Ga naar inhoud

Wens van een 75b/C zonder volume naar een 75E


Sillybilly

Aanbevolen berichten

Even voorstellen!!

Ik ben een moeder van 28 jaar oud van 2 kids van bijna 2 en 3 jaar oud!!

Vind dat het nu tijd is voor nieuwe boobies 😊!

Ik ben 1.73 en weeg 66 kg en voorheen had ik een mooi stevige 80c / 75D!

Ik ben sportief maar heb wel brede schouders en heupen!

Voorheen was het mooi(had ook wel wat groter gemogen) maar was tevreden!

Nu is dat een 75b geworden zonder volume helaas 😒!

Het past totaal niet bij m'n lichaam!

Mijn wens is een stevige maar natuurlijke 75E!!!!

Heb met 2 pc's consult gehad!

Dr bronckaerts in Turnhout en adviseerde mij 330cc dual plane

En Dr hawinkels vond 330cc te klein en adviseerde mij 375cc en als het past het liefst 400cc dual plane!!

Iemand ervaring met de wens en de pc's??

Groetjea Sillybilly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi welkom het forum. :)

Ik heb (door zwangerschap) een slappe C cup. En mijn wens is ook om op een E uit te komen. Ik wordt over 14 dagen geopereerd en krijg 375L en 400R. Bij mij was het ook dat de pc tijdens de operatie zou gaan kijken of er 400 of 425 (het maximale) erin kan. Maar nadat ik zoveel heb gelezen over rimpels en randen voelen heb ik er voor gekozen om 25CC minder te nemen :) Dus 400cc. En ja doordat mijn linker borst groter is dan me rechter krijgt die 375. Ik ben wel wat kleiner (1.64) en heb ook brede heupen. Ik denk dat je met 400 dus wel op een E zal uitkomen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej

Toevallig heb ik dr Hawinkels ook als pc. Fijne arts maar ik ben nog maar 12 daagjes po dus over het uiteindelijke resultaat kan ik nog niks zeggen. Ben wel rond jou leeftijd (27) maar heb geen kinderen gehad dus is toch anders bij mij was 350 al de Max in wat verantwoord was volgens hem (1.68m 50 kilo)

Succes! :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

De chirurg gaat tijdens de operatie kijken wat beter is. Ik kan allebei hebben, dus hij kijkt tijdens de operatie of het voor de spier wordt of dual plane. :) Ja met 400 komt het wel goed. Je kan ook gluren bij de foto's van Nies hier op het forum. Zij had ook een hangende B (volgens mij) en is met 375 op een E uitgekomen.

Ja het duurt nog ff voordat het Oktober.. Ik weet hoe het voelt ;) Ik ben ook sinds april/mei aan het aftellen. Voor je het weet is het zo ver :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik had ook een lege B en heb voor 385 CC gekozen (voor de spier weliswaar). Ik heb nu idd 75E of 75F ligt aan het soort beha. Je geeft aan dat je een E cup wilt. Bedoel je een E cup als beha label of dat het lijkt op een natuurlijke E (dus als die van echte boobies)

Want mijn borsten lijken hooguit op een cup D ondanks dus het beha label E en F. Nepborsten zien er altijd kleiner uit als natuurlijke borsten. Dus als je hiervoor van jezelf een mooie natuurlijke 75 D had en dit minimaal terug wilt (je zegt zelfs dat je toen al vond dat ze groter mochten) dan weet ik niet of je met 400 cc tevreden gaat zijn....ik wil je niet aan het twijfelen brengen maar zoveel meiden hier vinden ze achteraf te klein (ogen).

Het advies van 330 snap ik dan al helemaal niet zeker gezien je bouw en lengte maar ja ik ben natuurlijk geen arts!

Succes met je keuze en de voorpret! xxx saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanuit mijn voorsituatie (lege B) had ik 515cc nodig om tot een E/F te komen.

Ik weeg 60kg en ben 1.77 lang, mooi voorbeeld denk ik van hoe het bij iedereen weer anders uitpakt.

Als ik 1 ding heb "geleerd" van t forum is t wel dat je snel op safe speelt en na de operatie de maat vindt tegenvallen.

Succes met beslissen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.