Ga naar inhoud

Dromen tijdens narcose?


Lesley81

Aanbevolen berichten

Hi,

Ik ben op zoek naar ervaringsverhalen. Er bestaat al een topic over narcoses, maar nog niet 1 gevonden waarin iemand net als ik ook vreemd droomt? Moet wel zeggen dat het tich jaar geleden was bij een oor operatie. Ik ben zo bang dat het tijdens aankomende borstoperatie ook zal gebeuren. Ik werd er toen zo naar van wakker

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Geen ervaring mee maar wellicht droom je raar als je er raar ( bang) ingaat?

Ik kan me wel herinneren na mijn eerste zwangerschap nacht 3 ofzo, toen werd ik gillend en huilend wakker uit de droom ( kweet m nog precies) en dacht dat ik erin bleef hangen....oei wat was dat eng.( verrekte horrormonen;))

Bij de 2e erg bang voor maar gelukkig niet gebeurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van de narcose zelf weet ik niks meer, heb het ervaren als even knipperen met je ogen, zo snel ging het.

Wel had ik de week na mijn narcose iedere nacht nachtmerries, terwijl ik dat normaal gesproken nooit heb.

Weet ook niet of dat door de narcose kwam of door spanning ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik droomde dat ik thuis ging oefenen hoe het zou voelen om onder narcose te gaan :blink:

Haha en toen het me bijna lukte werd ik wakker!! Owja en ik bleek aan de verpleger gevraagd te hebben wat het adres van me dochter der school was want anders kwam ik te laat!

Vaag dat ik wat anders vroeg dan wat ik droomde snap er echt niks van :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tegen mij zei de anesthesist dat ik nog nooit zo lekker geslapen had als dat ik nu ging doen. Heb vaag iets gehoord van mijn bh aandoen en welke maat enzo althans dat denk ik of ik heb het gedroomd maar verder geen droom of nachtmerrie gehad. Je slaapt zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus het is toch niet zo gek dat je vreemd dromen voor of na de narcose kunt hebben? Ik hoop dat ik ook niks mee krijg en dat ik lekker slaap om vervolgens weer wakker te worden met mooie grote borsten;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.