Jump to content

Vivianjane : 12 september 2014 : Dr, Verdonck : Wellness Kliniek

Recommended Posts

Posted

Goeiemorgen allen,

Heb me aangemeld bij de forum om resultaten te kunnen bekijken en te vragen naar ervaring, advies mbt borstvergroting onder de spier!

Ik heb 12/09 een operatie gepland staan! Spannend! In het wellness kliniek in belgie bij dokter Verdonck, iemand ervaring met deze beste man? Zo ja, brand los! Positief? Negatief? Advies?

Ik heb onlangs een consult gehad, ik ben 180cm lang en weeg 50 kilo, geen eigen vet dus en te weinig overtollig vel. Vandaar dat de prothese onder de spier wordt geplaatst. Hij adviseerde mij tussen 245cc en 265cc. Ik denk dat ik voor 300cc ga, ik heb nu 70a. Wil graag een c cup.

Als ik dan toch onder t mes ga... Denk ik dan.. Zou ik t vervelend vinden als ik ze achteraf 'te klein'. Vindt?!

Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn! En hoe ziet de herstelperiode eruit? Nabehandeling?

Posted

Ik zou zeker voor 300 cc gaan ....met jou lengte zeker.

Posted

Ik zou ook voor de 300 cc gaan,ben zelf 1,69 en weeg 52 kilo en heb 26 juni 350 cc onder

De spier gekregen en als het komt is kom ik op een c cup maar ik had zo goed als niks voor de operatie.Mij werd 400 cc aangedragen maar dat vond ik zelf iets te groot en ben nu heel blij met dit,zeker omdat ik slank ben.wilde eerst ook voor België kiezen maar de prijs met Amsterdam verschilde zo weinig dus denk ga dan maar daar :-)

Spannend,voor jou nog 2 maandjes!

Posted

Om resultaten van dr. Verdonck te vinden moet je zijn naam rechtsboven in intypen in de zoekbalk, dan komt er vast wel wat naar voren!

En wat betreft het aantal cc's, bij twijfel altijd de grootste nemen :P

Posted

Welkom op het forum!

Ik ben vorige week geopereerd door Dr. Verdonck. Ik ben super tevreden over hem. Vanaf het consult tot nu. Heb hem vandaag nog gebeld omdat ik nog allerlei vragen had. Hij nam nog steeds alle tijd om me goed te woord te staan en advies te geven.

Ik zou hem iedereen aanraden!

Posted

Ik heb vandaag contact opgenomen met de kliniek en me vragen gemaild omtrent borstvergroting, nazorg en de zorg na de nazorg zeg maar. En ook gevraagd hoe het zit met aantal cc. Maar ik heb nagenoeg geen vet vandaar onder de spier, 300cc was volgens verdonck echt genoeg, hij zei mij niet groter te moeten nemen.. hij vond 245cc al genoeg :-) naja ik heb inderdaad foto's bekeken van 300cc en vind dit een 'mooi maatje'. aanwezig maar niet TE aanwezig!

Dat vind ik persoonlijk niet mooi! en ja inderdaad 12 sept komt dichtbij! Vind het superspannend! wil het al hel lang maar nu in ene zo snel geregeld van afspraak naar afspraak!

Hoe vonden jullie de na-pijn? Ik heb een keizersnede gehad dus weet wel iets van napijn bij een 'operatie' maar vond dat eerlijk gezegd ALLES meevallen! en die 6 wkn herstellen na keizersnede heb ik nooit nodig gehad! En welke bh raden jullie aan na de operatie, ik zit eerste 2wkn in verband zegt verdonck hadden jullie dit ook? :106:

Posted

Bij mij zijn ze ook achter de spier geplaatst ook mede door geen vet.

Ik heb behoorlijk veel last gehad, en dat druk ik nog zachtjes uit :kez_11:

Maar de napijn is voor iedereen verschillend! Met goede pijnstillers kom je al heel ver !

Succes .

Posted

Volgens mij gaat iedereen in het verband bij Verdonck. Maar er zijn er maar weinig die het 2 weken volhouden.

Ik heb het na 4 dagen eraf mogen halen omdat ik zoveel jeuk had en lastig kon ademen. Pff wat een opluchting!

De 1e 3 dagen vond ik best heftig, maar daarna ging het snel beter!

Al met al viel het best mee!
Het ergste van alles vind ik dat ik heel slecht slaap. Ik ben niet gewend om op mijn rug te slapen, vreselijk! Ik wordt steeds wakker van de rugpijn. Hoewel vannacht voor het eerst iets beter ging.

Ik zou morgen eigenlijk al gaan werken. Had wat pijn betreft goed gekund, maar door oververmoeidheid blijf ik toch nog even thuis...

Posted

Hoi,

Ik had al kleine 75B en heb 250 achter de spier gekregen en heb nu volle C. Als je nu maar A hebt, zal je waarschijnlijk toch wel 300 moeten nemen, denk ik, voor een volle C.

Ik heb de eerste 3 dagen heel veel last gehad. Vooral de nachten dan. Nadien ging het snel beter en ik ben eigenlijk heel snel gerecupereerd.

Ik heb BV bij dr. Vanoorbeek bij Da Vinci kliniek in Beerse gehad. Super. Ik zou het direct terug daar laten doen.

Veel succes

Grtjs

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.