Jump to content

Verhuis van de site

Recommended Posts

Hallo allemaal ...

Na lange tijd van wel snel werken , niet snel werken, even down langer tijd down heb ik besloten de site te verhuizen naar een snellere host.

Tot nu toe is echt alles heel snel en neem ik mijn hoedje af voor de nieuwe host.

Helaas brengt een verhuis problemen met zich mede.

Zolang het domain 'borstenforum.com' niet volledig verhuist is welke zeker 5 dagen in beslag neemt zal het allemaal niet zo goed gaan.

Ik kan er niks aan doen en kan enkel mijn excuses geven voor de ongemakken.

Maar ik beloof dat erna alles vlotter zal verlopen en er geen aanpassingen meer gaan gebeuren aan het forum.

Als er opmerkingen zijn kan je mij altijd een PM acherlaten of een mailtje sturen.

Groetjes,

Admintje

Bedankt voor de verklaring , hopelijk lezen alle leden dit en weten ze dat ze na 't weekend op een tgv terechtkomen :35:

Je onderneemt nu gewoon stappen om latere ergernissen te voorkomen en dat vraagt even geduld :1:

Toch even openlijk mijn petje af voor al het werk en de tijd die je in dit forum stopt .

De zware kost draag je dan ook nog eens grotendeels alleen want spijtig genoeg verlopen de donatie's toch niet zoals gewenst . Dat is een persoonlijke mening van mij hoor dames , heb Admin nog nooit 'horen' klagen , laat dat even duidelijk zijn !

Dat zouden je'r niet veel nadoen , toegegeven , inclusief mezelf .

Dus : :59:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.