Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

hallo ik ben kaatje 40jaar ,ik weet nu al 15jaar dat ik gendrager ben ,en kom nu dus ook al 15jaar voor onderzoek in de daniel den hoed kliniek in rotterdam,wij hebben vorig jaar besloten om uit voorzorg preventief mijn eierstokken en borsten weg te halen. afgelopen februari was mijn eerste operatie eierstokken eruit gehaald,dus daarna ook gelijk in de overgang wat best pittig is ......nu afgelopen juni zijn mijn borsten preventief weg gehaald en zijn we naar 2weken al begonnen met de reconstructie dus het opvullen van de expender(oprekken van de huid) ,ik ben nu vandaag naar 6weken op controle geweest bij de plastich chirurg en we gaan nog 2x vullen en dan kom ik op 580cc in het totaal uit,en word ik dit jaar nog geopereerd en worden de siliconen erin geplaatst,

ik ben erg benieuwd naar vrouwen die hetzelfde als mij hebben ervaren? en het is me niet duidelijk geworden op wat voor cupmaat ik uiteindelijk uit ga komen? omdat dat heeft te maken met je bouw en omvang enzo...wel is zeker dat het anatomische protheses gaan worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Net als Ginny heb ik ook geen ervaring ermee, maar wil ik je ook succes wensen. Ik kan goed begrijpen dat het zware ingrepen, lichamelijk en geestelijk, zijn geweest maar als het beter voor je gezondheid is, is het fijn dat je er zo op tijd bij bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.