uiteindelijk zijn ze minder groot dan gedacht , ik zou zelfs nog groter durven nemen.

Het is nu ook maar 17 dagen geleden en ze zijn geplaatst achter de spier , hopelijk worden ze nog wat groter bij het dalen.

ik heb foto's staan daar kan je al een ideetje op doen

Hallo kelly , maar welke stijl prothese heb je ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.