Ga naar inhoud

mariette2 : 29 augustus 2014 : Dr. Smits : Contour kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben moeder van 2 prachtige kinderen zoon van 8.5 en dochter van bijna 4, ben nu 28 en wil echt graag mooiere vollere borsten het zijn nu net theezakjes helaas.

Ben ook na elke zwangerschap gewoon een cup maat gezakt en ook kwa kleding ben ik gezakt.

Voel me er al jaren niet prettig en het weekend is nu echt de doorslag gekomen dat ik een kliniek heb uitgekozen en ook ga bellen.

Ik ben al even aan het rondkijken op internet voor welke kliniek ik zal gaan nu is mijn keuze eigenlijk gevallen op contour kliniek in Bussem/Amstelveen.

Als iemand al ervaring heeft bij hun hoor ik het graag.

Morgen ga ik bellen voor een intake gesprek en hoop dat ik bij na het intake gesprek gelijk een afspraak kan maken en dat ik snel weer mooie volle ronde borsten heb.

Ook zit ik te denken om dan gelijk mn buik te laten doen.

Groetjes Mariette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op hun site gekeken en kon dan via internet een afspraak maken in Bussum maar stond ook locatie Amsteveen bij.

Ga ze morgen bellen dus ben heel erg benieuwd ook hoe snel ik terecht kan voor intake en de vervolg afspraken.

Groetjes Mariette

Link naar reactie
Delen op andere sites

De waarheid is aangebroken net gebeld en heb donderdag einde middag intake gesprek voor borstvergroting en dan gaan ze ook gelijk kijken wat ze met mn buik kunnen doen.

Ben heel erg enthousiast en ook wel zenuwachtig nu het definitief vast staat!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Intake is in bussum en daar vraag ik donderdag wel of ik in bussum of amstelveen mag.

Het enige waar ik nu mee zit is dat ik nog geen mail heb ontvangen ff morgen nog afwachten anders ff terug bellen.

Wel ben ik blij toen ik zei dat ik het zo snel mogelijk wil dat ze ook gaan kijken wat de snelste mogelijkheid is.

Dus ben benieuwd :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Nou vandaag was het voor mij zo ver voor de intake.

Ik ben voor de intake bij Contour kliniek in Bussem geweest.

De bv zelf zal plaats gaan vinden in Amsterdam. Vond ik eigenlijk wel prettig want dat scheelt mij de helft aan reistijd.

Ik moet zeggen hele lieve mensen en je word echt heel relaxt geholpen. Alle vragen worden netjes en goed beantwoord.

Ook nemen ze de tijd voor je en ook als je partner mee is krijgt die voldoende gelegenheid om ook vragen te stellen.

De behandeling voor bv gaat voor mij gebeuren op 29 augustus door Dr. Smits dus nog even 1.5 mnd wachten.

Ik krijg zelf de Natrelle anatomisch dat was voor mijn borsten het beste.(Ronde konden helaas niet misschien dat ik toch nog wel even ga bellen tussendoor maar ben bang dat het de anatomische gaan worden).

Ze gaan voor mij 2 verschillende bestellen dat is de 375cc en de 350cc ik heb zelf aangegeven dat ik heel graag de 375cc wil. Ze bestellen de 350cc gewoon voor de zekerheid voor als de 375cc toch te groot blijk te zijn. Ik kom met de bv dan uit op 70D.

Ik heb er echt super veel zin in en kan niet wachten tot het zover is.

Groetjes Mariette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou vandaag was het voor mij zo ver voor de intake.


Ik ben voor de intake bij Contour kliniek in Bussem geweest.


De bv zelf zal plaats gaan vinden in Amsterdam. Vond ik eigenlijk wel prettig want dat scheelt mij de helft aan reistijd.



Ik moet zeggen hele lieve mensen en je word echt heel relaxt geholpen. Alle vragen worden netjes en goed beantwoord.


Ook nemen ze de tijd voor je en ook als je partner mee is krijgt die voldoende gelegenheid om ook vragen te stellen.



De behandeling voor bv gaat voor mij gebeuren op 29 augustus door Dr. Smits dus nog even 1.5 mnd wachten.


Ik krijg zelf de Natrelle anatomisch dat was voor mijn borsten het beste.(Ronde konden helaas niet misschien dat ik toch nog wel even ga bellen tussendoor maar ben bang dat het de anatomische gaan worden).


