Jump to content

Verschillende vraagjes

Jolien93

Recommended Posts

Posted

Hey meiden!

Op het moment heb ik verschillende vraagjes over van alles en nog wat..

Ten eerste moest ik dit van mijn vriendje (en deels voor mezelf) :P even hier vragen..
Hij durft amper aan mijn borsten te zitten. (Nu 4 weken PO) maar hij is veel te bang dat hij iets stuk maakt o.i.d. :P
Zelf vind ik het ook nog geen fijn idee, veel te bang voor het kapsel. Maar na hoeveel weken mag er wel weer wat in geknepen worden? Misschien een rare vraag, maar wil het toch wel graag weten hihi.
Ik durf ook nog niet over hem heen te leunen en druk op m'n armen/borstspieren te zetten.
En... het gevoel in mijn tepels komt al steeds meer terug. Ze doen alleen wat pijn en af en toe worden ze hard. Maar niet echt bij streling of aanraking ofzo. Wanneer kwam dit bij jullie weer terug?

Dan over het slapen op je buik. Ik heb het gevoel dat ik dit soms per ongeluk doe, maar is dat heel erg? En mag het na een aantal weken PO wel weer, of is dit helemaal niet verstandig?

En als laatste.
Mijn linkerborst voelt aan de binnenkant wat bobbelig. Rechts niet. Het voelt als aderen die daar lopen, maar dan hele dikke. Het doet geen pijn.
Kan dit de prothese zijn, of iets waar ik bang voor moet zijn? Ik heb mijn PC nog niet weer gezien na de operatie. Pas op 28 augustus, dus vandaar..

Alvast bedankt meiden! XXX

Posted

Houd het toch even in de gaten hier :) hahah

Posted

Meid je kan best wel even aan je boobies zitten hoor. Gewoon rustig aan ;) Het is even wennen (ook voor je vriend), maar ze gaan niet stuk hoor. Bij bij werden ze ook vaak nog wat hard nadat ik of mijn man er aan hadden gezeten, maar dat gaat wel weer voorbij. Het heeft even tijd nodig. Ik moet wel zeggen dat ik het echt wel anders vind aanvoelen dan voor de operatie. Ik voel zelf toch echt wel de prothese "bewegen" van binnen. Mijn man heeft dit overigens helemaal niet.

Iedereen krijgt van haar pc een een anders advies wat betreft het slapen op de buik/zij. Ik denk dat het nu je 4 weken po bent het niet een groot probleem zal zijn als je even op je buik ligt. Ik kon het zelf nog niet met 4 weken. Vond het echt niet fijn voelen. Inmiddels kan ik wel weer op mijn buik slapen al doe ik dit nog maar weinig en ik was een echte buikslaper voorheen ;)

Ik zou niet durven zeggen wat dat "bobbelige" zou kunnen zijn. Ik zou het even aan je pc vragen als je er bent. Denk niet dat het je prothese zelf is eigenlijk.

Posted

In feite mag je na 4-6 weken weer op je buik liggen, wat betreft erop leunen zou ik zeker de 6 weken afwachten (vooral qua seks lekker vervelend als je steeds onderop moet he hahahhaa) maar in feite is die belasting hetzelfde als sport, dus geduld.

Eraan zitten kan wel, maar in het begin gewoon voorzichtig doen en als het pijn doet meteen stoppen :)

Wat betreft je tepels.. dat verschilt zoo enorm bij iedereen. Zelf is bij mij het gevoel niet eens weggeweest, ze zijn alleen maar gevoeliger geworden (op de slechte manier).

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.