Ga naar inhoud

Voorstellen dan maar, 2 consulten bv gepland


AA_90

Aanbevolen berichten

Hi meiden!

Ik lees al hele lange tijd mee op dit forum, maar heb nu eindelijk een account aangemaakt omdat de plannen om een bv te doen concreet worden.

Mijn nu-situatie is om te janken, ik heb me altijd erg onzeker gevoeld over mijn "punttietjes". De vorm (>), de maat (75A) het stoort me allemaal.

Daarom heb ik tot nu toe 2 consulten gepland,

1. Dr. Nio SLAZ 21 juli

2. Dr. Plovier Beclinic 22 september

Zoals jullie zien bij twee erg kundige chirurgen die niet vies zijn van een cc'tje meer. Dat is precies wat ik wil, een volle boezem of beter gezegd: dikke tieten. En het liefst laat ik mijn bv in oktober-november doen.

Wat was jullie ervaring met deze chirurgen, zijn er meiden die achteraf wilden dat ze toch kleiner waren gegaan?

Bedankt voor het lezen van mijn post, en volgende week zal ik laten weten hoe het consult bij Nio is verlopen

xoxoxox AA

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum.

Dr.Nio heeft een goede kijk met wat bij jou past met het aantal cc maar gaat volgens mij niet groter dan mogelijk is.

Hij heeft bij mij en mijn dochter goed werk afgeleverd.

Succes meis bij het consult.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.