Ze gaan voor mij 2 verschillende bestellen dat is de 375cc en de 350cc ik heb zelf aangegeven dat ik heel graag de 375cc wil. Ze bestellen de 350cc gewoon voor de zekerheid voor als de 375cc toch te groot blijk te zijn. Ik kom met de bv dan uit op 70D.



Ik heb er echt super veel zin in en kan niet wachten tot het zover is.



Groetjes Mariette


Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marriette,

Spannend hoor! Mag ik vriendjes met je worden? Ben wel benieuwd hoe het met je zal gaan en hoe het resultaat wordt!

Zelf ben ik nog aan het oriënteren, over deze dokter kan ik niet veel vinden. Krijg je voor de spier, achter of dual plane?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk mag je vriendjes mat me worden ik heb zelf alleen nog geen foto's erop staan.

Wat ik nu heb ervaren met Dr Smits is heel erg positief alles word heel duidelijk uitgelegd waar ik zelf heel blij mee ben.

Voor mezelf vind ik het ook prettig dat het een vrouw is voel ik me toch meer bij op mn gemak.

Wel ga ik nog even een afspraak maken om nog een keer te kijken voor de maat enz...

Twijfel een beetje maar geloof dat 375cc bij mij het max was maar toch nog even een keer erheen om het te checken.

Ik krijg het achter de spier omdat ik ook slank ben van mezelf en ook weinig vet heb en de kans dan te groot is dat je de implantaten gaat zien.

Bij wie wil jij dan of heb je nog geen idee?

Groetjes Mariette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb zelf nu het idee om naar dr.Moojen te gaan bij de velthuiskliniek.

Zij is ook vrouw, vind ik geen vereiste, maar niet onprettig. Ik wacht alleen nog even met consulten tot ik iets meer gespaard heb, ik hoop dat t een beetje op gaat schieten, maar zal niet meevallen.

Zelf heb ik ook nog geen foto's erop hoor, maar dat komt nog wel.

Spannend lijkt me, als je de datum hebt!

En zeker niet verkeerd om nog eens op consult te gaan als je nog vragen hebt.

Beter een keer te veel dan met vragen blijven zitten.

Hoe ben je bij deze dokter/kliniek terecht gekomen?

Groetjes Spekkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik idd ook dat ik beter een keer extra te gaan dat ik er gewoon 100% zeker van bent.

Het is toch een verandering voor de rest van je leven en dan is een keertje extra erheen rijden niks.

Ik zat zelf te googlen en toen stond deze bovenaan en daarna ben ik verhalen gaan lezen van mensen die daar ook geweest zijn.

En ik vond het ook prettig om te zien dat er ook bners waren geweest en er staan er maar 2 op de site maar er zijn er nog meer geweest zeiden ze.

Ben zelf heel benieuwd en ja de kriebels zitten nu wel in mn buik nog ff een paar weken wachten en dan heb ik ze nog net voor mn verjaardag :3:

Groetjes Mariette

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Ja komt nu heel dichtbij en kan ook echt niet meer wachten.

Maar gelukkig veel leuke dingen voor de boeg dus moet de week voorbij vliegen dus ben ik zo aan de beurt.

Ik ben gegaan voor de Natrelle high profile anatomisch 375cc komt bij mij uit op volle C en misschien een D cup.

Ik word als 1e of 2e geholpen dus ben heel erg benieuwd.

De anestasist beld me ook nog voor de 29e dus hoor dan hoelaat ik word geholpen!!!

Groetjes Mariette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx meiden,

Gaat helemaal goed komen!!!

Loop nu als een wervelwind door t huis heen om alles zo goed als klaar te hebben voor mn man.

Alle vakantie was aan het wegwassen en ook in huis dingen doen die ik gedaan wil hebben.

Maar heb ook 1 verplichting nu meegekregen van mn man je gaat wel optijd je bed in hoor je hebt je rust nodig.

Dus zal maar naar hem luisteren maar ja wil ook de dingen gedaan hebben voor hem.

De kids zijn morgen ook lkkr onder de panne en gaan naar een indoor speeltuin met mn vriendin en haar kids.

Dus ben heel benieuwd hoe ik er morgen uit kom!!

Hoe voel jij je Mommy2?

Hoop dat alles is meegevallen.

Groetjes Mariette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.